QUOTE(enura @ 2014 03 12, 16:40)
tai vat neaisku kas labiau gina vartotojus ES ar Amerika. Nors kiek teko girdeti Amerikoj nereikia jokiu vartotoju teisiu, patys suinteresuoti neprarasti kliento ir be kalbu keicia ir priima ir t.t.
pas mus tai tikrai turbut reiktu irodineti bet kad ten ne deme, ten oda nusilupus toj vietoj ir padas naujut naujutelis, matyti kad nenesioti. Kam man specialiai gadint batus reiktu
pas mus tai tikrai turbut reiktu irodineti bet kad ten ne deme, ten oda nusilupus toj vietoj ir padas naujut naujutelis, matyti kad nenesioti. Kam man specialiai gadint batus reiktu
aš iš patirties rašau Dar seniai seniai turėjau kartą reikalų su batų parduotuve ir vartotojų teisėmis. Pirkau chestery basutes ir buvo įpjauta dirželis, matyt gamykliškai, kai pamačiau, nunešiau į parduotuvę, man pasakė, kad aš pati galėjau įpjauti, tada nusiuntė į VTA tarnybą ir atsakymas buvo, kad pagal įpjovimą negalima nustatyti, jog tai buvo įpjauta gamykloje ir parduotuvės reikalas, ar juos priimti, ar ne. Parduotuvė nepriėmė, daugiau ten batų nepirkau ir nepirksiu.
Bandykit nusiųsti į jcrew nuotrauką ir paklausti, ką adryti, ar priims ir grąžins pinigus. Parašykite, kada pirkta. Gal net nereikės siųsti batų, girdėjus, kad ir taip būna