QUOTE(saulutecool @ 2014 03 24, 07:46)
Tikslai nezinau, bet ar tie siuntiniai, kurie su kurjeriu keliauja i ta pacia vieta atkeliauja kaip ir paprasti laiskai/siuntiniai...
O del prekiu grazinimo pardavejui, man rodos atgal siunciamos jei per 2 savaites nepavyksta pristatyt.
O del prekiu grazinimo pardavejui, man rodos atgal siunciamos jei per 2 savaites nepavyksta pristatyt.
O kur Jus matote "Returned to seller" ? Pagal duota nr nieko panasaus lyg neraso... Siaip turetu kurjeris paskambinti pries pristatydamas arba bent kazkoki lapeli imesti jei atkeliauja i artimiausia pasto skyriu...
Bet jei raso kad bande pristatyti, tai reiskia su kurjeriu pristatymas...
Papildyta:
QUOTE(Dodže @ 2014 03 24, 06:49)
Prašau pagalbos.
Pirkau iš Amazon dep DHL deitche post. Sakykit prašau ar tai reiškia kad mano prekes gražinamos atgal? Kaip jas sustabdyti gal žinot? Buvau penktladieni pašte ju ieškojau nieko nerado ir pristatymo data raše 24d.
Status: Returned to seller
Ship Carrier DHL
Tracking ID: 429510105710
Latest Event: XX
Returned to seller - 21 March 2014 17:32:00
Text Trace:
Turned on for this delivery. Turn Off?
Send to +44-0000000000 (Edit Settings)
Pirkau iš Amazon dep DHL deitche post. Sakykit prašau ar tai reiškia kad mano prekes gražinamos atgal? Kaip jas sustabdyti gal žinot? Buvau penktladieni pašte ju ieškojau nieko nerado ir pristatymo data raše 24d.
Status: Returned to seller
Ship Carrier DHL
Tracking ID: 429510105710
Latest Event: XX
Returned to seller - 21 March 2014 17:32:00
Text Trace:
Turned on for this delivery. Turn Off?
Send to +44-0000000000 (Edit Settings)
Produkt / Service International Parcel
Status vom Fri, 21.03.2014 17:32
The shipment could not be delivered.
Nächster Schritt A new delivery attempt will take place the next working day.
nzn, man taip rodo pagal Jusu id