Turiu klausimą dėl Aliexpress, gal padėsite daugiau patyrusios.
Prekė gauta, bet per maža, nes apgavo išmatavimus. Gauta besibaigiant terminui, beliko iki atsiuntimo termino 15 valandų. bet jau iškėliau disputą prieš porą dienų, pateikiau fotkes. Ar nieko tokio, kad baigsis tas atsiuntimo laikas? Tikriausiai nieko...
O disputo laikas toks, kad pardavėjui atsakyti liko apie 1 dieną su kapeikom. Jis bando šnekėtis, bet siūlo man dalykus, kurie man nepatinka. Kas bus, kai tas laikas jam atsakyti baigsis ir mes nebūsime radę sprendimo? Duos kažkokį naują laiką, įsikiš Aliexpress ar kaip?
Kaip bus toliau? Kas, jei nuspręsime, kad aš grąžinu tą daiktą jam? Reikia, kad kažkur paspaustų kažką, kad aš galėčiau tracking numberį suvesti ar ne? Nematau iš viso vietos, kur galima atsakinėti į disputą, o tik write messages arba modify/close dispute. Bet tose messages mes rašėmės ir iki disputo, klausiau dėl daikto....
Keista man sistema bliamba...
Ir jei aš jam siūsiu atgal, tai užtruks, nutrūks jaučiu disputo laikas, kaip po to priversti jį gavus prekę man išsiųsti didesnį dydį ar pinigus grąžint?