QUOTE(Gemma @ 2014 02 07, 15:49)
o man panašiai tiek ir gaunasi, nors tik 15 km, bet važiuoju apie 20-25 min. tai manau, kad akumas beveik pilnai atsigauna, plius lapkričio mėnesį jis buvo pilnai pakrautas, tai kol kas šalčius atlaikėm. tik džiaugiuosi, kad šiemet rimtos žiemos nebuvo, daugiausia nukritę buvo iki -19C.
o šildymą aš įsijungiu tik nuvažiavus keletą km, nes jei iš karto jungiu, tai labai šaltą orą pučia - tik dar šalčiau pasidaro, o jei truputį variklis apšyla, tada jau ir šildymas "veikia"
per pietus važiavom su kolegės mašina, tai pastebėjau, kad labai keistai jos variklis dirba - garsiai "riaumoja", o pati mašina tiesiog dreba, kai ant laisvos pavaros dirba
Minimaliai turi buti bent 6km,kad akumo bent jau neiskrauti,o man iki darbo 4km, 5 min vaziavimo...tiesa,jau apie 10 vaziuoju-buvo priciupusi policija viena karta veluojancia uzsimiegojusia,atsibudau iskart
issiprasiau,parodziau darbo pazymejima,sakau-veluoju,paleido,o as pazadejau kad cia paskutinis kartas
O kadangi pazadu lauzyti nesu linkusi,tai nebeskraidau jau
Koleges masina reikia tvarkyti...gal ne visi cilindrai dirba...o gal be tepalu jau?
as tai taip nevazineciau...
Papildyta:
QUOTE(lituanus vulgaris @ 2014 02 07, 14:19)
Na, čia jau "pereboras". Mes abiem savo dyzeliukais per šalčius kasdien nuvažiuodavome tik po 10-20km per dieną su tarpiniais 4-5 variklio gesinimais - nu ir nieko, akumai iki tiek, kad neužvestų mašinų nenusėdo.
Tiesa, prieš šalčius abiejų savo mašinų akumuliatorius pakrovėme, taip sakant pasiruošėme.
Ne pereboras-man iki darbo tik 4km
labai neapsimoka finansiskai,ir ne del akumuliatoriaus-mono ipurskimas "ant salto" ima labai daug kuro-apie 16l taupiai vaziuojant (susilus varikliui apie 9-10 mieste ziema),+ variklineje alyvoje kaupiasi kondensatas del nespejusio isilti variklio-tik spek balta kose is po dangtelio krapstyti,o kiek jos dar zemyn sukrenta...Vnz.,masinos kankinimas cia...ieskojau pirkti su pilnu ipurskimu,buvau del to perspeta,deja,tokios,kokios man reikejo,su pilnu neradau,va dabar ir kankinuosi ziemom