Įkraunama...
Įkraunama...

Pasyvus namas - 26 tema

QUOTE(Vilienė @ 2014 05 18, 18:58)
Cibuli, ar apsirgote? Negaliu patikėti, kad taip leidote doh.gif  ir iš kur tie iškasenos santechnikai, nematę automatinio alsuoklio??? Vykit juos lauk.

4u.gif Tikrai apie tokį nieko nežinojau. Jei taip, tai santechnikai - tikros iškasenos. Juos man rekomendavo "Gilius". Sakė, kad geri. Aš dar jų klausiau: o kaip galima kitaip, negerai, kad kerta apšiltinimo sluoksnį. Jie man nieko apie automatinį alsuoklį nesakė. Dar ir šitą mazgą turės perdaryti. Ir vėl papildomos išlaidos.

Beje, kiek jis kainuoja?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo cibulis: 18 gegužės 2014 - 19:24
QUOTE(cibulis @ 2014 05 18, 20:09)
4u.gif  Tikrai apie tokį nieko nežinojau.

Beje, kiek jis kainuoja?

Tikrai pigiau nei tiek vamzdžio link stogo 4u.gif
Atsakyti
O ka tavo tech prieziura veikia?
Jei storasienius mazatriuksmius vamzdzius kaip ventiliacija ant stogo veda ?
g.gif

50mm vamzdziui alsuoklis kainuoja apie 5 lt.
http://gerunda.lt/lt...m/637/alsuoklis



QUOTE(cibulis @ 2014 05 18, 18:09)
4u.gif  Tikrai apie tokį nieko nežinojau. Jei taip, tai santechnikai - tikros iškasenos. Juos man rekomendavo "Gilius". Sakė, kad geri. Aš dar jų klausiau: o kaip galima kitaip, negerai, kad kerta apšiltinimo sluoksnį. Jie man nieko apie automatinį alsuoklį nesakė. Dar ir šitą mazgą turės perdaryti. Ir vėl papildomos išlaidos.

Beje, kiek jis kainuoja?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo arkava: 18 gegužės 2014 - 20:55
QUOTE(cibulis @ 2014 05 17, 18:40)
Turiu tokį klausimą: ar galima vandens vamzdžius, kurie bus po grindimis, daryti su sujungimu. Štai kaip man padarė. Ir štai dar čia. Vonios kambaryje yra net šešios sujungimo vietos. Santechnikas net neįspėjęs padarė. Sako, kad perdarys, ne problema. Sujungimai "Henco" firmos. Sako, kad gamintojas duoda 10 metų garantiją, bet manau, kad reikia bėgti nuo tokių sujungimų. Ką manote?

Dar vienas vartotojų teisių pažeidimas. Padaro ir neįspėja, kad galima daryti ir kitaip. Drožti ir drožti tuos statybininkus.


Sakyčiau visai gražiai padarė. Ar taip galima, tai taip, yra kelios vamzdžių jungimo technologijos. Jei nori be sujungimų, tai reikia rinktis naujausią, saugiausią, daugiausiai vamzdžio reikalaujančią kolektorinę technologiją.

Aš sau vamzdžius pravedžiau po vonios grindimis, techninės patalpos lubose, ten ir sujungimus dariau. Kadangi techninė patalpa, tai vamzdžiai vaizdo negadins, o ir priėjimas prie sujungimų nesudėtingas.
Papildyta:
QUOTE(cibulis @ 2014 05 17, 19:50)
Grindų šildymo kilpos bus tikrai vientisos. Virš vamzdžių antrame aukšte (aš įdėjau antro aukšto foto) bus taip: 3 cm smėlio, 3 cm vatos, 7 cm betonas (stažkė) ir grindų danga (šioje vietoje plytelės). Viso išeis apie 15 cm.



Aš ir sau nedaryčiau sujungimų vandentiekio vamzdyne po šildomų grindų vamzdeliais.
Papildyta:
QUOTE(cibulis @ 2014 05 18, 13:46)
Avarijos atveju tikrai bus daug lengviau išspręsti problemas.


Jei sujungimai kolektorinėje dėžutėje, tai kokia ten avarija smile.gif.
Papildyta:
QUOTE(cibulis @ 2014 05 18, 16:17)
Man santechnikai alsuoklį iškėlė iki stogo viršaus, t.y. jis kerta apšiltinimo sluoksnį. Santechnikai sako, kad taip reikia, bet tai akivaizdus šalčio tiltas. Mintas sakė, kad užtenka alsuoklį iškelti iki antro aukšto lubų. Tokiu būdu jis nekirs apšiltinimo sluoksnio. Tik ar iš santechnikos pusės bus gerai?


Tegul santechnikas nesamonių nedaro.

Alsuoklis virš stogo, paprsačiausias sprendimas, naudotas vos ne visuose šaltuose namuose -grynų gryniausias šalčio tiltas. Pas mane alsuoklis su vožtuvu pritaikytas statymui patalpų viduje. Jis pas mane keliais centimetrais aukščiau už antro aukšto klozeto vamzdį. Iš esmės jis matosi, mano sandarumo testo ataskaitoje. Aš jį buvau nuėmęs ir užaklinęs, vožtuvas matosi apverstas.

Prisiminiau, kad pas mane vožtuvas ženkliai geriau matosi šioje nuotraukoje dešiniau klozeto kanalizacijos vamzdžio. Nežinau ar jis padarytas prisilaikant visų rekomendacijų, dariau vadovaudamasis principiniu suvokimu, kaip visa tai turi veikti, o ir veikia puikiai. Kvapų nėra, o kai slėgis kanalizacijos vamzdyje sumažėja, girdisi kaip vožtuvas sudirbinėja. Tiesa, nuleidus vandenį klozte, tai nutinka labai retai. Rimčiausiai vožtuvas darbo gaudavo, kai žiemą patalpas pravėdindavau atidarydamas langus smile.gif. Prieidavo šalto oro, uždarius langus, labai greitai pradėdavo šilti ir plėstis, pakildavo slėgis mano pakankamai sandariame name ir vožtuvas kelias minutes kalendavo slėgį numušinėdamas smile.gif.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo mintas: 18 gegužės 2014 - 22:37
Sveiki visi, ka manote apie toki pamato ispildyma? Pamatai butu greztiniai, rostverkas misrus, 40 cm is haus blokeliu, o virsus 20 cm aeroc blokelis, salcio tilto sumazinimui. Ar galima taip daryti? kokios jusu nuomones del to?

Pamatai
Papildyta:
user posted image]My Webpage[/URL]
Atsakyti
QUOTE(mi.mo. @ 2014 05 18, 22:47)
Sveiki visi, ka manote apie toki pamato ispildyma? Pamatai butu greztiniai, rostverkas misrus, 40 cm is haus blokeliu, o virsus 20 cm aeroc blokelis, salcio tilto sumazinimui. Ar galima taip daryti? kokios jusu nuomones del to?



Jau pradėjau rašyti savo nuomonę apie akytbetonį, kai žvilgtelėjau į sienos sumuštinį - SIP plokštę. Kokio velnio tau statyti "šilumos tiltelį" - akytbetonį (kuris likusios sienos atžvilgiu toks ir bus), kai ženkliai geriau su šilumos perdavimu kovos pati SIP pųokštė smile.gif.

Dar klausimas, ar užteks rostverkui 40cm, nes blokeliai virs jo jau bus ne rostverko dalis.

Nors šeip, tai parašysiu ką manau apie akytbetonių blokelius pirmoje eilėje. Jų montavimas rodomas kaip geras šilumos tiltelių nutraukimo pavyzdys visose pasyvių namų svetainėse, bet man toks sprendimas labai nepatinka. Pirmiausiai todėl, kad akytbetonio atsparumas gniuždymui yra menkas, o čia jis dedamas pačioje apačioje ir turi suryti visą ženkliai sunkesnių konstrukcinių medžiagų svorį. Nes jei medžiagos laidesnės šilumai tai jos ir sunkesnės. Jei jau sugalvojai dėti pirmą eilė akytbetonio, tai ir visą mūrą iš jo kelk.

Na čia tokia mano asmeninė nuomonė, tiesa, ji absoliučiai netinka SIP konstrukcijoms, kurios dar lengvesnės už bet kokį akytbetonį.
Atsakyti
QUOTE(cibulis @ 2014 05 18, 10:40)
Buvo vitrinų ar nebuvo? Jei buvo, kokio dydžio? Ar dėjo metalines armuotes? Ar kitokias armuotes?


nera vitrinu
Atsakyti
QUOTE(mintas @ 2014 05 18, 23:25)
Sakyčiau visai gražiai padarė. Ar taip galima, tai taip, yra kelios vamzdžių jungimo technologijos. Jei nori be sujungimų, tai reikia rinktis naujausią, saugiausią, daugiausiai vamzdžio reikalaujančią kolektorinę technologiją.

Aš sau vamzdžius pravedžiau po vonios grindimis, techninės patalpos lubose, ten ir sujungimus dariau. Kadangi techninė patalpa, tai vamzdžiai vaizdo negadins, o ir priėjimas prie sujungimų nesudėtingas.
Papildyta:
Aš ir sau nedaryčiau sujungimų vandentiekio vamzdyne po šildomų grindų vamzdeliais.
Papildyta:
Jei sujungimai kolektorinėje dėžutėje, tai kokia ten avarija smile.gif.
Papildyta:
Tegul santechnikas nesamonių nedaro.

Alsuoklis virš stogo, paprsačiausias sprendimas, naudotas vos ne visuose šaltuose namuose -grynų gryniausias šalčio tiltas. Pas mane alsuoklis su vožtuvu pritaikytas statymui patalpų viduje. Jis pas mane keliais centimetrais aukščiau už antro aukšto klozeto vamzdį. Iš esmės jis matosi, mano sandarumo testo ataskaitoje. Aš jį buvau nuėmęs ir užaklinęs, vožtuvas matosi apverstas.

Prisiminiau, kad pas mane vožtuvas ženkliai geriau matosi šioje nuotraukoje dešiniau klozeto kanalizacijos vamzdžio. Nežinau ar jis padarytas prisilaikant visų rekomendacijų, dariau vadovaudamasis principiniu suvokimu, kaip visa tai turi veikti, o ir veikia puikiai. Kvapų nėra, o kai slėgis kanalizacijos vamzdyje sumažėja, girdisi kaip vožtuvas sudirbinėja. Tiesa, nuleidus vandenį klozte, tai nutinka labai retai. Rimčiausiai vožtuvas darbo gaudavo, kai žiemą patalpas pravėdindavau atidarydamas langus smile.gif. Prieidavo šalto oro, uždarius langus, labai greitai pradėdavo šilti ir plėstis, pakildavo slėgis mano pakankamai sandariame name ir vožtuvas kelias minutes kalendavo slėgį numušinėdamas smile.gif.



tualeto rema visiskai apklijavai,ar palikai kur kokia skyle orui ieiti? Mano santechnikai sake kad atseit nereikia.. g.gif
Atsakyti
QUOTE(mintas @ 2014 05 18, 22:25)
Prieidavo šalto oro, uždarius langus, labai greitai pradėdavo šilti ir plėstis, pakildavo slėgis mano pakankamai sandariame name ir vožtuvas kelias minutes kalendavo slėgį numušinėdamas smile.gif.

Ypač sandaraus namo spec. efektai... Kiti būtų kvietę santechnikus aiškintis kas vyksta, o jie nieko nesuprastų.

QUOTE(mi.mo. @ 2014 05 18, 22:47)
Sveiki visi, ka manote apie toki pamato ispildyma?


SIP skydus reikalauja pakelti nuo žemės paviršiaus bent 25cm, kad jie niekada negautų vandens.
Gal ir galima rizikuoti nuleisti SIP iki rostverko po žeme, jeigu garantuojate, kad ten VISADA bus sausa.
Aeroc hard šilumos laidumo koeficientas yra ~0,17, panašus kaip ir keramzito blokelių. Dar apsvarstykite ir putstiklio granulių blokelių (Stikloporas turi) su lambda ~0,1 panaudojimą šioje vietoje.
Iš šių trijų akytbetonis labiausiai prigeria vendens tik pasitaikius progai, todėl jį reikėtų ne užklijuoti EPS, bet įdėti "korio" membraną susisiekiančią su išore, kad vandens garai galėtų netrukdomai garuoti iš akytbetonio į lauką. Tai kažkiek padidintų šiluminį laidumą, kai blokelis sausas, bet bedrai vertinant turėtų duoti teigiamą efektą, nes šlapias akytbetonis turės kelis kartus didesnį šiluminį laidumą nei sausas bandymų metu. Reikėtų suskirstyti "korį" į atskiras dalis, kad sukurtuose oro tarpuose neatsirastų oro judėjimo. Vėdinimo principas panašus kaip sutapdinto bituminio stogo šiltinto vata - kas 10 m kaminėliai garų slėgiui išleisti iš vatos, bet oro judėjimas nesusidaro.
Tuos blokelius būtina hidroizoliuoti nuo rostverko, nes kitaip joks vėdinimas nepadės išgarinti kapiliarinės drėgmės.
Haus blokeliai dedami taupumo sumetimais kaip liktiniai klojiniai, bet tokio pat pločio grynai monolitinė konstrukcija būtų stipresnė. Haus labiau tinkami juostiniams pamatams, nei rostverkui. Geriau būtų vietoj betoninių liktinių klojinių padaryti liktinius klijinius iš EPS, t.y. jūsų pavaizduotas rostverko apšiltinimas būtų suklijuotas, paramstytas, surištas ir užpiltas žvyru iš šonų tarnautų kaip klojinys rostverko betonui. Analogiškai ir su poliais. Taip būtų pasiekta auščiausia apšiltinimo kokybė, nes poliniai pamatai nėra lengvai apšiltinami.

Panašu kad visos apkrovos perduodamos statramsčiais ties SIP sujungimais, o ne per OSB. Jeigu tai ir planuojama, tada po statramsčiu galima dėti stipresnį blokelį, o likusius 80% SIP (silpnai perduodančius apkrovą pamatui) apatinės briaunos atremti ant XPS.
Atsakyti
Mano konstruktorius irgi labiau kliaunasi statramsčiais SIP'e nei pačiu OSB. Šiaip gamintojas numatęs 5x15cm statramsčius SIP'e. Mano konstruktorius planuoja storesnius. Išreiškė nepasitikėjimą OSB ir jai paliktų tik įstrižines apkrovas.
Šiaip tas truputį nustebino, nes daugumoje SIP konstrukcinių brėžinių yra nurodyta keletas SIP skydų jungimo būdų.
1. Bruselis
2. OSB juostelės (gretimų SIP ESP liečiasi)
3. OSB/EPS/OSB klijuotas intarpas
4. Dvitėjinis statramstis

1 ir 4 tvirčiausi, 2 ir 3 šilčiausi.

Dėl pamato - O kodėl nepasinaudojus monolitiniu cokoliu? SIP neperims šalčio iš cokolio juk.
Na mano atveju kitaip nelabai gausis. mi.mo atveju grindys nesilies su cokoliu. tai galima vieną eilę "šiltesnių" blokelių naudoti.
O dėl drėgmės tai kuo toliau ją nuo SIP.

QUOTE(BangaS @ 2014 05 19, 11:59)
SIP skydus reikalauja pakelti nuo žemės paviršiaus bent 25cm, kad jie niekada negautų vandens.
Gal ir galima rizikuoti nuleisti SIP iki rostverko po žeme, jeigu garantuojate, kad ten VISADA bus sausa.
Aeroc hard šilumos laidumo koeficientas yra ~0,17, panašus kaip ir keramzito blokelių. Dar apsvarstykite ir putstiklio granulių blokelių (Stikloporas turi) su lambda ~0,1 panaudojimą šioje vietoje.
Iš šių trijų akytbetonis labiausiai prigeria vendens tik pasitaikius progai, todėl jį reikėtų ne užklijuoti EPS, bet įdėti "korio" membraną susisiekiančią su išore, kad vandens garai galėtų netrukdomai garuoti iš akytbetonio į lauką. Tai kažkiek padidintų šiluminį laidumą, kai blokelis sausas, bet bedrai vertinant turėtų duoti teigiamą efektą, nes šlapias akytbetonis turės kelis kartus didesnį šiluminį laidumą nei sausas bandymų metu. Reikėtų suskirstyti "korį" į atskiras dalis, kad sukurtuose oro tarpuose neatsirastų oro judėjimo. Vėdinimo principas panašus kaip sutapdinto bituminio stogo šiltinto vata - kas 10 m kaminėliai garų slėgiui išleisti iš vatos, bet oro judėjimas nesusidaro.
Tuos blokelius būtina hidroizoliuoti nuo rostverko, nes kitaip joks vėdinimas nepadės išgarinti kapiliarinės drėgmės.
Haus blokeliai dedami taupumo sumetimais kaip liktiniai klojiniai, bet tokio pat pločio grynai monolitinė konstrukcija būtų stipresnė. Haus labiau tinkami juostiniams pamatams, nei rostverkui. Geriau būtų vietoj betoninių liktinių klojinių padaryti liktinius klijinius iš EPS, t.y. jūsų pavaizduotas rostverko apšiltinimas būtų suklijuotas, paramstytas, surištas ir užpiltas žvyru iš šonų  tarnautų kaip klojinys rostverko betonui. Analogiškai ir su poliais. Taip būtų pasiekta auščiausia apšiltinimo kokybė, nes poliniai pamatai nėra lengvai apšiltinami.

Panašu kad visos apkrovos perduodamos statramsčiais ties SIP sujungimais, o ne per OSB. Jeigu tai ir planuojama, tada po statramsčiu galima dėti stipresnį blokelį, o likusius 80% SIP (silpnai perduodančius apkrovą pamatui) apatinės briaunos atremti ant XPS.

Atsakyti
Jei orai nesutrukdys, rytoj pradedame namo apšiltinimą. Pradžiai bus pamatai. Ką tik atkasėme pamatų sijoną. Štai kaip jis atrodo po žiemos. Čia dar viena nuotrauka. Vaizdas neblogas. Tik vėl pamačiau tuos visus pakreivojimus, nelygumus. Tikiuosi, kad namo šiltintojai pataisys pamatų broką.

Beje, kol dabar yra atkasta žemė pats laikas pasidaryti ir lietaus nuvedimą nuo namo. Gal kas turite, ką rekomenduoti.
Atsakyti
Sveiki,

Kaip irengti garu surinktuva pasyviame name su rekuperatoriumi? Apdaila padaryta. Buvo planuota naudoti gartrauki su anglies filtrais, bet baldininkai sake, kad taip greit visa virtuve apeis riebalais, nes tie anglies filtrai labai prastai isvalo ora. Gal kas ka gudraus galetumet pasiulyti wink.gif
Atsakyti