p.s. noriu pagirti savo "mokines". jos neseniai buvo gavę užduotį padaryti interjerinį portretą.
Užduotis buvo tokia: Interjerinis portretas. Auto daryti ne-ga-li-ma -) Vaikų fotkinti ne-re-ko-men-duo-ja-ma (t.y. išeikit iš komforto zonos).
Kuo pasižymi interjerinis portretas (skolinta informacija):
suteikia informacijos (konteksto) apie objektą;
aplinka sukuria įdomumą (kadre yra tai, ką žiūrovas turi pastebėti, tačiau subjektai negali užgožti objekto)
objektas atsipalaidavęs (bent jau turi atrodyti)
suteikia žiūrovui galimybę žvilgterėti į objekto asmenybę ir gyvenimo būdą, pomėgius ir įpročius, profesiją ar užsiėmimą ir pan..
Tai portretai, pasakojantys apie žmogų, jo gyvenimo etapą, veiklą.
Interjerinis tai nereiškia, kad turi būti patalpoje, tai reiškia, kad turi būti aplinkoje.
Interjerinis portretas yra kažkas tarp sąmoningai sustatyto bei pozuoto studijinio portreto (ale mūsų tėvų, senelių, šeimų portretai fotoateljė Wink ) ir beveik netyčia slapta pavogtos objekto kasdieninio gyvenimo/ rutinos akimirkos.
taigi, rezultatus gavau tokius, su merginomis juos esam prasianalizavę, tad rodau:
mamagutė:
Chiquitka:
Lunameja:
Iks:
tai va, tokie rezultatai. galiu tik pasidžiaugti, kad turiu geriausias mergas ant viso SM, vot
labai stengiasi ir, kaip matoma, su rezultatais. norisi padėti joms išlaisvinti potencialą, kurį kiekviena iš jų turi (ir nemenką), todėl man didelė garbė
pažaisti su jomis mokyklą