mus mokino,kad akloji zona egzistuoja
QUOTE(*Vaniliukė* @ 2014 01 24, 12:46)
mus mokino,kad akloji zona egzistuoja
Tai ir mus taip mokino... Bet geriau pamokintu kaip veidrodzius tinkamai susireguliuot-sito,deja,nemokina... As irgi kankinausi su akla zona,kol man nebuvo irodyta kad jos gali ir nebuti,tereikia teisingai sureguliuoti veidrodzius Lengvose masinose tai imanoma...sunkiasvorese-kitaip,ten yra didziules aklos zonos,gali kiek nori tu veidrodziu prisikabinti,jos vis tiek bus,mazdaug ties pirmo masinos trecdalio pabaiga,uztat labai daznai buna avariju su sunkiasvoriais,kai lengvike ilenda i akla zona ir buna pritrinama sonu...
mus mokino ir veidrodzius reguliuot
tiesa, pas mane jie nera visapusiskai tinkamai nureguliuoti, nes nekaitalioju kaskart vaziuodama trasosj, ar sukiodama po parduotuves ir kiemus kur reika parkuotis nuolat.
tiesa, pas mane jie nera visapusiskai tinkamai nureguliuoti, nes nekaitalioju kaskart vaziuodama trasosj, ar sukiodama po parduotuves ir kiemus kur reika parkuotis nuolat.
QUOTE(*Vaniliukė* @ 2014 01 24, 13:17)
mus mokino ir veidrodzius reguliuot
tiesa, pas mane jie nera visapusiskai tinkamai nureguliuoti, nes nekaitalioju kaskart vaziuodama trasosj, ar sukiodama po parduotuves ir kiemus kur reika parkuotis nuolat.
tiesa, pas mane jie nera visapusiskai tinkamai nureguliuoti, nes nekaitalioju kaskart vaziuodama trasosj, ar sukiodama po parduotuves ir kiemus kur reika parkuotis nuolat.
As saviskej universaliai nusireguliavus,tinka visiems gyvenimo atvejams,nekaitalioju,nes desinio tai ir nepasiekiu pareguliuot is vairuotojo vietos... O tai,kaip moko mokyklose susireguliuot-akla zona garantuota,man parode siek tiek kitoki varianta...bet gal yra ir kur normaliai pamoko... Cia visa esme tame,kaip lauziasi spinduliai atvaizduose-fizika,vnz...pataikysi teisingai-aklos zonos neturesi
QUOTE(*Vaniliukė* @ 2014 01 24, 12:17)
mus mokino ir veidrodzius reguliuot
tiesa, pas mane jie nera visapusiskai tinkamai nureguliuoti, nes nekaitalioju kaskart vaziuodama trasosj, ar sukiodama po parduotuves ir kiemus kur reika parkuotis nuolat.
tiesa, pas mane jie nera visapusiskai tinkamai nureguliuoti, nes nekaitalioju kaskart vaziuodama trasosj, ar sukiodama po parduotuves ir kiemus kur reika parkuotis nuolat.
mokė ir mus
bet per praktiką atrandu, kaip juos kitaip pasireguliuot, kad man būtų kuo didesnis ir aiškesnis matomas plotas. karts nuo karto vis pajudinu savuosius, pasibandau, gal galima dar geriau
QUOTE(Gemma @ 2014 01 24, 13:08)
mokė ir mus
bet per praktiką atrandu, kaip juos kitaip pasireguliuot, kad man būtų kuo didesnis ir aiškesnis matomas plotas. karts nuo karto vis pajudinu savuosius, pasibandau, gal galima dar geriau
bet per praktiką atrandu, kaip juos kitaip pasireguliuot, kad man būtų kuo didesnis ir aiškesnis matomas plotas. karts nuo karto vis pajudinu savuosius, pasibandau, gal galima dar geriau
pas mane ne eletroniniai, tai saviski lengvai reguliuot galiu, o desiniojo vairuodama reguliuot negaliu
Sutinku, kad mano pateiktas pavyzdys nebuvo labai vykęs, bet ant greičio nieko geriau nesugalvojau Bet šiandien sugalvojau dar vieną jo pliusą - važiuojant atbuliniu gale einančio žmogaus per šoninius gali ir nespėti sužiūrėti juk
QUOTE(denaxa @ 2014 01 23, 18:15)
Kad papildomas informacijos srautas-taip,as sutinku,ir jei labai reikia-naudojuosi ir tuo galiniu (pvz.,manevruodama labai uzgrustam kieme ant milimetrovkiu,na,ir parkuojantis-kai reikia privaryti prie pat kitos masinos ar kokio stulpo)-bet jis nera pagrindinis informacijos saltinis
Oi ne ne, nesakau, kad pagrindinis, bet man jis atrodo svarbus. Jei jau įdėta, tai ir naudojuosi. QUOTE(Gemma @ 2014 01 24, 09:15)
o aš ir priekinio negramdau turiu spec.uždangalą, tai jis pas mane būna švarus švarutėlis. ryte tik šoninius ir veidrodėlius prakrapštau
Tas uždangalas dedamas iš vidaus ar iš išorės? QUOTE(*Vaniliukė* @ 2014 01 24, 12:17)
tiesa, pas mane jie nera visapusiskai tinkamai nureguliuoti, nes nekaitalioju kaskart vaziuodama trasosj, ar sukiodama po parduotuves ir kiemus kur reika parkuotis nuolat.
Pirmą kartą girdžiu, kad kas nors keistų veidrodžių sureguliavimus atsižvelgiant į tokias trumpalaikes aplinkybes, kaip parkavimasis QUOTE(denaxa @ 2014 01 24, 12:22)
man parode siek tiek kitoki varianta...bet gal yra ir kur normaliai pamoko... Cia visa esme tame,kaip lauziasi spinduliai atvaizduose-fizika,vnz...pataikysi teisingai-aklos zonos neturesi
Atsimenu, kad buvai pasakojusi, bet neužfiksavau - gal gali pakartoti, kaip teisingai susireguliuoti tave mokė?
QUOTE(Little feet @ 2014 01 24, 15:52)
Bet šiandien sugalvojau dar vieną jo pliusą - važiuojant atbuliniu gale einančio žmogaus per šoninius gali ir nespėti sužiūrėti juk
...
Tas uždangalas dedamas iš vidaus ar iš išorės?
...
Pirmą kartą girdžiu, kad kas nors keistų veidrodžių sureguliavimus atsižvelgiant į tokias trumpalaikes aplinkybes, kaip parkavimasis
...
Tas uždangalas dedamas iš vidaus ar iš išorės?
...
Pirmą kartą girdžiu, kad kas nors keistų veidrodžių sureguliavimus atsižvelgiant į tokias trumpalaikes aplinkybes, kaip parkavimasis
Įsiterpsiu truputį, nors kol kas priklausau tik besimokančiųjų temai...
Šiandien besimokant išklausiau instruktoriaus paskaitą, kad važiuojant atbuliniu BŪTINA pasižiūrėti atsisukus, o jei reikia - tai ir išlipus iš mašinos - tiek parkuojantis, tiek įvažiuojant kur...
Uždangalas ir mane labai sudomino - ar turit tokią plėvelę, ar "adijalą"? mačiau internete parduodami, bet vis galvoju ar man jo reikia
QUOTE(Little feet @ 2014 01 24, 14:52)
Atsimenu, kad buvai pasakojusi, bet neužfiksavau - gal gali pakartoti, kaip teisingai susireguliuoti tave mokė?
Soninius nusistatai taip,kad labai stipriai iki galo atsilosus sedyneje matytum vos vos krasteli savo masinos,o vidurinis turi buti nustatytas taip kad matytum nuo puses mazdaug galini sonini langa desinej...bet sitas bajeris gali ir neisdegti jei veidrodziai mazi ir netike,pvz.,teko man kazkada menesiuka su antru golfu pasivazineti,tai ten nesusireguliavo taip,kad aklos zonos nebutu...nu bet su naujesnem negirdejau kad butu tokiu problemu...
Papildyta:
QUOTE(zuikis5 @ 2014 01 24, 15:46)
Įsiterpsiu truputį, nors kol kas priklausau tik besimokančiųjų temai...
Šiandien besimokant išklausiau instruktoriaus paskaitą, kad važiuojant atbuliniu BŪTINA pasižiūrėti atsisukus, o jei reikia - tai ir išlipus iš mašinos - tiek parkuojantis, tiek įvažiuojant kur...
Šiandien besimokant išklausiau instruktoriaus paskaitą, kad važiuojant atbuliniu BŪTINA pasižiūrėti atsisukus, o jei reikia - tai ir išlipus iš mašinos - tiek parkuojantis, tiek įvažiuojant kur...
Nu as jei krapstydamasi is kiemo "ant milimetrovkiu"-tiksliai ka nors nudauzciau tokiu budu:D Pries vaziuojant pasitikrinimui-taip,sutinku (visada pasiziuriu islipus,ar ko nera gale jei vaziuodama nemaciau-a mazu ka...ypac su darbine ),bet jau vaziuojant taip labai stipriai apsiriboja matomumas,per veidrodzius,ypac jei naudojiesi visais trim,idealiai matai kas darosi priekyje,is sonu ir gale,o jei vaziuosi atsisukus-matysi tik viena sona ir puse galo...nu nekas... regitroje reikalauja manevruoti atbuliniu tik pagal veidrodzius...Man per paskutini egza tiesiai sviesiai pasake-ziuresi atgal pro langa-iskart sakau viso gero
Papildyta:
QUOTE(Little feet @ 2014 01 24, 14:52)
Sutinku, kad mano pateiktas pavyzdys nebuvo labai vykęs, bet ant greičio nieko geriau nesugalvojau Bet šiandien sugalvojau dar vieną jo pliusą - važiuojant atbuliniu gale einančio žmogaus per šoninius gali ir nespėti sužiūrėti juk
Jo,jei zmogus staigiai ispuls-gali ir nespeti pamatyti...todel kieme manevruodama ir parkuodamasi naudoju ir ji...retkarciais uzmetu aki pasitikrinimui...
QUOTE(denaxa @ 2014 01 24, 17:12)
Soninius nusistatai taip,kad labai stipriai iki galo atsilosus sedyneje matytum vos vos krasteli savo masinos,o vidurinis turi buti nustatytas taip kad matytum nuo puses mazdaug galini sonini langa desinej...bet sitas bajeris gali ir neisdegti jei veidrodziai mazi ir netike,pvz.,teko man kazkada menesiuka su antru golfu pasivazineti,tai ten nesusireguliavo taip,kad aklos zonos nebutu...nu bet su naujesnem negirdejau kad butu tokiu problemu...
regitroje reikalauja manevruoti atbuliniu tik pagal veidrodzius...Man per paskutini egza tiesiai sviesiai pasake-ziuresi atgal pro langa-iskart sakau viso gero
Mano mašiniuks - senas, golfo pusbrolis, tad veidrodėliai trumpi, nedideli, tai turbūt net nebandysiu šitaip regitroje reikalauja manevruoti atbuliniu tik pagal veidrodzius...Man per paskutini egza tiesiai sviesiai pasake-ziuresi atgal pro langa-iskart sakau viso gero
O dar dėl to atsilošimo. Per pamoką su Andrejum reguliavom mano sėdynę ir vairą taip, kaip turėtų būti iš tikrųjų, nu tai jopštararai, kaip arti vairo gaunasi Prakeiktos trumpos rankos ir kojos. Nors dabar važinėjuosi vis tiek čiut čiut toliau atsitraukusi ir labiau atsilošusi, nei reikėtų, nes ir nugara pavargsta taip greičiau (bet čia mano konkrečiai problema dėl sveikatos), ir išlipti iš mašinos sunkokoka būna Tai vat, galvoju, kad realiai nelabai daug ir eina atsilošti atgal, kai šitaip sėdynė sureguliuota.
Ai, iš viso, labai labai daug niuansų vien su tais reguliavimais yra - jie tikrai daug įtakos turi (kalbu apie vairą, sėdynę, atlošą, veidrodžius ir t.t.).
Aš ir sakau, kodėl aš niekad neturėjau tokio įpročio atgal dairytis, dar pagalvojau, kad bloga mokinė buvau Aš parkuodamasi per langą pasižiūriu tik tam, kad geriau realius atstumus įvertinčiau, nes kol kas dar gana dažnai palieku per didelį tarpą tarp savo ir gale esančios mašinos. Nors naudos iš to nėra daug, nes mašinos subinė aukšta, tai per tą langą ne kažikiek ir matosi
Denaxa, nepamirskit, kad temoj dauguma turinciu 2/3 m. vairavimo staza tik.
pas mane realiai ne 2m. ner, tad veidrodeliai mane dar kartais apgaudineja su atstumais buna, kad pasistatau, islipu, pasiziuriu... ir dar karta viska kartoju
pas mane realiai ne 2m. ner, tad veidrodeliai mane dar kartais apgaudineja su atstumais buna, kad pasistatau, islipu, pasiziuriu... ir dar karta viska kartoju
QUOTE(Little feet @ 2014 01 24, 18:36)
Mano mašiniuks - senas, golfo pusbrolis, tad veidrodėliai trumpi, nedideli, tai turbūt net nebandysiu šitaip
Pabandyk,vis tiek bus geriau negu nieko...mane Andrejus ir ismoke kazkada taip susireguliuot O atsilosi ne i atlenkta sedyne,o i nureguliuota pagal tavo sedesena. As irgi turiu beda-trumpas kojas ir rankas,tai irgi gaunasi labai arti vairo...bet realiai turi sedeti taip,kad ekstremaliose situacijos butum visa nugara isispaudusi i sedyne-tada rankos 100-u proc. lieka laisvos vairavimui,o jei siek tiek atsilenki sedyne per daug-jau gaunasi kad posukiuose ir pan. atsilenkineji nuo jos,reiskia,sedi nestabiliai ir is dalies laikaisi uz vairo...As mieste irgi siek tiek per daug atsilenkus vaziuoju-vairo virsus ant istiestu ranku buna kazkur per nyksciu pagalveles,bet aiksteleje nusistatau kaip reikia,per riesus,nes nu kitaip nepavairuosi ten,o ir nugara pavargsta...Siaip tai man geriau sedeti taip kaip priklauso-del kaklo ir stuburo problemu,bet kai labai arti-nepatogu i veidrodzius ziureti,labai daug reikia galva sukti...
Papildyta:
QUOTE(*Vaniliukė* @ 2014 01 24, 18:41)
Denaxa, nepamirskit, kad temoj dauguma turinciu 2/3 m. vairavimo staza tik.
pas mane realiai ne 2m. ner, tad veidrodeliai mane dar kartais apgaudineja su atstumais buna, kad pasistatau, islipu, pasiziuriu... ir dar karta viska kartoju
pas mane realiai ne 2m. ner, tad veidrodeliai mane dar kartais apgaudineja su atstumais buna, kad pasistatau, islipu, pasiziuriu... ir dar karta viska kartoju
Tai cia nuo stazo nepriklauso,as ir su stazu laipioju is masinos ir ziuriu,jei kas neaisku,o jei nepatinka-ir perstatau is naujo,nes veidrodeliai atstumus iskreipia,o saugumas turi buti pirmoj vietoj... Su darbine ir islipi,ir pasiziuri,ir kolegu paprasai kad paziuretu-visi taip daro,nepriklausomai nuo stazo,ir niekas to jokia ten geda nelaiko...