Įkraunama...
Įkraunama...

Pasyvus namas - 22 tema

Pradek nuo toks kuo sildysit ty kas per katilas, name vien grindinis ar ir radiatoriai, darbus speju patys zadat visus atlikt?



QUOTE(Loreciukaz @ 2013 12 30, 13:29)
jai jmj taip sakant.. kur tada galima suzinoti namo projektinius energijos poreikius? blink.gif nes kolkas viskas ore kabo...
ir kodel per daug tikimes? na - kolektoriams parinkta vieta, boileriui vieta, katilui vieta, vamzdeliu isvedziojimo schema, poros laidiniu termostatu patalpose vieta, metrazai, zingsniai ir t.t ir pan... cia manau nedaug noriu smile.gif

Atsakyti
QUOTE(*** @ 2013 12 30, 14:57)
Pradek nuo toks kuo sildysit ty kas per katilas, name vien grindinis ar ir radiatoriai, darbus speju patys zadat visus atlikt?


95% kad sildysim GKK, vien grindinis sildymas, darbus bandysim patys atlikt. jei neissigasim biggrin.gif
Atsakyti
Pirma karta Baisu, kai isvynioji 50m vamzdzio rite, paskui - nieko biggrin.gif

QUOTE(Loreciukaz @ 2013 12 30, 12:58)
95% kad sildysim GKK, vien grindinis sildymas, darbus bandysim patys atlikt. jei neissigasim biggrin.gif

Atsakyti
Apie granulinius nieko nezinau, neisivaizduoju kaip ten degimo procesas veikia tiek kiek reikia ty ruosia vandeni 25-30laipsniu smile.gif

As zinodamas kad turesiu 100% grindini derindamas dujas rinkaus kondesacini katila kuris taupus ruosdamas tik zemos tem vandeni smile.gif

Kas per klausimai del katilo vietos jai neaisku 100% kad bus gkk, gal nuspresit paskutine minute oras vanduo susidet smile.gif o kamino skyle panaudot kaip zapaske pigiausiam KKK katilui..

Termostato gal visgi prie lango ar viduri sienos nedesit smile.gif kazkokioi neapsvieciamoi vietoi, dazniausiai taiko salia sviesos jungikliu.. Kolektorius planuokit taip kad ne kaip projektuotojui logiskiausiai (dazniausiai centre) o kaip ji uzmaitint trumpiausiu atstumu nuo katilo pirmam a ir antram a atskira kolektoriaus spinta. Kur tinkama siena kavot vamzdziams.

Cia tema apie siltus namus, praktiskai tokiam nesu buves, savo silumos pajust dar neteko su atidarais langais (tinkuotos sienos dziusta) tai man sunku isivaizduot kaip veiks sistema su cia kaikuriu minimais 20mm vamzdukais suvyniotais kad 50-70 cm 10cm gylio betone smile.gif skamba daugiau nei optimistiskai.

QUOTE(Loreciukaz @ 2013 12 30, 13:58)
95% kad sildysim GKK, vien grindinis sildymas, darbus bandysim patys atlikt. jei neissigasim biggrin.gif

Atsakyti
QUOTE(BangaS @ 2013 12 30, 12:15)
...

Prie to pačio paklausiu pritaikant savo atvejį:
Dabartinė situacija: namo skerspjūvis; IIa. ir palėpės perdanga; stogo šlaitas:
user posted image
Medinių skersinių pjūvis 10x10cm. Palėpė nešildoma. Reikia kad būtų šilčiau ir sandariau.
Tokie planai:
user posted image
Į stogo šlaitą, kur jungsis su palėpės perdanga iki ten sudėti neoporą. Ant viršaus dar kloti 10cm neoporo, kad užsiklotų visų sienų viršūnės (tame tarpe ir mediniai bruseliai).
Kambario lubas dengti PIR ir išmesti visas OSB (nebent tik palėpės grindis iškloti OSB, vistiek kažkiek vaikščiojama bus). Su aliuminio folija apeiti sienų paviršius ir galus užleisti ant PIR. O lauko sienas palikti ar irgi bandyt kažką su folijos užleidimu?- nes joms nelabai beliks kaip kvėpuoti.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo saaba: 30 gruodžio 2013 - 14:40
QUOTE(BangaS @ 2013 12 30, 12:15)
Kuo mažesnis oro greitis rekuperatoriaus šilumokaityje tuo geresnis efektyvumas, todėl prieš didinant srautą reikia pasižiūrėti į efektyvumo priklausomybės nuo m3/h grafiką.


Kalbėdamas apie papildomą varikliuką, turėjau omenį už rekuperatoriaus ribų, skirta tik recirkuliacijai patalpų vidaus oro.


QUOTE
bandžiau paaiškinti kodėl taip nebus, bet sunkiai sekėsi.

biggrin.gif
be šansų



QUOTE
Tokiu atveju reikėtų papildomo vamzdžio ir galimai būtų girdimas ventiliatorius, jeigu jis būtų toje pačioje patalpoje.
Nuvedus ortakius iš didžiosos patalpos į techninę patalpą tai būtų irgi geras variantas.


Kai aš siūliau, turėjau omenį, oro ėmimą iš tos pačios patalpos, kurioje rekuperatorius stovi. Dėl išlaidų, tai mano supratimu, pats ekonomiškiausias sprendimas būtų, tiesa oro kokybė kristų, vamzdis į svetainę aišku geriau, nors ir šiek tiek brangiau.

Papildyta:
QUOTE(BangaS @ 2013 12 30, 12:50)
Tikiuosi išsklaidyti abejones kitais metais.


Optimistas hihihi.gif , jei vis tik spėsi, iš manęs ir už tai drinks_cheers.gif
Papildyta:
QUOTE(Vilienė @ 2013 12 30, 13:09)
Minusai... šilumnešio kiekis sistemoje - čia jei naudoti ne paprastą vandenį.


Mano geoterminio aprašyme parašyta, jei sistemoje mažiau nei 12l vandens - būtina buferinė/akumuliacinė talpa, taip kad klausimas, ar čia minusas, gal net pliusas smile.gif.
Atsakyti
QUOTE(mintas @ 2013 12 30, 16:16)
Mano geoterminio aprašyme parašyta, jei sistemoje mažiau nei 12l vandens - būtina buferinė/akumuliacinė talpa, taip kad klausimas, ar čia minusas, gal net pliusas smile.gif.

Dvylika litrų dešimčiai kilovatų... na su paties "kilometru" vamzdyno manau negresia nepasiekti 12l smile.gif
O jei sistemą vietoj vandens užpildome propilen glikoliu, kuris ~3...3,5Lt/l tai maži vamzdeliai patampa privalumu.
Iš tikrųjų ši diskusija yra niekinė, nes lyg ir priėjome išvadų, kad pats grindinis nėra geriausias sprendimas mažų nuostolių namui. Todėl ar 16, ar 18, ar 20mm yra ne taip ir svarbu. Žiūrint iš šiluminės galios pusės - gal būt žiedas perimetru 20mm bus racionaliausias pasirinkimas, jei jau nuspręsta užbetonuoti litus.


QUOTE(saaba @ 2013 12 30, 15:31)
Tokie planai:
user posted image
Į stogo šlaitą, kur jungsis su palėpės perdanga iki ten sudėti neoporą. Ant viršaus dar kloti 10cm neoporo, kad užsiklotų visų sienų viršūnės (tame tarpe ir mediniai bruseliai).
Kambario lubas dengti PIR ir išmesti visas OSB (nebent tik palėpės grindis iškloti OSB, vistiek kažkiek vaikščiojama bus). Su aliuminio folija apeiti sienų paviršius ir galus užleisti ant PIR. O lauko sienas palikti ar irgi bandyt kažką su folijos užleidimu?- nes joms nelabai beliks kaip kvėpuoti.



Nugriaučiau pertvaros viršurines eiles, tik tiek, kad virš pertvaros praeitų pilnai šiltinimas.
Apatinio OSB sluoksnio neliesčiau - jei jau sukalta tai tegul stovi. Nuplėšus viršutinį, ertmes tarp brusų, ant esamo OSB galima pildyti ekovata (celiulioze) - daug patogiau nei pripjaudinėti kiekvieną NEPS lapą pagal esamus tarpus tarp bruselių. Ekovatos storis - pagal norą ir galimybes, manau kad ir 40cm. PIR man patinka - lengvai prisisuktų ant OSB, jei pastorinus ekovatą 50mm manau užtektų. Labai svarbu PIR labai sandariai privesti prie silikato sienos, naudoti kažkokius klijus (purškiamus poliuretaninius) ant silikato kad hermetiškai priklijuoti arba foliją, arba hidroizoliacinę plėvelę - vieną kraštą prie silikato, kitą - prie PIR. Beje, OSB padės ir lubas pakabinti.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Vilienė: 30 gruodžio 2013 - 16:13
Sunku ka atsakyt, svarbiausias mazgas butu kampas kur stogas su siena susiduria, bent jau piesiny ta vieta nelabai aiskiai pavaizduota.

Neaiskus perdangos gegniu aukstis ir tarpai tarp ju. Betkokiu atveju manau buciau linkes palikti osb ir siltini i virsu. Kas del kampu sandarinimo klausimas butu ar sienos jau tinkuotos ar ne?

QUOTE(saaba @ 2013 12 30, 14:31)

Atsakyti
QUOTE(Vilienė @ 2013 12 30, 16:10)
Iš tikrųjų ši diskusija yra niekinė, nes lyg ir priėjome išvadų, kad pats grindinis nėra geriausias sprendimas mažų nuostolių namui.

drinks_cheers.gif
100% pritariu


QUOTE
gal būt žiedas perimetru 20mm bus racionaliausias pasirinkimas, jei jau nuspręsta užbetonuoti litus.



Aš prieš tokį sprendimą. Jei jau apsispręsi dėl grindinio, tai daryk kaip reikia, o daryti tik tam, kad pliusiuką uždėt schmoll.gif .

Arba darai grindinį, tokį, kaip reikia, statai grindiniam labiausiai tinkantį ŠS ir džiaugiesi mažom šildymo sąnaudom, ar neinvestuoji į šildymo sistemą išvis ir džiaugiesi nė lito neišleidęs ant šildymo sistemos, tarpinis variantas tai "nei
luptas, nei pakartas". Nors gal, su kokiu dujiniu katilu dar ir išspausi ką iš vienos vijos, bet aš iš principo prieš tokį išsidirbinėjimą.

Atsakyti
QUOTE(mintas @ 2013 12 30, 17:42)


Arba darai grindinį, tokį, kaip reikia, statai grindiniam labiausiai tinkantį ŠS ir džiaugiesi mažom šildymo sąnaudom,

Manote jūsų kokiems tai "riebiems" 3kW paskirstyti 2 x 2 x perimetras būtų per daug? biggrin.gif (2 - aukštai, 2- paduodamas+grįžtamas)
Nesidomėjau, ar būna dviejų vamzdžių kolektorius? biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(saaba @ 2013 12 30, 14:31)
Prie to pačio paklausiu pritaikant savo atvejį:
Dabartinė situacija: namo skerspjūvis; IIa. ir palėpės perdanga; stogo šlaitas:


Čia sudėtingiausia namo vieta apšiltinimo atžvilgiu. O pas jus dar perdanga ateina į tą pačią vietą.
Kokybišlai suklijuoti neoporą tokiose sunkiai prieinamose vietose bus itin sunku ir reikia sauso medžio.
Siūlyčiau paskutinį medinį skersinį patraukti toliau nuo stogo, kad būtų lengviau apšiltinti tą vietą stoge, nes tai silpniausia vieta.
Daug patikimiau ir paprasčiau būtų šiltinti perdangą virš bruselių ant OSB suklojant PIR 10cm plokštes suklijuotas tarpusavyje ir gautą plokštumą šiek tiek prisukti prie mednių skersinių. Ant viršaus pigiausia būtų užberti +40cm vatos/celiuliozės ir uždengti difuzine, kad vėjas nešvilptų (jeigu nebus vaikštoma) arba suklijuoti 25-30cm putplasčio kaip fasade, užkloti OSB atraižomis vaikščiojimui.
Kitas daugiau eksperimentinis bet šiek tiek pigesnis variantas ant medinių skersinių sukti MFP ploštę su gilia išdroža sujungimus klijuojant su PUR501. Iš apačios ir iš viršaus nutepti plokštę garus sulaikančiu Latexgrunt. Siūles užklijuoti tampria lipnią juostą, kad atsiradus įtrūkimui būtų išlaikomas sandarumas. Jau turėtume sandarų, mažai laidų garams sluoksnį ant kurio toliau galite klijuoti putplastį ar berti vatą.
Kritinis momentas būtų sandari sujungimo vieta tarp MFP plokštumos ir akytbetonio sienos, ten 100% prichaltūrina statybininkai. Pavasarį kai mažai darbų gal pavyktų pasikviesti kokį Termolitą, kad užpurkštų 35-40kg/m3 PUR putų į šią problematišką vietą daugiau sumokėjus, būtų idealus variantas jeigu ten nepateks vandens. Kartais jiems lieka pustuštės bačkos nuo nuo didesnių objektų su besibaigiančiu galiojimu. Net su pasibaigusiu galiojimu dar kokius 6 mėn. putos būtų geros tokioje vietoje, kur medžiagos savybių tolygumas nėra svarbus. Yra ir daugiau įmonių užsiimančių vidutinio tankio putų purškimu. Turint noro galima išsinuomoti purškimo įrangą iš Hartlis už 300Lt ir per dieną pripūsti paruoštus tūrius. Tik reikia prašyti Bayern 35kg/m3 PUR putų. Bačkos po 200ltr, A ir B komponentai, bet gal įpiltų ir mažiau, arba reikėtų susimesti su kažkuo.
Dujų silikato sieną jūsų atveju irgi būtų gerai nutepti vandens garus sulaikančiu gruntu iš vidaus.
Stogo šiltinimas virš apšiltintos perdangos kažkiek naudingas nebent vasarą dėl perkaitimo sumažinimo, nes tai bus labai nesandari erdvė, kurios šiltinti neverta.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo BangaS: 30 gruodžio 2013 - 17:25
QUOTE(mintas @ 2013 12 30, 01:39)
Sudominai. Gal daugiau info kas turit, kad visiems nepulti skambinėti smile.gif ?

Lanksčių klinkerio plytelių kainos: pačios plytelės - 55lt/m2 + klijai 15lt/m2. Brangu, o spalvų pasirinkimas mažas.
Atsakyti