QUOTE(kad ji kur galas @ 2014 01 19, 16:23)
Pasidalinsiu ir aš savo patirtimi, gal kam patiks. Po testo (ne po kiekvieno , bet dažnokai) padarau lenteles ir visus surinktus taškus nuo daugiausiai iki mažiausiai surašau į lentelę, prie taškų vardų nėra, tik numeracija. Prisegu tokią lentelę prie testo. Gavę vaikai pagal surinktą taškų skaičių susiranda ir nusispalvina savo langelį ir neša parodyti kartu su testu tėveliams. Tėvai mato bendrą klasės lygį ir kurioje maždaug vietoje yra jų atžala. Tiek vaikams tiek tėvams tokios mažos lentelės yra informatyvesnės, nei bet kokie parašymai ir komentarai "ale reikia pasistengti" .
Jei reikia tokios mažos lentelės pvz. galiu atsiųsti į paštą.
aš nerašau visų kitų klasės vaikų surinktų taškų, (tėvai dažniausiai mėgsta kitų pasižiūrėti, tada į savo vaiką nelabai dėmesio rodo) tik parašau, kiek surinko taškų ir kurioje vietoje, tegul stengiasi kitą kartą pakilto į pirmas vietas.
QUOTE(smilga1972 @ 2014 01 19, 16:44)
Bet vaiko negalima su kitais lyginti
, niekas nesikabina
? Niekada nežinai, kur "užsirausi"
. Būtų įdomu pamatyti tą lentelę, gal aš nesupratau
lentelę būtų smagu pamatyti.
QUOTE(smilga1972 @ 2014 01 19, 17:30)
, tik kad su tais tėvų sutikimais visaip būna
. Pernai vienos mamos prašymu kasdien į atskirą knygelę užrašinėjau jos vaiko elgesį, atseit kad viską iki smulkmenų žinotų ir galėtų imtis priemonių, bet gale mokslo metų staiga kažkodėl persigalvojo ir man nieko nesakiusi su ta knygele šast pas direktorių
! Neva, štai kokia mokytoja, kaip ji kasdien apie mano vaiką rašinėja
. O vaikas buvo tikrai
. Pati su juo tvarkiausi pakankamai normaliai, bet dėl mamytės norų nusižengiau savo įsitikinimams ir štai rezultatas
. Aišku, gavau pipirų nuo valdžios, tas vaikas išėjo ir taip likau nesupratusi, kodėl viskas apvirto aukštyn kojom
... Daugiau nepasitikiu gerais ketinimais
geriausia, kad tėvai savo prašymus užpildytų raštu, tada ir problemų būtų mažiau, jei kiltų neaiškumų, ką čia ta mokytoja susigalvoja.
QUOTE(ninkute @ 2014 01 19, 20:09)
Labai labai dėkoju. Tikrai tiks.
Papildyta:
Kalbu apie pusmečio rezultatus procentais, kiek baigė aukštesniuoju lygiu, kiek pagrindiniu. Kokie dalykai įvertinti geriausiai, kiek procentų mokinių turi kitame pusmetyje pagerinti rezultatus. Juk tėvai žino savo vaiko rezultatus. Nors man nesuprantamas toks slėpimas nuo tėvų.
aš kiekvienam tėveliui užpildau lenteles, įteikiu susirinkimo pradžioje, ir tada kalbu abstrakčiai, o jie lapelyje gali pamatyti, kas tuo klausimu apie jo vaiką parašyta. taip išvengiu viešumo ir vardų linksniavimo, kas daro ką negerai. dažnai pagirti vaikus stengiuosi visus, nors ir už mažiausią dalykėlį. vis mamytėms nuotaiką pagerinu
QUOTE(domassss @ 2014 01 20, 00:01)
Po pusmečio nedarau tėvų susirinkimo, o tik individualius pokalbius su tėvais. Tada galiu kalbėt realiai su kiekvienu tėvu apie jo vaiką.
individualūs pokalbiai su tėvais labai gerai. dar aš prašau, jei atvyksta individualiai pasikalbėti ,tai kad atrastų laiko pamokoj pasėdėti.
Noriu paklausti, ar pasaulio pažinimo pamokose atliekate visas bandymo užduotis,kurios yra aprašytos vadovėlio pabaigoje? ir kaip su žaidimais, ar pačios ruošiatės priemones, ar per dailės pamokas su vaikais pasidarote?