QUOTE(Bekasė @ 2009 10 21, 20:50)
o apie ka kalba eina perskaityti sugebi?
Buvo prasyta, ka konkreciai papunkciui privalo daryti vairuotojas atvares masina i TA - t.y kas turi atidaryti kapota, kad butu galima patikrinti variklio numeri, kas konkreciai turi sedeti uz vairo ir jungineti sviesas, kai jas tikrina, kas konkreciai turi varyti masina ant stabdziu patikrinimo ar ant duobes....
Ka masinai daro per TA as zinau ( ne karta variau masina), tik va ten mergicka tvirtino, kad yra konkreciai ka reikia daryti ir net ka sakyti turi, masina atvares vairuotojas.
Vairuotojas turi klausyti kontrolieriaus nurodymu
http://www.tuvlita.l.../saugus_elgesys
O jei trumpai, tai:
1. Atvyksti i TA ir eini i kasa pirkti TA paslaugos.
2. Nusipirkus jei eilės nera, judi iki STOP ženklo ir lauki, kol kontrolierius pakvies įvažiuoti i techninės apžiūros salę. PRIEŠ IVAŽIUOJANT Į SALĘ REIKIA NUSILEISTI VAIRUOTOJO STIKLĄ!!! (Nerašyta taisyklė, kuri galioja ir servise)
3. Įvažiavus žiuri kur kontrolierius lieps sustoti.
4. Užgesini variklį.
5. Paduodi REGISTRACIJOS LIUDIJIMA, VAIRUOTOJO PAŽYMĖJIMĄ IR TECH. APŽIŪROS LAPĄ ĮSIGYTA KASOJE. (Jei eini pirmine, o ne pakartotinę apžiūrą gali iš kart atidaryti kapotą ir paruošti vaistinėlę, gesintuvą ir avarinį ženklą.)
6. O tada jau su kontrolieriu bendrauti

Gera nuotaika ir kontakto užmezgimas visada padeda

7. Žibintus gali tikrinti ir vienas kontrolierius ir gali paprašyti jūsų pagalbos pajunginėjant posukius, avarinį, gabaritus, artimasias, tolimas, atbulinį, rūko šviesas.
8. I stabdžių stenda 95% kad važiuos kontrolierius.
9. Prie žibintų stendo 50% kad važiuos kontrolierius.
10. Ant keltuvo 30% kad važiuos kontrolierius.
11. Jei automobilis dizelinis, matuojant išmetimą kontrolierius gali paprašyti spaudžiant gaza išlaikyti ji ant 3,5 tukstancių apsukų. Ir taip 3 kartus gali tekti padaryti.
12. Jei BENZININIS ar dujinis automobilis po 2002m.liepos 1d. išmetimą tikrinant gali tekti sukeltas apsukas laikyti ant 2 tukstančių apsisukimų. (kol kontrolierius sakys UŽTEKS)
13. Svarbiausia nepanikuoti ir ramiai laukti, kol kontrolierius duos nurodymus. O nesupratus jo nurodymu, jokiais budais nieko nedaryti, o paklausti dar karta !!! Sekmės
O dėl kišininkavimo, tai tikrai nepatariu to daryti, nes dabar ir daug kur kameros stovi ir tokiais budais važinėsite su techniškai netvarkingu automobiliu, taip keldami pavoju sau ir aplinkiniams...
Čia kur rašė, kad priekabos sukabinimo rozetes remontas daug kainuoja tai tikrai nesutinku, 30-70 lt (garaziniame servise). Priklausomai, kas ten yra...