QUOTE(Little feet @ 2014 01 29, 10:02)
Aš turiu klausimą denaxai
Prieš kelias dienas parvažiavus namo ir pradėjus parkuotis išgirdau, kad vairą sukant girdisi toks mechaninis garsas grynai iš vairo kolonėlės - atrodo, kad koks plastmasiuko gabalas kažkur remtųsi ir brūžinasi. Nebuvo jokio įvykio, su kuriuo galėčiau susieti pasikeitimą šitą
Apžiūrėjau aš tą kolonėlę visaip kaip, pirštais apčiupinėjau, nu nežinau - atrodo viskas taip pat.
Ar tikrai is koloneles?
nes jei traskesys eina posukyje,ypac jei sukant tik i viena puse-gali buti granata kalta...
Is tikruju tai nieko nepatarsiu
,nes cia nelabai ka gali pasakyti neapziurejus,tu garsu visokiu masinose del ivairiu priezasciu gali atsirasti,kartais ir servisuose neranda,liepia vazineti "kol islys"...patarciau i servisa uzvaziuoti...bet jei taip buvo tik viena karta-dar nepanikuok,gal tiesiog po ratais buvo kas papuoles besiparkuojant...
As kazkada aikstelej buvau viela pasigavusi-gerai,kad niekur neisimale,nes priezasti neaiskiu garsu tik jau grizusi kieme suradau,strioko,aisku,apturejau...
Papildyta:
QUOTE(aisvyde @ 2014 01 28, 14:51)
[size=1][/size]Nebesuprantu, tai juk taip ir reikia sėdėti, t. y. per ištiestas rankas, kad riešai būtų ties vairu. Bet dabar pažiūrėjau Ne vienas kelyje laidos ištrauką, ten aiškina, kad reikia sėdėti per sulenktas rankas, tai kaip iš tikrųjų?
Mergaites jau,maciau,paaiskino,kaip cia yra...
kai esi iremusi i sedynes atlosa pecius,padejus istiestas rankas ant vairo virsaus-vairo virsus turi eiti per taip laikomu ranku riesus. Tada gaunasi,kad laikan vaira 3-9 padety rankos sulenktos.Vaira turi siekti visa neatsitraukdama nuo sedynes,priesingu atveju-ekstremalioj situacijoj neturesi laisves mikliai dirbti su vairu,nes kad ji pasiekti-turesi pasilenkti i prieki,tuo paciu prarasdama atrama-tada dalis kuno svorio remiasi i vaira,issisukti nebespeji ir gali gautis bumm...
Papildyta:
QUOTE(Gemma @ 2014 01 28, 14:34)
išsikalbėjom netyčia su MB apie mašinos pastatymo ypatumus. pasirodo, jis palieka įjungęs pirmą bėgį, bet neužtraukia rankinio. mane gi mokė, kad reikia statyt palikus laisvą bėgį ir užtraukus rankinį, nes jei paliksi ant pirmo, o mašina pariedės, tai dyzelis gali užsikurt
kaži yra tame tiesos? ar čia mitas?
kaip jūs darote?
Taip,dyzelis gali uzsikurti-cia ne mitas,bet sitaip labai retai buna,cia jau kas nors gerai stumtelti turetu kad masina palikta ant begio pariedetu...
O siaip tai galima pastacius nusukti ratus i bordiura,ir tada drasiai galima bus ant begio palikti...
As ir pirma begi jungiu (nepriklausomai nuo to,ikalnej ar nuokalnej stovi-atbulini palikti ijungta negerai-paciam begiui,jis neturi sinchronizatoriu ir gali greiciau susidevet nuo tokio kruvio),ir uztraukiu rankini...Pas ka diskiniai stabdziai,arba netvarkingas rankinis-geriau netraukti kai labai salta,nes gali prisalti...As traukiu,visada,net ir kai ilgesniam laikui palieku,ir pirmai savo masinai traukiau-dar nebuvo prisale...