Įkraunama...
Įkraunama...

Čia plepa šaunios pradinukės

QUOTE(b.s @ 2014 03 02, 11:27)
Labas,

jei siūlė, tai gal ir būdus nurodė? Ar ir vėl prašys mokytojų pasidalinti savo patirtim, o patys nieko negalėdami mokytojui pasiūlyti.

nieks nieko nenurodo, nes pačios žinot, kad ministerija prieštarauja sau. Liepia dirbti kūrybiškai, atsižvelgti į vaiko pasiekimus, gebėjimus, o žinias tikrina standartizuotai... Taigi prieštaravimas sau.
Atsakyti
QUOTE(NOKIA @ 2014 03 02, 11:35)
nieks nieko nenurodo, nes pačios žinot, kad ministerija prieštarauja sau. Liepia dirbti kūrybiškai, atsižvelgti į vaiko pasiekimus, gebėjimus, o žinias tikrina standartizuotai... Taigi prieštaravimas sau.

drinks_cheers.gif bando išrasti dviratį, nors juo jau visi važiuoja.
Atsakyti
QUOTE(Bites Rites @ 2014 03 02, 11:17)
Mano klasėj irgi atsiranda pamirštukų, anksčiau skolindavau priemones, dabar liepiu patiems ieškotis, skolintis. Žino, kad iš mokytojos nebegaus, susiorganizuoja patys  smile.gif
Dėl testų ir aš jau imu nerimauti, uždaviniai gana sunkūs, jų daug, o laiko vos pamoka. Kas lėčiau mąsto, tiems bus išvis katastrofa. O dar turiu klasėj kelis mokinius, kurie pagal pritaikytą programą mokosi, testai tai jiems bus kaip visiems, o kad jie skaito dar tik iš pirmokų knygų... blink.gif Neįsivaizduoju, kaip jie atliks viską, nes pas mus tokia tvarka, kad visiems vienodus atveža, nežiūri, ar vaikas turi sunkumų  doh.gif

Dėl testų ir aš nerimauju, ypač dėl tų vaikų, kurie mokosi normaliai, bet tiesiog nespėja, leidžiu per pertrauką pabaigt, o kaip jūs darot? bigsmile.gif
Atsakyti
QUOTE(Vaivorytė @ 2014 03 02, 13:18)
Dėl testų ir aš nerimauju, ypač dėl tų vaikų, kurie mokosi normaliai, bet tiesiog nespėja, leidžiu per pertrauką pabaigt, o kaip jūs darot? bigsmile.gif

Testų per pertrauką neleidžiu užbaigti, nes tam yra skirtas laikas. Mokinys turi pratintis dirbti normaliu tempu, nes pasiekimų patikrinime niekas laiko nepratęsia.
Atsakyti
QUOTE(ninkute @ 2014 03 02, 11:13)
Su užmirštuoliais visko būna. Man dar labai veiksmingas būdas buv toks: vaikas pasako, kad neturi, bet dar geriausia, kai jau pamoka prasideda, tai aš pasakau, kad tavo problema ir vedu pamoką. Kelis kartus prasėdėjo visą pamoką be nieko, o kai baigėsi visos pamokos paprašiau atsiskaityti už tą pamoką. Žinoma, galvytė nuleista. Tada po pamokų duodu lapelį, vadovėlį ir dirba dar visą pamoką bet ne tuos darbus, kuriuos darėme klasėje, o panašias užduotis. Namusoe turi atlikti tą klasės darbą. Taip kovojau ir su namų darbais. Jei neatlieka, po pamokų papildomos panašios užduotys, o kitą dieną laukiu namų darbų. Patikėkit buvo veiksminga ir dabar dėl namų darbų jau beveik nebeturiu bėdų, o pamiršti dar retkarčiai pasitaiko. Aišku, kritikuosite, kad vaikas negali sėdėti ir nedirbti pamokos metu, bet priemonė man veiksminga.

Aš ir pasakau, kad kai prasideda pamoka ir neturiu priemonių, kad tai jo problema. Kai matau, kad sėdi ir neiško ant ko ir su kuo dirbti, tai dar pridedu, kad gale pamokos patikrinsiu ką nuveikė. Labai greitai susiranda su kuo ir ant ko smile.gif

QUOTE(ninkute @ 2014 03 02, 12:50)
Testų per pertrauką neleidžiu užbaigti, nes tam yra skirtas laikas. Mokinys turi pratintis dirbti normaliu tempu, nes pasiekimų patikrinime niekas laiko nepratęsia.

Maniškiams labai sunkiai sekasi "Gilės" testai. Net ir geri mokiniai juose ne viską atlieka teisingai, nors šiaip jie gana gudrūs pasaulio pažinimo pamokoje g.gif
Atsakyti
QUOTE(zuzanele @ 2014 03 02, 14:13)
Maniškiams labai sunkiai sekasi "Gilės" testai. Net ir geri mokiniai juose ne viską atlieka teisingai, nors šiaip jie gana gudrūs pasaulio pažinimo pamokoje g.gif

Mes asmeniškai Gilės testų nepirkome, o darome testus iš vadovėlio, kur yra gale. Mokiniai spėja atlikti.
Atsakyti
Sveikos 4u.gif

Norėjau paklaust apie technologijų ar dailės pamokų uždavinių formulavimą. Lengva parašyti, ką turės padaryti ir kokiomis sąlygomis, tačiau koks gali būti vertinimo kriterijus? Tarkim, lankstome lankstinį.: "Modeliuodamas iš popieriaus pagal pavyzdį sukurs kompoziciją..." arba piešiam: "remdamasis savo patirtimi nupieš piešinį..."
Kaip tą kriterijų įterpt ir koks jis galėtų būt? g.gif
Papildyta:
QUOTE(ninkute @ 2014 03 02, 15:03)
Mes asmeniškai Gilės testų nepirkome, o darome testus iš vadovėlio, kur yra gale. Mokiniai spėja atlikti.


"Gilės" testų sąsiuvinis nepatiko, tad darom testus pratybų sąsiuvinio gale.
Atsakyti
Su uždaviniais tai visaip būna, bet bent jau kiekvienoje pamokoje juos skelbiu. Dailė ir technologijos:„Naudodamiesi pateiktais pavyzdžiais, gebėsite teisingai išlankstyti bent 3 detales iš 6“ „Naudodamiesi guašo šiltomis spalvomis ir remdamiesi asmenine patirtimi, gebėsite pavaizduoti bent 3 pavasario požymius“. Čia tik mano asmeninė nuomonė. Šiaip uždaviniai pradinukams turi būti aiškiai formuluojami.
Atsakyti
QUOTE(Aurute @ 2014 03 02, 07:17)
Esu šioj temoj kelis kartus jau pasakojusi.... Tik niekur nesu užrašiusi, nes baikams seku tiesiai.... "iš galvos".... ir kartu demonstruoju su mokykline kuprine.

Voveriukui atėjo laikas eiti į mokyklą. Mama voverė nupirko jam kuprinę ir jis išbėgo į mišką pasdalinti savo džiaugsmu su draugais. Susitinka kiškutį.
-Kiškuti kiškuti. Aš jau eisiu į mokyklą. Va ir kuprinę jau turiu.
Kiškutis apžiūri kuprinę, pasidžiaugia  ir padovanoja voveriukui pieštuką. Voveriukas jį įsideda į kuprinę (ir aš dedu į kuprinę pieštuką).
Lekia patenkintas voveriukas ir susitinka ežiuką.

Su ežiuku panašus dialogas kaip su kiškučiu ir dovana - obuolys. Taip jis susitinka daug įvairių žvėrelių, kurie vis ką nors padovanoja: trintuką, sąsiuvinį, obuolį, gilę, gėlytę, lėlytę, mašinytę... visokių reikalngų ir nereikalingų daikų. Vakarop kuprinė pilnut pilnutėlė, sunki be galo, voveriukas pavargęs...

Nueina jis pas pelėdą. Papasakoja savo džiaugsmą apie mokyklą ir asiguodžia, kad kuprinė labai sunki. Negi jam į mokyklą reiks tampytis tokią sunkią kuprinę?
Pelėda apžiūri visą voveriuko turtą  ir paklausia:
-O galvą tu žadi neštis į mokyklą? 
Nu ir išaiškina voveriukui, kad jei turės galvą, tada ir sugebės išspręst visas iškilusias problemas.

Papildyta:
Maždaug taip seku. Kiekvieną kartą išeina kažkiek kitaip. Bet esmė - galva.
Ir man ji veikia visus keturis metus.
Ateina vaikas pasakyt, kad pamiršo sąsiuvinį, o atsakymas jam: o galvą atsinešei? Ir čiuožia spręst problemos. Juk nepasirodys pamokoj, kad galvos neatsinešė. Reik sugalvot iš kur gaut.



Superinė pasaka. Ačiū labai labai notworthy.gif

O užmirštuolius ir nedirbančius nei pamokoje nei namuose aš mielai palikčiau po pamokų, bet tėvai dar nesibaigus pamokoms jau trypia už durų arba visokie būreliai, muzikos mokyklos ir pan. laukia. Ir ką su tokiais daryt? doh.gif
Atsakyti
Gal turit kokią idėją kaip paruošti stendą pavasariui? g.gif Mums reikia kiekvienai klasei kažką padaryti, nes skirta po stendą.
Atsakyti
QUOTE(janiku @ 2014 03 01, 18:13)
4u.gif Sveikutes.aš su užmirštuliais nekovoju. Žinau kad nrs ir amžiuje, gal aizhaimeris prasideda, bet ir gyvenime būna kad ką nors užmirštu. \tai rugsėjį susirenku banką po 5litus ir nuperku sąsiuvinių, pieštukų, parkerių, liniuočių. žirklių. Darbeliams mes turime nuo batū dežurės į kurias vaikai susideda flomasterius, dažus. spalvotą popierių, klijus ir palieka klasėje. Tad prblemų neturiu.



Labukas,

mano vaikai ir turi specialias supirktas dezes priemonems dailes, bet kai kuriu ju tuscios....
Atsakyti
QUOTE(lamur @ 2014 03 02, 18:27)
Labukas,

mano vaikai ir turi specialias supirktas dezes priemonems dailes, bet kai kuriu ju tuscios....

Mes gale mėnesi tikriname kiekvienas savo dežutę ir jei ko trūksta pasipildo. Jei vyksta pokalbiai su tėvais ir duodu dėžutę patikrinti ar viskas tvarkoje . Jei ne- prašau paildyti.
Atsakyti