Įkraunama...
Įkraunama...

ASOS

QUOTE(Linulee @ 2014 07 10, 08:30)
Štai ką gavau šį rytą vietoj  GHD plaukų džiovintuvo, už kurį suplojau 79sv.  doh.gif
Jau rašiau Asos customer care,tai tikiuosi greitai gauti savo pirktą daiktą,nes prekė yra in stock, o šitą siųsiu atgal  bigsmile.gif  bigsmile.gif



turėsi pirkt iš naujo džiovintuvą, asos tau grąžins pinigus tik.
Atsakyti
QUOTE(Tylene @ 2014 07 10, 12:09)
turėsi pirkt iš naujo džiovintuvą, asos tau grąžins pinigus tik.

Cituoju:
I've just had a quick look and the dryer is still in stock, so I've arranged for a replacement ghd Air Hair Dryer & FREE Air Diffuser to be sent to you. Don't worry - as you've already been charged for the dryer you won't be charged again and the replacement delivery service is free.

We'll be in touch in the next 24 hours to let you know your replacement order details.


Ar aš blogai čia supratau? g.gif Kad jie man išsiųs be naujo pirkimo, tiesiog išsiųs ir telieka laukti?
Atsakyti
Aš tai iš to parašymo suprasčiau, kad pakeis.
Atsakyti
QUOTE(Linulee @ 2014 07 10, 12:28)
Cituoju:
I've just had a quick look and the dryer is still in stock, so I've arranged for a replacement ghd Air Hair Dryer & FREE Air Diffuser to be sent to you. Don't worry - as you've already been charged for the dryer you won't be charged again and the replacement delivery service is free.

We'll be in touch in the next 24 hours to let you know your replacement order details.


Ar aš blogai čia supratau? g.gif  Kad jie man išsiųs be naujo pirkimo, tiesiog išsiųs ir telieka laukti?


gal jūs ne lietuvoj? man dar nei karto neatsiuntė, visada grąžina pinigus ir turiu pirkt iš naujo.
Atsakyti
QUOTE(Tylene @ 2014 07 10, 14:50)
gal jūs ne lietuvoj? man dar nei karto neatsiuntė, visada grąžina pinigus ir turiu pirkt iš naujo.

Lietuvoje aš 4u.gif
Tai taip išeina, kad gerai supratau ir nereikia pirkt iš naujo,atsiųs ir be naujo orderio. ax.gif
Atsakyti
Kiek aš suprantu, kadangi čia buvo jų klaida (atsiųsti batus vietoj džiovintuvo), tai gal dėl to jie tiesiog pakeis? (Nes šiaip, man irgi, jei netinka, turi grąžinti ir per naujo užsisakinėti). Tačiau buvo, kad kelis sykius tiesiog negavau siuntinio, kažkur prašepo - tai kandagi vis dar prekės buvo, tai man jie išsiuntė jas (o ne tai, kad grąžino pinigus ir turėjau pati vėl užsisakyti).
Atsakyti
QUOTE(Linulee @ 2014 07 10, 12:28)
Cituoju:
I've just had a quick look and the dryer is still in stock, so I've arranged for a replacement ghd Air Hair Dryer & FREE Air Diffuser to be sent to you. Don't worry - as you've already been charged for the dryer you won't be charged again and the replacement delivery service is free.

We'll be in touch in the next 24 hours to let you know your replacement order details.


Ar aš blogai čia supratau? g.gif  Kad jie man išsiųs be naujo pirkimo, tiesiog išsiųs ir telieka laukti?


Tikrai išsiųs patys, man kelis kartus buvo sumaišę batus, nieko papildomai užsakinėti nereikėjo, gi čia jų bėda ax.gif
Atsakyti
Jau nuo vakar vakaro matau, kad naujas orderis yra accounte thumbup.gif
Atsakyti
Issius patys, o apie tai, kad batus grazinti reikia, nerase nieko. Manyciau, nereikia.
Man, kai buvo atsiunte preke, kurios neuzsisakiau, grazinti nereikejo. Siaip pasto islaidos jiems greiciausiai butu kainave daugiau nei pati preke.
Atsakyti
QUOTE(blondhead @ 2014 07 11, 12:45)
Issius patys, o apie tai, kad batus grazinti reikia, nerase nieko. Manyciau, nereikia.
Man, kai buvo atsiunte preke, kurios neuzsisakiau, grazinti nereikejo. Siaip pasto islaidos jiems greiciausiai butu kainave daugiau nei pati preke.

Man rase,kad jei galima kuo skubiau issiusti tas klumpes ir grazins uz pasto islaidas biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(tuštuš @ 2014 07 10, 17:11)
Kiek aš suprantu, kadangi čia buvo jų klaida (atsiųsti batus vietoj džiovintuvo), tai gal dėl to jie tiesiog pakeis? (Nes šiaip, man irgi, jei netinka, turi grąžinti ir per naujo užsisakinėti). Tačiau buvo, kad kelis sykius tiesiog negavau siuntinio, kažkur prašepo - tai kandagi vis dar prekės buvo, tai man jie išsiuntė jas (o ne tai, kad grąžino pinigus ir turėjau pati vėl užsisakyti).


man yra buvę, kad atsiuntė ne tą, ką užsisakiau. Ir grąžino pinigus, kai aš grąžinau prekę. O tos neatsiuntė pirminės, turėjau iš naujo užsisakinėti. Gal pakeitė poltiką, tada džiugu. smile.gif
buvo, kai dingo siuntinys-tada atsiuntė tas prekes, nereikėjo pirkt iš naujo ir man.
Atsakyti
Gal yra koks kodukas dabar veikiantis? g.gif
Atsakyti