Įkraunama...
Įkraunama...

Pasyvus namas - 24 tema, Energiškai efektyvaus na

QUOTE(GoldenEye @ 2014 02 21, 13:48)
Kaip pas tave tas kaminas padarytas: ar nuo stogo iki pat pečiaus eina tas dvisienis, ar dvisienis eina tik virš stogo, o per patalpas paprastas dūmtraukis? Nu panašiai kaip čia: http://pasyvus-karka...nis-dumtraukis/


Tas dvisienis ne visai gerai. Išorinė siena padvigubina šalčio tiltelį. Geriau jos nedaryti iš metalo. Yra ir kitų medžiagų labai tam tinkamų šnekant konkrečiai apie tą vietą kur kaminas kerta apšiltinimo sluoksnį.
Aklina sklendė nelegali, bet šiltam namui būtina. Reikėtų automatizuoti jos valdymą, kad praėjus porai valandų po to kai ugnis užgeso sklendė pati sandariai užsidaro kamino viršuje. Arba dviejose vietose, viena aklinai, kita ne aklinai, bet tik mažinanti konvekciją.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo BangaS: 21 vasario 2014 - 17:40
QUOTE(korida @ 2014 02 21, 14:17)
Viliau , tai cia panasiai butu ,kad nesandarus langai ir juos su lipnia izoliacija apklijuojame ir darome sandarumo testa  ,-rezultatas puikus .

P1.S1.Ir kaip ivertinamas visame tame rekupo sandarumas ?

Jei lipni juosta liks amžinai - jokių problemų 4u.gif Jei ne - protingas statytojas imsis tarpinių remonto, kad nereiktų juostomis lipdyti doh.gif tam ir testuojama - aptikti defektus, ir juos pašalinti.

Rekupo išmetimas ir paėmimas testo metu užklijuojami!!! Testas - tik atitvarų sandarumui. Beje, kokybiškas vėdinimo vamzdynas neturėtų kelti sandarumo problemų vien dėl subalansuotų srautų - tokiu atveju nesusidaro slėgių skirtumas ir nevyksta oro mainai. O kaip tu tuos srautus subalansuosi, jei testo metu dirbtinai padaroma +50Pa arba -50Pa? Balansuojama prie nulio, ne prie testo slėgių. Todėl visai logiška vėdinimo angas eliminuoti laikinai užklijuojant.
Papildyta:
QUOTE(madwifi @ 2014 02 21, 15:22)
negi taip sunku padaryt (ir negi neidomu !) ta oficialu su uzkimstu kaminu padaryt, poto pakartot su atviru bet pilnai udzaryta kresnele ar zidiniu? juolab kad tai trecias testas, pakankamai jau isleista, tik damest kelis litus kad tuo paciu atvaziamu pasiruosimu pamatyt tikra vaizda.

Aš asmeniškai visiems pirmiausiai patarčiau iš vis neprasidėti tu ta x-nia, nėr kamino - nėr problemos.
Kaip ten tie trys testai daryti - klauskite autoriaus, bet dažniausiai testuojama dar prieš x-nios montavimą, tuomet tenka kaminą užkimšti. Pats suprantate, kokie bus rezultai su min d125 skyle + gravitacine trauka doh.gif
Papildyta:
QUOTE(madwifi @ 2014 02 21, 16:37)
tai ir sakau - papildomai dar viena testa padaryt, kad paziuret kiek krosnele sugadina vaizda.

Tai min 300Lt be popierių.
Jei gadina - išmest 5000 kainavusį gelžgalį ir nugriaut 3000 kaminą? smile.gif
O jei ne gadina - verta aplaistyt, bet va - vėl išlaidos doh.gif ir vis per kaminą biggrin.gif
Papildyta:
QUOTE(cibulis @ 2014 02 21, 18:30)
Čia yra šiek tiek informacijos.

Cituoju: "Silpniausia namo vieta - pamatai". O prisiekinėjote, kad bus tvirtas namas verysad.gif
lotuliukas.gif lotuliukas.gif lotuliukas.gif
Atsakyti
QUOTE(Vilienė @ 2014 02 21, 18:35)
Cituoju: "Silpniausia namo vieta - pamatai". O prisiekinėjote, kad bus tvirtas namas verysad.gif
lotuliukas.gif  lotuliukas.gif  lotuliukas.gif

4u.gif Ten mintis buvo: silpniausia energetiniu požiūriu. Bet tai smulkmenos. Man kaip humanitarui - dzin, mano žmonai matematikei, statistikei (su dviem aukštaisiais) - jau būtų problema (kalbu apie skaičiavimus, rezultatus, o ne kalbos grožį). Aš pusę savo gyvenimo esu praleidęs su matematikais, fizikais, programuotojais, todėl suprantu kaip svarbios smulkmenos. Bet šiuo atveju žurnalistika ir tiek: skanus, greitas maistas.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo cibulis: 21 vasario 2014 - 18:43
QUOTE(cibulis @ 2014 02 21, 19:38)
4u.gif  Ten mintis buvo: silpniausia energetiniu požiūriu.

Tai tik lyrinis nukrypimas. Puikus pvz, kaip lengva "užvažiuoti" ištraukiant iš konteksto tik tai, ko reikia.
Sėkmės statybose 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Vilienė @ 2014 02 21, 20:35)
Jei lipni juosta liks amžinai - jokių problemų 4u.gif Jei ne - protingas statytojas imsis tarpinių remonto, kad nereiktų juostomis lipdyti doh.gif  tam ir testuojama - aptikti defektus, ir juos pašalinti.



Aš asmeniškai visiems pirmiausiai patarčiau iš vis neprasidėti tu ta x-nia, nėr kamino - nėr problemos.


Kartais nepadeda ne tik ,kad varciu reguliavimas bet net tarpiniu remontas ...
Aisku del kaminu tai tu cia teisus, nera kamino -nera problemos biggrin.gif
Tik praleidai tipo raktu skyluciu nesandarumus pakomentuoti biggrin.gif ,nors su kamino duodamais nesandarumais tai - hernia drinks_cheers.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo korida: 21 vasario 2014 - 18:50
QUOTE(korida @ 2014 02 21, 19:47)
Kartais nepadeda ne tik ,kad varciu reguliavimas bet net tarpiniu remontas  ...
Aisku del kaminu tai tu cia teisus, nera kamino -nera problemos  biggrin.gif
Tik praleidai tipo raktu skyluciu nesandarumus pakomentuoti  biggrin.gif ,nors su kamino duodamais nesandarumais  tai - hernia drinks_cheers.gif

Taip, yra PN skirtos durys su specialiom spynom, be šalčio tiltų. Gal būt ir sandariom šerdelėm 4u.gif
Atsakyti
Šią savaitę labai stipriai galvojau, į kurią pusę pakreipti namą:

1. Toyota Prius.
2. Lexus GS450h.

Aišku, čia palyginimas apie nieką, bet gana vaizdus.

1. Toyota Prius: dedu plastikinius langus, darau ŽŠ (žemės ar glinkolinį) ir pan. ir rezultatas: turiu Toyota Prius su dujomis. Ne tai kad, taupu, bet taupu kvadratu.

2. Lexus GS450h. Dedu medinius Doletos langus, šildymas geoterma ir jokių ŽŠ ar kitų kWh vaikymosi po kablelio.

Žodžiu, Toyota Prius sudegina 4 litrus benzo, su dujomis išeitų apie 2-3 litrai, Lexus GS450h sudegins 6 l benzo, bet važiavimo malonumas.... Esu bandęs abi visiškai naujas mašinas: Lexusas kaifas. BMW 530d kaukia šalia Lexuso GS 450h hibrido pagal pagreitį, nors posūkiose BMW geriau.

Gal ir žiauriai pasakiau, bet į hibridą nevertą dėti dujinės įrangos.

Esmė: gal neverta iš namo daryti Toyota Prius, t.y. dėti dujų, gal geriau namas emocija - Lexus GS 450h.

P.S. DEU buvo teisus: viską atperka šilumos siurblys.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo cibulis: 21 vasario 2014 - 20:00
QUOTE(cibulis @ 2014 02 21, 20:44)
Dedu medinius Doletos langus, ... ir jokių ŽŠ ar kitų kWh vaikymosi po kablelio.

Pirmas teiginys prieštarauja antram. Nebent - doleta su paauksuotais rėmais, tada viskas ok, panašu į Lexus 4u.gif
Papildyta:
QUOTE(cibulis @ 2014 02 21, 20:44)
Esmė: gal neverta iš namo daryti Toyota Prius, t.y.  dėti dujų,

Aišku, kad neverta - Prius turi dyydelius akumus, nixera neliko vietos balionui - nebent ant stogo, bet atrodys ne kaip doh.gif o ir aerodinamika nukentės... O jūs žinote, kad ten hibridinė pavara? Ar tai jums naujiena?
Hibridui - dujos? blink.gif
Papildyta:
QUOTE(cibulis @ 2014 02 21, 20:44)
Lexus GS450h sudegins 6 l benzo,

Čia nebent niekur nevažiuosite - tik salonui pasišildyti užvesite, ir sušilus užgesinsite biggrin.gif
Papildyta:
QUOTE(cibulis @ 2014 02 21, 20:44)
P.S. DEU buvo teisus: viską atperka šilumos siurblys.

Tai dabar ką - siurblį į Toyotą, Lexus ar į 530D? lotuliukas.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Vilienė: 21 vasario 2014 - 20:12
QUOTE(cibulis @ 2014 02 21, 15:46)
Bet matai net ir pasyviam namui reikia tik 0.6 sandarumo. Niekas neprašo, kad sandarumas būtų lygus 0. Gal ir įmanoma, bet nereikia.


Bet zinok jauciasi tas sandarumo didinimas ir virsijant PN nustatytus reikalavimus. Zaidziau su PHPP, tai ten esant rimtam apsiltinimui, su sandarumu, didinant labiau, nei reikalaujamas minimumas EE namams, galima pasiekti daugiau, nei visa apsiltinima pastorinant keliais centimetrais. Keli cm apsiltinimo kainuoja tukstancius, taip kad mano supratimu, sandarumo didinimas yra ekonomiskai labiausiai pasiteisinantis namo siltinimo variantas. Aisku jei pats dirbi g.gif , jei samdomi zmones, tai ju darbo laikas irgi kainuoja.
Papildyta:
QUOTE(DEU @ 2014 02 21, 16:29)
Jei daryti testą neužkimštu kaminu, tai mažų skylučių sienose nelabai pavyks nustatyti.


Pritariu, tik vieno dalyko nesuprantu, kam vargti uzsandarinant mazytes skylutes, kai didziausia, per kuria mazu net nesimato, vis tiek islieka neuzsandarinta. Juk kaip nesimato testuojant tu skyluciu, neuzsandarinus kamino, taip ir namo eksploatacijos metu ju nesijaustu. Kam tas sandarinimo vargas, kai jis vis tiek naudos neduoda.
Atsakyti
QUOTE(Vilienė @ 2014 02 21, 20:12)
Čia nebent niekur nevažiuosite - tik salonui pasišildyti užvesite, ir sušilus

Esu vairavęs pusę dienos visiškai nuliovą Lexus GS450h. Jie važiuoji ramiai, su srautu, - tai jis neviršija 3,9 l. Važiavau Vlniuje nuo kalno, o pas jį stabdant vyksta energijos rekuperacija.

Žodžiu, testas buvo toks. Gavau visiškai nulio Lexus GS 250 - benzas. Važiavau apie 200 km: miestas, užmiestis. Vievyje pyliau benzą (beje, bakas pas naują Lexusą atsidaro taip: spaudi ant bako ir jis atsidaro, o aš degalinėje bandžiau po kėde, prietaisų skydelyje ir pan.). Suvažinėja gamintojo degalus ir dar už savus pripyliau už 50-100 Lt.

Pasiskundžiau Lexus atsovybei: sakau Š tas jūsų GS250, duokit hibridą. Davė.

Važiavimas... KAIFAS. Nerealu: visokie SABB 9-3, 9-5 Aero, BMW, Audi ir pan., ne nesupranta, kas vyksta juos lenkiant.

O degalų sąnaudos. Ardžausi su Lexus GS450h: vidurkis apie 6-8 l (jei gerai pamenu), jei važiuoti mieste su pila batarke - apie 4-5 l. O mašina iki 100 km/h vos per - 5,9 s. Bandžiau ir BMW F10. Veža tik sukimo mementas. Jei atvirai: dėl emocijos imčiau BMW, o toliau... Nežinau
Atsakyti
Prius ir cibulio namas iš tikro labai susišaukia. Prius nifiga nėra ekonomiškumo etalonas. Prius yra pakazūchinė ekonelogiška mašina. Nors ne pati blogiausia. Prisimenu Schwarzeneggeris kažkada vaidino ekologą, į Hummer užsipylęs vandenilio dujų doh.gif . Yra dvigubai pigesnių už Prius ir ekonomiškesnių mašinų. 10.000 už ŽŠ arba Paul rekuperatorių puikiai atitinka Prius dvasią.
QUOTE(cibulis @ 2014 02 21, 19:44)
Šią savaitę labai stipriai galvojau, į kurią pusę pakreipti namą:
1. Toyota Prius. <{POST_SNAPBACK}>
Atsakyti
QUOTE(mintas @ 2014 02 21, 22:28)
sandarumo didinimas yra ekonomiskai labiausiai pasiteisinantis namo siltinimo variantas.

Matai kaip kam del popieriuko uztenka 0,5 (ne puslitrio Granto smile.gif ) o kai kam reikia bendro geresnio rezultato .
Atsakyti