QUOTE(aisvyde @ 2014 02 16, 00:17)
Denaxa, jei ne paslaptis, kiek moterų dirba autobusų vairuotojom Vilniuje? Beje, kažkaip pagalvojau, kad keista, kad troleibusų parkas okupuotas moterų jau nuo seno, juk anksčiau, dauguma moterų net automobilių nevairuodavo, kaip čia įvyko, kad moterys troleibusus pradėjo vairuoti? Vyrai gėdijosi troleibusus vairuoti? Man tai atrodo, kad dar sunkiau troleibusą vairuoti, juk savo ragus (kažkada net žinojau, kaip jie taisyklingai vadinami) reikia žiūrėti. Suprantu, kad bėgių nereikia junginėti, bet vairavimas tai juk toks pat.
Musu buvo apie 40,bet dabar daug troleibusisciu persikvalifikavo i autobusistes,tai net nezinau tikro skaiciaus
O del to kad troleibusus-na,anksciau autobusai "sunkesni" buvo,dar Laz'ai buvo be vairo stiprintuvu,berods,Ikarusai jau su stiprintuvais ejo,bet dar su mechaninem dezem (man jau Ikaruso "paciupineti" nebeteko
,bet kai atejau i parka pora ju dar buvo ).Vairuoti troleibusa siaip yra labiau kenksminga sveikatai-juk visa diena po elektros srove sedi,as asmeniskai nenoreciau truliko vairuoti,man tai isvis ne masina,vien tai,kad priristas...
...
Siaip tie visi troleibusistai "paziuoze" gerokai (blogaja prasme),bet,kaip kolegos sako-negali ant ju labai pykti,nes nuo elektros sroves matyt jiems taip su galva nebegerai pasidaro...