QUOTE(Gemma @ 2014 01 28, 14:34)
išsikalbėjom netyčia su MB apie mašinos pastatymo ypatumus. pasirodo, jis palieka įjungęs pirmą bėgį, bet neužtraukia rankinio. mane gi mokė, kad reikia statyt palikus laisvą bėgį ir užtraukus rankinį, nes jei paliksi ant pirmo, o mašina pariedės, tai dyzelis gali užsikurt
kaži yra tame tiesos? ar čia mitas?
kaip jūs darote?
Žiemą palieku tik įjungus bėgį ir be rankinio, nes prišąla stabdžių kaladėlės, išbandytas reikalas
Nebent trumpam palieku automobilį ir dar nuokalnėj / įkalnėj, tada užtraukiu rankinį, o jei ilgesniam laikui nuokalnėj / įkalnėj, tada įremiu ratus į šaligatvį arba susuku ratus taip, kad atsiremtų automobilis į šaligatvį, jei staiga pradėtų riedėti. O dėl to užsivedimo, tai koks skirtumas, ar ji nuriedės užsivedus ar neužsivedus, vis tiek žalos gali nemažai pridaryti. Tiesa, ne visos mašinos užsiveda be sankabos pedalo. O aš norėjau paklausti, per kiek laiko prišąla tie stabdžiai, tarkim, pusvalandžiui žiemą galiu palikti su rankiniu? Spėju, per tiek laiko negali prišalti? Ir dar klausimas, tos mašinos, kur turi plaukiojantį smagratį, girdėjau, kad negerai palikti "ant" bėgio, nes kažkokios ten spyruoklės išsitampo, kitur rašo, kad nieko tam plaukiojančiam smagračiui neatsitinka, kaip yra iš tiesų?
Kaip sakė Mikė Pūkuotukas: "Laimė aplanko ne valgant medų, o tą akimirką, kai lieka vos kelios sekundės iki letena panyra į puodynę".