QUOTE(Rasma @ 2014 04 16, 16:51)
Nežinau nė vieno atsakymo..tik kartu su jumis galvoju, kaip čia taip.
Tad iš esmės, aš gi suvokiu, kad jau kas kas, tai aš tikrai galėčiau būti kabinėjimosi taikinys, bet kuriam labiau tikinčiajam ar visai netikinčiajam.
Ką esu aiškinusis su kunigais, tą jau žinau (o daug aiškinausi apie visokias "neteisybes ant svieto" ir mirtį. Na, kodėl tiek kančių, kodėl taip žiauru būna, kodėl kunigai mirtį priima taip lengvai, tarsi "abejingai" ir kt.)
[...] Ir purkštavau, kad melstis prie beržo galiu ir kam ta išpažintis čia man dabar reikalinga, kažkokiam žmogui, nuodėmingam turiu atsiskaityt ir t.t., ir pan.
Tad iš esmės, aš gi suvokiu, kad jau kas kas, tai aš tikrai galėčiau būti kabinėjimosi taikinys, bet kuriam labiau tikinčiajam ar visai netikinčiajam.
Ką esu aiškinusis su kunigais, tą jau žinau (o daug aiškinausi apie visokias "neteisybes ant svieto" ir mirtį. Na, kodėl tiek kančių, kodėl taip žiauru būna, kodėl kunigai mirtį priima taip lengvai, tarsi "abejingai" ir kt.)
[...] Ir purkštavau, kad melstis prie beržo galiu ir kam ta išpažintis čia man dabar reikalinga, kažkokiam žmogui, nuodėmingam turiu atsiskaityt ir t.t., ir pan.
Tai ir aš nežinau, užtat ir klausinėju
Bent jau man atrodo, kad yra skirtumas, kai yra išjaustas tikėjimas, toks suasmenintas ir žmogui artimas, prie kurio nelabai prikibsi, nes negali įlįsti į žmogaus vidų ir kapstytis, kas ten ir kodėl. Ir yra toks... kategoriškas (nerandu geresnio žodžio) tikėjimas, kuris daugiau į išorę nukreiptas (Dievai ir demonai, apsėdimai, pareiškimai, kaip turėtų elgtis kitas, idant kažkam šventas atrodytų (shantal apie imperatorius) ir t.t. ir pan.), tai iš šitų yra dar bent dvi kategorijos - viena kur kažką kažkur perskaitė, kažką kažkur išgirdo ir pateikia tai, kaip tiesą, tai su tokiu gali diskutuot, bandyt pateikt alternatyvius paaiškinimus, pasigilint; kita - kuri "žino", kaip iš tiesų viskas yra, ir jei tu su jais nesutinki, tai esi durnius ir nieko tu nesupranti šiam gyvenime. Nu tai vat su pastaraisiais nesinori gaišt savo laiko Nu čia aš taip grubiai suskirsčiau, yra aišku ir krūva kitų, bet gal jau ne į temą bus
Aš tai gal dėl turinio pagrindinių tikėjimo nuostatų bent jau krikščionisškosios pakraipos labai smarkiai ir negaliu kabintis, nes dauguma žmogaus elgesį apibrėžiančių taisyklių ten yra pačio žmogaus ir/arba visuomenės gerovėn nukreiptos. Tiek, kiek jos nesusijusios su bažnyčia, tai jos man nekliūna. O vat bažnyčia, kaip institutas ir jos aiškinimai kai kurie... nu švelniai tariant man kartais keisti atrodo O kai kurios Biblijos nuostatos, kiek tai susiję su Dievo neklausymu iš viso nesiderina su mylinčio, gero, atlaidaus ir visokio kitokio "tėvo" įvaizdžiu, pvz.:
"Bet jei neklausysi VIEŠPATIES, savo Dievo, balso ištikimai vykdyti visus jo įsakymus ir įstatus, kuriuos tau šiandien duodu, tada ateis ir tave užlies visi šie prakeikimai:
16 Prakeiktas būsi mieste, prakeiktas būsi ir kaime!
17 Prakeikta bus tavo pintinė ir tavo gelda!
18 Prakeiktas bus tavo įsčių vaisius, tavo žemės derlius, bandos ir kaimenės prieauglis.
19 Prakeiktas būsi pareidamas, prakeiktas būsi išeidamas!
20 VIEŠPATS užleis tave nelaime, sąmyšiu ir nesėkme visur, ką bandysi daryti, tad būsi veikiai sunaikintas už savo nedorus darbus, nes tu mane palikai. 21 VIEŠPATS spaus tave maru, kolei padarys tau galą krašte, kurio paveldėti įeini. 22 VIEŠPATS ištiks tave džiova, karštlige, uždegimu, kaitra ir sausra, kūlėmis ir miltlige, sekios jie įkandin tavęs, kolei žūsi. 23 Dangaus skliautas virš tavo galvos bus varis, o žemė po tavo kojomis geležis. 24 VIEŠPATS permainys tavo krašto lietų į dulkes, tik smiltys tekris ant tavęs iš dangaus skliauto, kolei nebūsi sunaikintas.
25 VIEŠPATS privers tave bėgti nuo savo priešų; išžygiuosi prieš juos vienu keliu, bet bėgsi nuo jų septyniais keliais.[i6] Tapsi pasibaisėjimu visoms žemės karalystėms. 26 Jūsų lavonai bus maistas padangių paukščiams ir žemės žvėrims. Nebus kas juos nubaidytų. 27 VIEŠPATS ištiks tave Egipto skaudėmis, augliais, dedervine ir niežais, nuo kurių neišsigydysi. 28 VIEŠPATS ištiks tave beprotybe, aklumu ir išgąsčiu. 29 Net vidudienį eisi apgraibomis kaip aklas tamsoje, bet savo kelio nesurasi. Nuolat būsi engiamas ir apiplėšiamas, nebus kas tau pagelbėtų. 30 Jei susižadėsi su moterimi, kitas vyras su ja suguls; jei pasistatysi namus, juose negyvensi; jei įsiveisi vynuogyną, jo vaisiais nesidžiaugsi. 31 Tavo jautis tau matant bus papjautas, bet tu jo nevalgysi; tavo asilas bus pavogtas tau matant, bet nebus tau sugrąžintas; tavo avys bus atiduotos tavo priešams, nebus kas tau pagelbėtų. 32 Tavo sūnūs ir dukterys bus atiduodami svetimai tautai, tau matant; pražiūrėsi akis visą dieną jų ieškodamas, bet būsi bejėgis ką nors padaryti. 33 Derlių tavo žemės ir viso tavo triūso valgys tauta, kurios nepažįsti; būsi engiamas ir prislėgtas be perstojo, 34 kolei reginiai tavo akyse išves tave iš proto. 35 [i7]VIEŠPATS ištiks tavo kelius ir šlaunis, nuo kojų padų ligi viršugalvio, piktybinėmis skaudėmis, nuo kurių negalėsi būti išgydytas ir čia dar ne pabaiga, yra dar tiek pat (ar dargiau) "gerų" palinkėjimų. Šaltinis
Ir po viso šito sakyti, kad Dievas myli visus savo vaikus? Ar tik tuos, kurie klauso? Tokia savotiška ta meilė šitų prakeikimų kontekste man rodos
Aišku, aš ne religijotyrininkė, tačiau vis tiek kažkaip... neskaniai skaitosi.
QUOTE(guste87 @ 2014 04 16, 17:33)
O setoniukai tai jau tikrai egzistuoja. Kas netiki gali i Jonava nuvaziuot ketvirtadieniais kunigas Valkauskas atlikineja egzorcizmo seansus. Didziausi skeptikai vaziuoja ''pasicekavint'', o paskui klykdami is baznycios bega
Realybės šou daro? Absurdas.
QUOTE(shantal @ 2014 04 16, 19:12)
Nemanot, kad su šėtonu galima pakalbėt?
http://www.youtube.c...rLUpNRNHMqtHRh2
http://www.youtube.c...h?v=gpV66RB3u7s
http://www.youtube.c...rLUpNRNHMqtHRh2
http://www.youtube.c...h?v=gpV66RB3u7s
Aš Jums youtube tiek galiu "tiesų" prirankiot, kad nespėsim ginčytis, kuri teisesnė...
Neturiu nei poreikio, nematau ir būtinybės, nei su vienu, nei su kitu kalbėtis.