O aš vilniuj sėkmingai apžiūrą atlaikiau irgi labai žmoniškai, be bereikalingų kabinėjimosi-net nedegančią lemputę pasiūlė šalia esančioje pardotuvėlėje nusipirkti ir pakeisti
Aš praeidinėjau...parašė "rimti trūkumai", kurie aprašyti - nedega priekinis gabaritas, neįmanoma patikrinti kablio rozetės (nes užlenkta), nedega priešrūkinis žibintas, ir ar parašė kažkokius skaičiukus, kurie neatitinka reikiamų rankinio stabdžio rodiklių (nors jis veikia ir laiko).
Tai vat...nuvariau į servisą , susidejau lempikes, bet del kablio pasakė, kad daug kainuos nuimti ir paskui vėl uždėti. O rozetės patikrinimas ir pakeitimas irgi kainuoja, nes aš nežinau ar ji veikia ar ne.
Galvoju dabar kiek reikėtų duoti kyšio ? Gal kas žinote dabartines TA kyšines kainas ?
Tai vat...nuvariau į servisą , susidejau lempikes, bet del kablio pasakė, kad daug kainuos nuimti ir paskui vėl uždėti. O rozetės patikrinimas ir pakeitimas irgi kainuoja, nes aš nežinau ar ji veikia ar ne.
Galvoju dabar kiek reikėtų duoti kyšio ? Gal kas žinote dabartines TA kyšines kainas ?
QUOTE(vaziuokle @ 2009 10 21, 14:51)
Labai nesudetinga
O automobilio techninę būklę (pvz. važiuoklės, stabdžių, žibintų patikrą) galima pasitikrinti ir ne techninės apžiūros metu,
O automobilio techninę būklę (pvz. važiuoklės, stabdžių, žibintų patikrą) galima pasitikrinti ir ne techninės apžiūros metu,
o apie ka kalba eina perskaityti sugebi?
Buvo prasyta, ka konkreciai papunkciui privalo daryti vairuotojas atvares masina i TA - t.y kas turi atidaryti kapota, kad butu galima patikrinti variklio numeri, kas konkreciai turi sedeti uz vairo ir jungineti sviesas, kai jas tikrina, kas konkreciai turi varyti masina ant stabdziu patikrinimo ar ant duobes....
Ka masinai daro per TA as zinau ( ne karta variau masina), tik va ten mergicka tvirtino, kad yra konkreciai ka reikia daryti ir net ka sakyti turi, masina atvares vairuotojas.
QUOTE(Tokata @ 2009 10 21, 20:13)
Aš praeidinėjau...parašė "rimti trūkumai", kurie aprašyti - nedega priekinis gabaritas, neįmanoma patikrinti kablio rozetės (nes užlenkta), nedega priešrūkinis žibintas, ir ar parašė kažkokius skaičiukus, kurie neatitinka reikiamų rankinio stabdžio rodiklių (nors jis veikia ir laiko).
Tai vat...nuvariau į servisą , susidejau lempikes, bet del kablio pasakė, kad daug kainuos nuimti ir paskui vėl uždėti. O rozetės patikrinimas ir pakeitimas irgi kainuoja, nes aš nežinau ar ji veikia ar ne.
Galvoju dabar kiek reikėtų duoti kyšio ? Gal kas žinote dabartines TA kyšines kainas ?
Tai vat...nuvariau į servisą , susidejau lempikes, bet del kablio pasakė, kad daug kainuos nuimti ir paskui vėl uždėti. O rozetės patikrinimas ir pakeitimas irgi kainuoja, nes aš nežinau ar ji veikia ar ne.
Galvoju dabar kiek reikėtų duoti kyšio ? Gal kas žinote dabartines TA kyšines kainas ?
Kysininke!
Pries savaite praejau TA Kazkodel labai kinkos drebejo ,nors ir ne pirmas kartas.Tai, taip su drebanciomis kinkomis ir praejau, tik liepe oro filtra pasikeisti
Papildyta:
Ar negeriau tuos gedimus pasalinti? Jei jusu automobilio kablys netvarkoje, dar ir rozete neveikia,tai prisikabinus kokia priekaba,ji gali ir atsikabinti ir t.t.O,apsvietimas priekabos
O,jei jums kablys nereikalingas, tai ji galima visai nuimti (nebent parkuotis su juo lengviau)
Papildyta:
QUOTE(Tokata @ 2009 10 21, 19:13)
Aš praeidinėjau...parašė "rimti trūkumai", kurie aprašyti - nedega priekinis gabaritas, neįmanoma patikrinti kablio rozetės (nes užlenkta), nedega priešrūkinis žibintas, ir ar parašė kažkokius skaičiukus, kurie neatitinka reikiamų rankinio stabdžio rodiklių (nors jis veikia ir laiko).
Tai vat...nuvariau į servisą , susidejau lempikes, bet del kablio pasakė, kad daug kainuos nuimti ir paskui vėl uždėti. O rozetės patikrinimas ir pakeitimas irgi kainuoja, nes aš nežinau ar ji veikia ar ne.
Galvoju dabar kiek reikėtų duoti kyšio ? Gal kas žinote dabartines TA kyšines kainas ?
Tai vat...nuvariau į servisą , susidejau lempikes, bet del kablio pasakė, kad daug kainuos nuimti ir paskui vėl uždėti. O rozetės patikrinimas ir pakeitimas irgi kainuoja, nes aš nežinau ar ji veikia ar ne.
Galvoju dabar kiek reikėtų duoti kyšio ? Gal kas žinote dabartines TA kyšines kainas ?
Ar negeriau tuos gedimus pasalinti? Jei jusu automobilio kablys netvarkoje, dar ir rozete neveikia,tai prisikabinus kokia priekaba,ji gali ir atsikabinti ir t.t.O,apsvietimas priekabos
O,jei jums kablys nereikalingas, tai ji galima visai nuimti (nebent parkuotis su juo lengviau)
QUOTE(Bekasė @ 2009 10 21, 20:50)
o apie ka kalba eina perskaityti sugebi?
Buvo prasyta, ka konkreciai papunkciui privalo daryti vairuotojas atvares masina i TA - t.y kas turi atidaryti kapota, kad butu galima patikrinti variklio numeri, kas konkreciai turi sedeti uz vairo ir jungineti sviesas, kai jas tikrina, kas konkreciai turi varyti masina ant stabdziu patikrinimo ar ant duobes....
Ka masinai daro per TA as zinau ( ne karta variau masina), tik va ten mergicka tvirtino, kad yra konkreciai ka reikia daryti ir net ka sakyti turi, masina atvares vairuotojas.
Buvo prasyta, ka konkreciai papunkciui privalo daryti vairuotojas atvares masina i TA - t.y kas turi atidaryti kapota, kad butu galima patikrinti variklio numeri, kas konkreciai turi sedeti uz vairo ir jungineti sviesas, kai jas tikrina, kas konkreciai turi varyti masina ant stabdziu patikrinimo ar ant duobes....
Ka masinai daro per TA as zinau ( ne karta variau masina), tik va ten mergicka tvirtino, kad yra konkreciai ka reikia daryti ir net ka sakyti turi, masina atvares vairuotojas.
Vairuotojas turi klausyti kontrolieriaus nurodymu
http://www.tuvlita.l.../saugus_elgesys
O jei trumpai, tai:
1. Atvyksti i TA ir eini i kasa pirkti TA paslaugos.
2. Nusipirkus jei eilės nera, judi iki STOP ženklo ir lauki, kol kontrolierius pakvies įvažiuoti i techninės apžiūros salę. PRIEŠ IVAŽIUOJANT Į SALĘ REIKIA NUSILEISTI VAIRUOTOJO STIKLĄ!!! (Nerašyta taisyklė, kuri galioja ir servise)
3. Įvažiavus žiuri kur kontrolierius lieps sustoti.
4. Užgesini variklį.
5. Paduodi REGISTRACIJOS LIUDIJIMA, VAIRUOTOJO PAŽYMĖJIMĄ IR TECH. APŽIŪROS LAPĄ ĮSIGYTA KASOJE. (Jei eini pirmine, o ne pakartotinę apžiūrą gali iš kart atidaryti kapotą ir paruošti vaistinėlę, gesintuvą ir avarinį ženklą.)
6. O tada jau su kontrolieriu bendrauti Gera nuotaika ir kontakto užmezgimas visada padeda
7. Žibintus gali tikrinti ir vienas kontrolierius ir gali paprašyti jūsų pagalbos pajunginėjant posukius, avarinį, gabaritus, artimasias, tolimas, atbulinį, rūko šviesas.
8. I stabdžių stenda 95% kad važiuos kontrolierius.
9. Prie žibintų stendo 50% kad važiuos kontrolierius.
10. Ant keltuvo 30% kad važiuos kontrolierius.
11. Jei automobilis dizelinis, matuojant išmetimą kontrolierius gali paprašyti spaudžiant gaza išlaikyti ji ant 3,5 tukstancių apsukų. Ir taip 3 kartus gali tekti padaryti.
12. Jei BENZININIS ar dujinis automobilis po 2002m.liepos 1d. išmetimą tikrinant gali tekti sukeltas apsukas laikyti ant 2 tukstančių apsisukimų. (kol kontrolierius sakys UŽTEKS)
13. Svarbiausia nepanikuoti ir ramiai laukti, kol kontrolierius duos nurodymus. O nesupratus jo nurodymu, jokiais budais nieko nedaryti, o paklausti dar karta !!! Sekmės
O dėl kišininkavimo, tai tikrai nepatariu to daryti, nes dabar ir daug kur kameros stovi ir tokiais budais važinėsite su techniškai netvarkingu automobiliu, taip keldami pavoju sau ir aplinkiniams...
Čia kur rašė, kad priekabos sukabinimo rozetes remontas daug kainuoja tai tikrai nesutinku, 30-70 lt (garaziniame servise). Priklausomai, kas ten yra...
QUOTE(vaziuokle @ 2009 10 22, 09:19)
5. Paduodi REGISTRACIJOS LIUDIJIMA, VAIRUOTOJO PAŽYMĖJIMĄ IR TECH. APŽIŪROS LAPĄ ĮSIGYTA KASOJE.
pamirsai draudima pamineti
QUOTE(vaziuokle @ 2009 10 22, 09:19)
6. O tada jau su kontrolieriu bendrauti Gera nuotaika ir kontakto užmezgimas visada padeda
sita zinau - buvo bajeris. Atvariau citroen berlingo su isimtomis galinemis sedynemis, o priekyje salia vairuotojo vaikiska kedute prisegta. Tai kotrolierius ir sako, na zinote as cia geriausiu atveju 3 sedimas vietas suskaiciuoju, o dokumentuose nurodytos penkios - kur dar dvi pametete?
QUOTE(vaziuokle @ 2009 10 22, 09:19)
7. Žibintus gali tikrinti ir vienas kontrolierius ir gali paprašyti jūsų pagalbos pajunginėjant posukius, avarinį, gabaritus, artimasias, tolimas, atbulinį, rūko šviesas.
8. I stabdžių stenda 95% kad važiuos kontrolierius.
9. Prie žibintų stendo 50% kad važiuos kontrolierius.
10. Ant keltuvo 30% kad važiuos kontrolierius.
8. I stabdžių stenda 95% kad važiuos kontrolierius.
9. Prie žibintų stendo 50% kad važiuos kontrolierius.
10. Ant keltuvo 30% kad važiuos kontrolierius.
tai ir sakiau, kad nera vieningos tvarkos, nes yra teke ir stoveti salia tik atvarius masina i TA ( net bagazine atsidare pats, kai pasakiau, kur yra zenklas,gesintuvas, vaistinele) , ir paciai varyti ant visu stendu.
O ar kas profilaktiškai ne techninės apžiūros metu tikrinate savo automobilio techninį stovį ? Kad važinėtumėte su techniškai tvarkingu automobiliu, kuris nekeltu pavojaus nei jūsų, nei aplinkinių saugumui? http://www.tuvlita.l...tikros_Vilniuje
QUOTE(Tokata @ 2009 10 21, 20:13)
Aš praeidinėjau...parašė "rimti trūkumai", kurie aprašyti - nedega priekinis gabaritas, neįmanoma patikrinti kablio rozetės (nes užlenkta), nedega priešrūkinis žibintas, ir ar parašė kažkokius skaičiukus, kurie neatitinka reikiamų rankinio stabdžio rodiklių (nors jis veikia ir laiko).
Tai vat...nuvariau į servisą , susidejau lempikes, bet del kablio pasakė, kad daug kainuos nuimti ir paskui vėl uždėti. O rozetės patikrinimas ir pakeitimas irgi kainuoja, nes aš nežinau ar ji veikia ar ne.
Galvoju dabar kiek reikėtų duoti kyšio ? Gal kas žinote dabartines TA kyšines kainas ?
Tai vat...nuvariau į servisą , susidejau lempikes, bet del kablio pasakė, kad daug kainuos nuimti ir paskui vėl uždėti. O rozetės patikrinimas ir pakeitimas irgi kainuoja, nes aš nežinau ar ji veikia ar ne.
Galvoju dabar kiek reikėtų duoti kyšio ? Gal kas žinote dabartines TA kyšines kainas ?
Lemputes pakeist, rankinį pareguliuot, rozetę -atlenkt. Jokių kyšių ,tvarkinga mašina ir švari sąžinė.
Jei ką - nauja kablio rozetė kainuoja 14 litų. Iš kur tie melejonai už pakeitimą?
Tuvlita (kalbu apie Vilniaus centrinę) ne kokia katorga, kur reikėtų važiuoti drebinant kinkas Piktų tikrintojų beveik nebelikę, esami dauguma maloniai bendrauja, ir tikrai nepuls burnoti jei pamiršote "įvažiuoti į apžiūros patalpą su nuleistu vairuotojo langu" ar pamiršite paduoti vairuotojo pažymėjimą.
"Susitart" yra pakankamai sunku (daug procedūrų kompiuterizuota), o ir dažniausiai neapsimoka, nes arba mašina yra iš tiesų netvarkinga ir ja važinėti nesaugu, arba "pusė mašinos kainos" pasirodo besą koks šimtas litų
"Susitart" yra pakankamai sunku (daug procedūrų kompiuterizuota), o ir dažniausiai neapsimoka, nes arba mašina yra iš tiesų netvarkinga ir ja važinėti nesaugu, arba "pusė mašinos kainos" pasirodo besą koks šimtas litų