Mielosios,
Kartu su kolegomis bandome atlikti tyrimą, tačiau kaip visada kirba nerimas, ar tikrai pavyks surinkti reikiamą skaičių respondentų atsakymų. Problema yra ta, kad lietuviai nėra linkę dalyvauti įvairiose apklausose ir tai neretai tampa dideliu kliuviniu įgyvendinant tyrėjų idėjas. Kažkada asmeniškai susidūrusi su šia problema, sau pasižadėjau ir sąžiningai visuomet pildau visas man atsiųstas anketas, suprasdama, kiek tai yra svarbu tyrėjams.
Nebūkite abejingos ir atjauskite mus nelaimėlius
![blush2.gif](https://www.supermama.lt/forumas/public/style_emoticons/default/blush2.gif)
, kurie be Jūsų geros valios niekaip nepajėgsime realizuoti savo projekto. Labai prašome skirti keletą minučių užpildyti mūsų anketą, kurios rezultatai bus panaudoti tik moksliniams straipsniams rengti.
Tyrimu siekiama nustatyti vartotojų pirkimo elgsenos ypatumus, jų požiūrį į prekės ženklus, atsižvelgiant į vartotojų savijautą.
Nuoroda į anketą:
http://apklausa. lt/f/vartotoju-pirkimo-elgsenos-ypatumai-ir-ju-poziuris-i-prekes-zenkla-atsizvelg-qrxkem3/answers/new.html
Nukopijuokite nuorodą ir ištrinkite tarpelį po apklausa
Visi geri darbai sugrįžta su kaupu. Nuoširdžiai visoms dėkojame!