Labukas gal kas nors uzsakineja is H&M? Labai noreciau siu sortuku http://www.hm.com/gb...article=25774-A
GEORGE SALE papildyta Turbūt jau dieną papildė, nepastebėjau Ir aišku, ko reikia, to nėr jau
QUOTE(saulutecool @ 2014 04 01, 07:59)
Ačiū jums už kantrybę
QUOTE(ToBeOrange @ 2014 04 01, 22:27)
javari, amazon čia pirma, kas ateina į galvą
Aciu, tiksliai, javari esu jau pirkusi rankine pati, einu ziureti
Labas rytas,
labai reikėtų Jūsų patarimo
Ar galima gražinti prekę į SD, jei netiko dydis? Ir per kiek laiko nuo pirkimo galiu pareikšt norą gražinti?
Skaičiau jų gražinimo taisykles, bet nelabai supratau... Kad brokuotą prekę gražint galiu, tai radau. O dėl kitų priežasčių?
Ačiū labai, kas pagelbės.
labai reikėtų Jūsų patarimo
Ar galima gražinti prekę į SD, jei netiko dydis? Ir per kiek laiko nuo pirkimo galiu pareikšt norą gražinti?
Skaičiau jų gražinimo taisykles, bet nelabai supratau... Kad brokuotą prekę gražint galiu, tai radau. O dėl kitų priežasčių?
Ačiū labai, kas pagelbės.
QUOTE(roka @ 2014 04 02, 08:01)
Labas rytas,
labai reikėtų Jūsų patarimo
Ar galima gražinti prekę į SD, jei netiko dydis? Ir per kiek laiko nuo pirkimo galiu pareikšt norą gražinti?
Skaičiau jų gražinimo taisykles, bet nelabai supratau... Kad brokuotą prekę gražint galiu, tai radau. O dėl kitų priežasčių?
Ačiū labai, kas pagelbės.
labai reikėtų Jūsų patarimo
Ar galima gražinti prekę į SD, jei netiko dydis? Ir per kiek laiko nuo pirkimo galiu pareikšt norą gražinti?
Skaičiau jų gražinimo taisykles, bet nelabai supratau... Kad brokuotą prekę gražint galiu, tai radau. O dėl kitų priežasčių?
Ačiū labai, kas pagelbės.
Aišku galima Sd puslapyje prie jūsų užsakymo reikia užpildyti grąžinimo formą, ten nurodytos kelios grąžinimo priežastys, užpildot detat į siuntinį ir siunčiat per 14 d.
Tiesiog kitą kartą didesnį siuntinį neapsimoka siųsti, nes siuntimas brangus, galima pabandyt čia pardavinėt
Ačiū raimaza už pagalbą
Per 14dd nuo užsakymo, ar nuo tada, kaip pas mane atkeliavo?
Galimas pilnas gražinimas, ar tik keitimas? Nes rašo Please clearly state on the invoice the reason for return and whether you require a refund or exchange, We are only able to exchange items for the same product.
Per 14dd nuo užsakymo, ar nuo tada, kaip pas mane atkeliavo?
Galimas pilnas gražinimas, ar tik keitimas? Nes rašo Please clearly state on the invoice the reason for return and whether you require a refund or exchange, We are only able to exchange items for the same product.
QUOTE(roka @ 2014 04 02, 08:23)
Ačiū raimaza už pagalbą
Per 14dd nuo užsakymo, ar nuo tada, kaip pas mane atkeliavo?
Galimas pilnas gražinimas, ar tik keitimas? Nes rašo Please clearly state on the invoice the reason for return and whether you require a refund or exchange, We are only able to exchange items for the same product.
Per 14dd nuo užsakymo, ar nuo tada, kaip pas mane atkeliavo?
Galimas pilnas gražinimas, ar tik keitimas? Nes rašo Please clearly state on the invoice the reason for return and whether you require a refund or exchange, We are only able to exchange items for the same product.
esu grąžinus kelis syk. Vieną syk , kad netiko dydis, kitą kad buvo brokuota prekė, už ją gavau ir siuntimo išlaidas. Keitimo neteko daryt . O tas 14 dienų manau nuo gavimo dienos, kažkaip taip ilgai negalvodavau
Aha, supratau.
Pildau ir iškart siunčiu. Ar dar prieš tai kažkokį laišką turiu jiems parašyti?
Man vieni batukai brokuoti, tai kaip ir galėčiau prašyt kompensuoti išlaidas ir už siuntimą. Bet jie buvo pirkti bendrame siuntinyje, ne vieni patys, tad nežinau O kitus batukus nepataikiau su dydžiu..
Papildyta:
Ir turiu gražinti per 14 dienų, ar darbo dienų?
Invoice data 03.16. Jei skaičiuojamos kalendorinės dienos, tai pavėlavau... Jei darbo dienos, tai dar nea. O jei skaičiuojama nuo gavimo datos, tai bet kokiu atveju dar nevėluoju...
Papildyta:
Bet šiaip perskaičiau taisykles, apie 14 dienų kalbos išvis neradau...
Rašo If a full refund including original delivery costs is required then the entire order needs to be returned back to us within seven (7) working days.
Papildyta:
Aj, pasikaria, reikia siųst ir vsio. Vėluoju, nevėluoju, tegu deda, kur nori, jei man netinka
Pildau ir iškart siunčiu. Ar dar prieš tai kažkokį laišką turiu jiems parašyti?
Man vieni batukai brokuoti, tai kaip ir galėčiau prašyt kompensuoti išlaidas ir už siuntimą. Bet jie buvo pirkti bendrame siuntinyje, ne vieni patys, tad nežinau O kitus batukus nepataikiau su dydžiu..
Papildyta:
Ir turiu gražinti per 14 dienų, ar darbo dienų?
Invoice data 03.16. Jei skaičiuojamos kalendorinės dienos, tai pavėlavau... Jei darbo dienos, tai dar nea. O jei skaičiuojama nuo gavimo datos, tai bet kokiu atveju dar nevėluoju...
Papildyta:
Bet šiaip perskaičiau taisykles, apie 14 dienų kalbos išvis neradau...
Rašo If a full refund including original delivery costs is required then the entire order needs to be returned back to us within seven (7) working days.
Papildyta:
Aj, pasikaria, reikia siųst ir vsio. Vėluoju, nevėluoju, tegu deda, kur nori, jei man netinka
QUOTE(roka @ 2014 04 02, 08:42)
Aj, pasikaria, reikia siųst ir vsio. Vėluoju, nevėluoju, tegu deda, kur nori, jei man netinka
Siųskite dėl brokuotų aš tai parašyčiau jiems, turi grąžinti pašto išlaidas, o dėl tų 14 dienų aš irgi niekur neradau nuo kada jos skaičiuojasi , tiesiog gavus siuntinį kas netinka supakuoju ir siunčiu atgal
Š...., jei per 7 d.d., tai vėluoju vieną dieną... Kaip aš taip žioplai Kitąkart žinosiu.
QUOTE(roka @ 2014 04 02, 08:52)
Š...., jei per 7 d.d., tai vėluoju vieną dieną... Kaip aš taip žioplai Kitąkart žinosiu.
pries menesi grazino uz brokuotus batus be jokiu siuntimu , rasiau laiska ir siunciau foto, to pakako
Dabar del prokuotos prekes jau dvi svaites laukiu atsakymo tyla, cia turbut kaip pasiseka