Sveiki,
aš važinėju 2m su Opel Astra 1.6,2000m dyzeliu,visai normali mašina,kuro saunaudos nera didelės.Nesu gerbėja "opelių",bet važinėju ir nesiskundžiu
O ir investuota į taisymą tikrai nedaug.
QUOTE(Betty @ 2010 07 24, 16:08)
Sveiki,
aš važinėju 2m su Opel Astra 1.6,2000m dyzeliu,visai normali mašina,kuro saunaudos nera didelės.Nesu gerbėja "opelių",bet važinėju ir nesiskundžiu
O ir investuota į taisymą tikrai nedaug.
aš važinėju 2m su Opel Astra 1.6,2000m dyzeliu,visai normali mašina,kuro saunaudos nera didelės.Nesu gerbėja "opelių",bet važinėju ir nesiskundžiu
O ir investuota į taisymą tikrai nedaug.
Tikiuosi, kad ir mano mašinytė "nereikalaus" didelių investicijų
galvoju pirkti opel astra, ka manot kaip tokia:? kaina gera.
Opel Astra, 2.0 l., hečbekas
Pagaminimo data: 1999-11
Rida, km: 198000 km
Variklis: 2000 cm3, 101 AG (74KW)
Kuro tipas: Dyzelinas
Spalva: Juoda
Klimato valdymas: Oro kondicionierius
Kėbulo tipas: Hečbekas
Durų skaičius: 2/3
Pavarų dėžės tipas: Mechaninė
Daužta tr. priemonė: Nedaužta
Vairas: Kairėje
Apsauga:
* Centrinis užraktas
Papildoma įranga:
* Lengvo lydinio ratlankiai
Komplektacija :
* ABS,
* Oro pagalvės,
* El. langai,
* Vairo stiprintuvas
Elektronika:
* Autopilotas
Kiti ypatumai:
* Metalic spalva,
* Neeksploatuota Lietuvoje
Opel Astra, 2.0 l., hečbekas
Pagaminimo data: 1999-11
Rida, km: 198000 km
Variklis: 2000 cm3, 101 AG (74KW)
Kuro tipas: Dyzelinas
Spalva: Juoda
Klimato valdymas: Oro kondicionierius
Kėbulo tipas: Hečbekas
Durų skaičius: 2/3
Pavarų dėžės tipas: Mechaninė
Daužta tr. priemonė: Nedaužta
Vairas: Kairėje
Apsauga:
* Centrinis užraktas
Papildoma įranga:
* Lengvo lydinio ratlankiai
Komplektacija :
* ABS,
* Oro pagalvės,
* El. langai,
* Vairo stiprintuvas
Elektronika:
* Autopilotas
Kiti ypatumai:
* Metalic spalva,
* Neeksploatuota Lietuvoje
QUOTE(atira01 @ 2010 07 26, 22:00)
* Neeksploatuota Lietuvoje
Jei iš žinomų žmonių, tai ok, bet jei ne - vežti į servisą rimtam patikrinimui. Kad rašo nedaužta, tai dar nieko nereiškia. Arba kažkokie paslėpti gedimai būna. Visgi esu susidariusi nuomonę, kad auomobilį geriau pirkti tiesiog iš žmonių, kurie parduoda savo automobilį. O tiems, kurie jas varo, tai yra verslas - apgaulės ten tieeeeek, kad... Žodžiu, tikrinti tikrinti ir dar kartą tikrinti
Kai sau mašinos prieš metus beveik ieškojau, tai gal keturias varėm į servisą, visose atrado labai rimtų dalykų, kurie arba gali turėti įtakos saugumui, arba reikalaus didelių investicijų. O mašinos buvo palyginus nesenos, tai ką apie "vyresnes" kalbėti... Galų gale atradom variantą, prie kurio neturėjo ko prikibti
Prieš perkant taip pat buvome nuvažiavę į TA centrą, kad apžiūrėtų. Kai važiavau jau rimtos apžiūros, tai tikrai jaudinausi, bet viskas gerai - lipduku "papuošė" automobilį
QUOTE(atira01 @ 2010 07 26, 22:00)
galvoju pirkti opel astra, ka manot kaip tokia:? kaina gera.
Opel Astra, 2.0 l., hečbekas
Pagaminimo data: 1999-11
Rida, km: 198000 km
Variklis: 2000 cm3, 101 AG (74KW)
Kuro tipas: Dyzelinas
Spalva: Juoda
Klimato valdymas: Oro kondicionierius
Kėbulo tipas: Hečbekas
Durų skaičius: 2/3
Pavarų dėžės tipas: Mechaninė
Daužta tr. priemonė: Nedaužta
Vairas: Kairėje
Apsauga:
* Centrinis užraktas
Papildoma įranga:
* Lengvo lydinio ratlankiai
Komplektacija :
* ABS,
* Oro pagalvės,
* El. langai,
* Vairo stiprintuvas
Elektronika:
* Autopilotas
Kiti ypatumai:
* Metalic spalva,
* Neeksploatuota Lietuvoje
Opel Astra, 2.0 l., hečbekas
Pagaminimo data: 1999-11
Rida, km: 198000 km
Variklis: 2000 cm3, 101 AG (74KW)
Kuro tipas: Dyzelinas
Spalva: Juoda
Klimato valdymas: Oro kondicionierius
Kėbulo tipas: Hečbekas
Durų skaičius: 2/3
Pavarų dėžės tipas: Mechaninė
Daužta tr. priemonė: Nedaužta
Vairas: Kairėje
Apsauga:
* Centrinis užraktas
Papildoma įranga:
* Lengvo lydinio ratlankiai
Komplektacija :
* ABS,
* Oro pagalvės,
* El. langai,
* Vairo stiprintuvas
Elektronika:
* Autopilotas
Kiti ypatumai:
* Metalic spalva,
* Neeksploatuota Lietuvoje
Kaina gera, nes DVIDURE! Ateityje tokia parduoti gali iskilti problemu. Niekas nenori, nes tikrai napatogu. Nebent vienam jaunam zmogui vazinetis. Na tikrai ne seimyninis auto. Bet kam ko reikia. Ir viskas atsiremia i kaina Du tukstanciai euru prad. kaina nemanau, kad yra kazkuom ypatinga. Nebent ja koreguoja pardavejas kokiais 300-400E.
Kaip vienuolikos metu dyzelukui is Prancuzijos nurodoma labai maza rida. Neocen tikiu . Beje, patikrinti jos tikroviskuma yra sunku.
QUOTE(Matomas @ 2010 07 27, 13:23)
Kaina gera, nes DVIDURE! Ateityje tokia parduoti gali iskilti problemu. Niekas nenori, nes tikrai napatogu.
Prašom nevaryti ant dvidurių Savo coupe labai patenkinta, kol neturėsiu vaikų, keisti nesiruošiu Važinėju daugiausia viena arba dviese, o jei dar porą žmonių kartais tenka pavežti, tai gale vietos normaliai, dar niekas nesiskundė
Papildyta:
QUOTE(Matomas @ 2010 07 27, 13:23)
Kaip vienuolikos metu dyzelukui is Prancuzijos nurodoma labai maza rida. Neocen tikiu . Beje, patikrinti jos tikroviskuma yra sunku.
Rida tai rida, bet žinant, kaip prancūzijoje eksploatuojamos mašinos, tai dar niekas nepatarė per daug iš ten pirkti...
Aišku, visur išimčių būna - svarbiausia, kad geras specialistas apžiūrėtų ir įvertintų.
Aš taip pat sakiau, kad niekada nepirksiu dvidurės, bet.....šią tokią ir įsigijau Naudoto automobilio pirkimas , iš dalies, prilygsta loterijai. Turiu 22 m. senumo VW Passat - tiesiog super automobilis, per 6 m.nepareikalavęs beveik jokių investicijų , ko negalėčiau pasakyti apie 2005 m. Citroen C5 Daug elektronikos ir šiaip - palikau ją važinėti vyrui, kad būtų mažiau problemų
Papildyta:
Kaip vienuolikos metu dyzelukui is Prancuzijos nurodoma labai maza rida. Neocen tikiu . Beje, patikrinti jos tikroviskuma yra sunku.
Rida ne tokia maža, nes kaip žiūrėjau aut. prekybos aikštelėse, tai pas tuos pačius pardavėjus yra automobiliai labai įvairios ridos - nuo 100000 iki 300000, tai tikriausiai ne visi jas "suka atgal"
Papildyta:
QUOTE(Matomas @ 2010 07 27, 14:23)
Kaip vienuolikos metu dyzelukui is Prancuzijos nurodoma labai maza rida. Neocen tikiu . Beje, patikrinti jos tikroviskuma yra sunku.
Rida ne tokia maža, nes kaip žiūrėjau aut. prekybos aikštelėse, tai pas tuos pačius pardavėjus yra automobiliai labai įvairios ridos - nuo 100000 iki 300000, tai tikriausiai ne visi jas "suka atgal"
Na tikrai nevarau ant dviduriu. Pats tokia vazineju . Ir nieko, visai gerai. Tik zinau viena - Peugeu307, Golf, Astra ir pan. dvidure parduoti yra labai sunku. Neziurint i tai, kad jos buna daug pigesnes uz 4dures ir universalus.
Is Prancuzijos parvarytu automobiliu tikrai nereikia bijoti, buna ir labai neblogai priziuretu variantu. Tiesa, retai Kaip taisykle del "parkavimosi ypatumu" kebulai buna apibraizyti, salonai nepriziureti. Bet servise dazniausiai laiku buna lankomasi ir tech. stovis buna neblogas. Beje, Prancuzijoje teko matyti kaip pilnas mikroatobusas policininku sustoja prie ziedo kelyje, islipa, stabdo visus "lavonus" (senus auto) is eiles ir tikrina tech. stovi vizualiai - padangu protektoriaus gyli, CO ir t.t. Ir israsineja premijas
QUOTE(Matomas @ 2010 07 28, 10:14)
Na tikrai nevarau ant dviduriu. Pats tokia vazineju . Ir nieko, visai gerai. Tik zinau viena - Peugeu307, Golf, Astra ir pan. dvidure parduoti yra labai sunku. Neziurint i tai, kad jos buna daug pigesnes uz 4dures ir universalus.
Pirkau tokią todėl, kad reikalinga važinėti į darbą ir pigesnė
QUOTE(rutele69 @ 2010 08 09, 21:20)
as tai visad uz opeli, ir dvidures labai gerai, kai vaika veziojiesi, nebaisu kad dureles atsidarys, nes ju tiesiog nera
Taip, vežant vaikus saugiau .