riebalai nuo kvepavimo,ypac rukymo, dregmes ir t.t. valyt kaip namu langus, su vaikliu spiritiniu. kazkada neturejau tai naudojau langu apiplovimo skysti:)
Ir man taip buvo , rytoj problemos turėtų nebūti, tik vėliau nusipirk filtrą
Tikrai keista, kiek esu turėjusi automobilių niekada nereikėjo keisti salono filtrą
Ir man taip buvo , rytoj problemos turėtų nebūti, tik vėliau nusipirk filtrą
Tikrai keista, kiek esu turėjusi automobilių niekada nereikėjo keisti salono filtrą
Senesniuose automobiliuose isvis nebudavo salono oro filtro. Tai ir keisti nereikedavo . Dabartiniai praktiskai visi turi. Salono filtra deretu keisti kas antra tepalu keitima arba kas dveji metai. Nors retas tautietis tai daro laiku, vazineja, kol visai blogai pasidaro. Arba prisisaukia didesne problema. Yra automobiliu, kuriuose salono oro filtro nekeitimas gali sukelti pakankamai rimta gedima. Pvz Renault Laguna - uzsikises salono filtras neleidzia teketi oro srautui pro salono sildymo varikliuka, ko pasekoje jis sudega. O dar visai neseniai Lagunai su klimato kontrole naujas s. varikliukas kainavo ~1500 pinigu!
Tai va- nieko,gero rasoja , kaip išprotėjęs užpakalinis stiklas, nieko nematau, apisukt net begalėjau, bijojau įkalt kur nors....priekinį nupučia, o galinių- ne.
Ne tame filtre, , reiškias bėda..... o koks mygtukas reiškia tą išorinę, ar vidinę cirkuliaciją? Yra piktograma tokia - mašina, o o ja - brūkšniukas- tai šitas gal čia? Pas mane jis neįjungtas. Nežinaui, ką bedaryt...turėjau seną renault 19- jokių rasojimų nė žiemą, nė vasarą nebuvo
Tai va- nieko,gero rasoja , kaip išprotėjęs užpakalinis stiklas, nieko nematau, apisukt net begalėjau, bijojau įkalt kur nors....priekinį nupučia, o galinių- ne.
o galinio lango šildymo nėra? mygtukas panašus į orkaitėje kepančios vištos vaizdelį bet jau pas mano mašinoj. Aš tai turiu kitą bėdą - valytuvai durniuoja: kai įjungi esant nedideliam lietui (toks vienam ciklui pirmyn ir atgal judesys), tai padaro judesį "pirmyn" (ar aukštyn), o į pradinę poziciją grįžta tik po kurio laiko. tai taip ir varinėju su "ragais". Pradžioj bandėm su tepalu patepti ties tvirtinimo-sukiojimo mechanizmu, bet nepadėjo. Bandėm palaisvinti, bet irgi nieko gero. tai nežinau, kas čia jiems pasidarė.
Mano auto jau pas meistrus- pečiukas buvo kiauras , mini skylutė , garavo po biškį antifrizas salonan, todėl ir traukė langus...virš 200 Lt kito naudoto pečiuko dėjimas ir darbas...čia garaže... Vat taip... O galinis valytuvas mano irgi nedirba, tai ir tą keisiu...vos gavau padėvėtą mechanizma, atseit, deficitas, , irgi vrš 200 su darbu
čia tas motorelektronik (kažkiokioj detalėj žaibas nupieštas)? mano mašinoj jis dega jau du metai, niekas nieko nerado, finale pasakė, kad geras gedimas išlįs savaime. Būtų gerai, kad tai nebūtų virdurnaktį gūdžiame miške ir dar išsikrovus mobilkai