Kadangi musu viesbutis buvo gerokai uz centro, visi viesbucio lankytojai galejo naudotis nemokama pervezimo paslauga iki artimiausio prekybos centro ir susisiekimo tasku. Pasiciupe Jakartos transporto zemelapi pamateme, jog netoli to prekybos centro turetu buti ''M'' (tarptautinio metro zymejimo zenklo) metro linija. Nuvyke kiek ziurejom, tiek nieko nematem. Paklause apsaugos darbuotojo, kur yra Metro Jakarta, gavome atsakyma eiti gatve tiesiai. Ejom ejom gatve, kaip nera nieko, taip nera. Sustabde praeivi paklausem to paties, o jis sako, va, ziurekit, tiltas jums pries nosi, ten ir yra Metro.
Ka gi, prieje tilta zvalgomes pozeminio iejimo, o jo - nera. Sakom, sakes, kaip surasti iejima, negi metro stotele kazkur paslepta po tiltu. Kur buve, kur nebuve suvaziavo keli autobusai ir sustojo patiltej. O dieve brangiausias, Metro Jakarta, tai autobusu tinklas Jakartoje, o tiltu uzlipus nulipi i viduri gatves, kuriame irengtos stoteles.
Skirtingos spalvos zemelapyje zymi skirtingus autobusus ir ju marsrutus. Nusiperkame bilietus uz keliolika centu ir lekiame centrinen sostines sirdin. Sugaisome daug brangaus laiko, apsimulkinom kaip mulkiai paskutiniai.
Beje, besilankantys Jakartoj neleis sumeluoti, jog kiek pasiaisknus, transporto sistema labai paprasta, labai paslaugus konduktoriai ir pagalbinis autobuso personalas. Kadangi buvome tik 2 baltieji, vaziuojantys autobuse, sulaukeme demesio, pagalbos, darbuotojai stengesi, jog mes nepaklystume, pirstu rode krypti, kuria mums eiti norint pasiekti centrini parka bei traukiniu stoti.
Papildyta:
Pasiekus parka pagal gyvybiskai svarbia tvarka, nulekem i traukiniu stoti (salia parko)
pirktis bilietu i Jogikarta (Jogja). Galejome rinktis skrydi, arba kelione traukiniu, trunkancia apie 8 val. Girdejome, jog pati fantastiskiausia panorama atsiveria butent keliaujant siuo marsrutu. Ryziu terasos, laukai, kalnai, palmes, vietiniai kaimai ir miesteliai. Kadangi skrydzio ir executiv klases traukinio kaina buvo ta pati, rinkomes traukini.
Beje, traukiniai Indonezijoje turi savo vardus bei klases, tad sakysim ekonomines klases traukinys, pirmos klases traukinys, verslo klases traukinys bei brangiausias executiv klases traukinys.
Stotyje pamatome didziule eile zmoniu ir bilietu susnius, kurie atrodo it prabangios vizos. Aplink sukabinti uzrasai byloja, jog perkant bet kokios klases traukinio bilieta, reikalingas pasas, bet koks kitas tapatybe irodantis dokumentas, kreditines korteles ir pan. Taip pat, neteisingai uzrasyti vardai ir pavardes automatiskai anuliuoja jusu bilietus ir pinigai uz tokius bilietus negrazinami.
Supanikuojame, mat musu pasai palikti pas viesbucio tarnautojus, o kitu asmens tapatybe rodanciu dokumentu lyg ir neturime, isskyrus kreditines korteles.
Priejus musu eilei, paduodame uzpildyta forma, tiksliau, pusiau uzpildyta ir klausiame pardavejos, ar tinka. Pardaveja nusisypso ir sako, rasau jusu korteles numerius, tik rytoj, butinai ta kortele parodykit pareigunams, nes antraip bilietas negalios, (beje, ekonomines klases bilietu nebebuvo, buvo like tik brangiausieji, tad teko pirkti executiv klases bilietus). Aciu dievui, bilietai kisenej, vidurdienis praslinkes ir mes beturime kelias valandas miesto apzvalgai.
Papildyta:
Jaunimas, baltaodziai ir visi ''cool'' zmogeliukai, maitinimosi istaigomis pasirenka restoranus ar kavinukes prekybos centruose. Maisto alejos, maisto miestai ir pan susiburimo centrai patenkins kiekvienos pasaulio virtuves megeja.
Paciuose centruose - nieko ypatinga. Gerai zinomi pasaulyje mados zenklai, vieni uz kitus prabangesni mados namai.
Vienos dienos pakanka apziureti si keistoka didmiesti. Nenustebkite, jei busite slapta fotografuojami, jumis palabins ir paklaus, ka veikiate tokioje neturistineje vietoje, jei gaujos vietiniu merginu ar dieduku paslapcia apziurines jus ir pasijute pagauti placiai placiai sypsosis. Visko gali buti, jog konduktorius esantis autobuse nugins jusu mylimaji sakydamas, jog vyras nedera stoveti moterims skirtoje autobusu dalyje. Dziaukites, jei vietiniai apziurines jusu zemelapi ir paaiskins kelis kartus kur eiti ar vaziuoti, dar ir nulydes prie bilietu pardavejo, kuris uz rankos jus nuves prie autobuso, kad isitikintu, jog ilipote i ta, i kuri reikia, perduodamas draugiskumo bei rupestingumo estafete autobuso darbuotojui, kuris ranka praskirs jums kelia ir patikins, jog islipte tikrai toje stoteleje
Papildyta:
Jakarta- Jogyakarta
Keliones tikslas Nr1. - Didziausia budistu sventykla pasaulyje, auksciausias budistu statinys pasaulyje Borobudur
Nr2. - Didziausia hindu sventykla Indonezijoje bei viena is didziausiu sventyklu Pietryciu Azijoje Prambanan
Nr.3 - Ugnikalnis Bromo, aktyviausias ugnikalnis Indonezijoje.
Is ryto atvyke i traukiniu stoti renkames mc donald pusrycius bei costa kava. Pasirinkimas ne idealiausias, bet kfc vistienos pusryciams nesinori o ir vietinio maisto pasirinkimas nekoks. Pasistiprine traukiam i perona ir nekantriai laukiame savojo traukinio. Traukinys veluoja keliolika minuciu, et, dziaugiames, jog jis atvyksta.
Executive klases traukinys patogus, turim staliukus ir atlosiamas kedes. Prasideda ispudinga kelione per Javos sala.
Isvykus is sostines, atsiveria neaprepiami ryziu laukai, vietiniu zmoniu talkos, kasdieninis gyvenimas,
Papildyta:
Buvom foto aparata uzsikise giliai, taciau vaizdams vis grazejant, teko ji traukti is kuprines ir ''ismigus'' i langa fiksuoti muu sirdiziai labai mielus vaizdus
Papildyta:
Lygumas keicia kalvos, kalvas keicia sleniai su ryziu terasomis, auktesnias kalvas dengia debesys, protarpais uzlyja lietutis, uz keliolikos minuciu giedrame danguje spigina tropiku saule. Taip norisi sustabdzius traukini sokt ir pasilikt keleta valandeliu vienoje ar kitoje vietoje, taciau tenka pasitenkinti rymojimu prie stiklo
Papildyta:
Astuoniu valandu kelione neprailgsta ne kiek, pavakariais be dideliu nuotykiu atvykstame i Jogikarta. Taksistas apvezioja mus po visa miesta, kol galu galiausiai nuveza i musu pasirinkta viesbuti. Nespejam issikrauti daiktu kaip atslenka vakaras.
Skubam ilsetis, mat rytoj laukia itempta diena. Buenos noches Jogja!!!
Apsitryne visa diena Yogykartoje, atradom 2 budus aplankyti Borobudura. Galima pirkti vietine ekskursija ir vaziuoti su gidu kelioms valandoms, arba (kaip patare vietinis), nukeliauti i stoti ir nusipirkti bilieta vietiniu autobusu. Kadangi Borobuduro sventykla randasi Borobuduro mieste i kuri visa diena kursuoja vietiniai autobusai imam si varianta. Is viesbucio autobusu nekeliaujame i tarpmiestine stoti (bilieto kaina kazkur 0.5$) ir drasiai sedame i mikroautobusa, vezanti i musu svajoniu vieta uz 3$. Autobusiuke sutinkame 2 cekus, teva su sunumi, kurie keliauja po azija kelis menesius. Bazuojasi jie Balyje, megsta hostelius, ir atvyko i Yogykarta ne tik aplankyti sventykla, bet ir apsistoti Borobuduro mieste kelioms dienoms. Lekiame su veju, konduktorius sukauja praeiviams tikedamasis rasti viena kita keleivi. Lekiam tokiais greiciais, jog dulkes nespeja musu pavyti. Sustojame kazi kokioje stotyje, kurioje vyksta keleiviu, siuntu ir velniai zino ko apsimainymas. Musu vairuotojas, turedamas laiko islipa ir susidomejes seka vietiniu losiama sachmatu partija.
Partija lieka neuzbaigta ir vairuotojas isokes i mikroautobusa skuodzia it pasiutes, kol pasiekiame galutine stotele.
Papildyta:
Savaime aisku, tik islipusius mus apsupa vietinia tuk tuko vairuotojai siulydami savo paslaugas pavezeti iki sventyklos. Maloniai atsisakome ir paklausiame kuria kryptim mums pasukti. Musu nuostabai, visi maloniai parodo krypti ir mes nusuke kairen, atsisveikiname su cekais, (mat jie nusprende pirmiausai ieskoti nakvynes ir tada aplankyti sventykla) ir uz kokiu 5- 10 min pamatome sventyklos teritorija.
Sumokeje uzsienieciu mokesti, traukiame sventyklos linkui.
Welcome to Borobudur, didziausia pasaulyje budistu sventykla!!!
Papildyta:
Kaip jau zinote, informacija apie sventykla galite skaityti wikipedijoje, nes nurasineti informacijos neturiu jokio noro
Sventykla isikurusi graziame slenyje, apsupta kalvu, augmenijos ir ramumos.
Papildyta:
Sis didziulis monumentas lankomas aukstais. Pasieki pirma auksta, apeini aplink, tuomet lipi laiptukaisiki antrojo akuksto ir tt. Piramides principu, kol pasieki pacia virsune. Dziaugemes ir plojom katutem, nes tu 2 valandu ne per kur butu neuzteke, jei butume vaziave su ekskursija
Aplekti gal ir butume apleke, taciau nebutume ramai apeje ir pasidizuage raizinias, reljefais, budu skulpturom, renovuotais plotais bei beiranciais likuciais.
Pasiekus pati sventyklos virsu, gaiviname nuo karscio slopstancius kunus ir dekojame visiems dievams uz visagali veja
Papildyta:
Borobuduro sventykloje ir jos teritorijoje praleidziame beveik visa diena. Vakarojant keliaujam stoties linkui. Mus pamates vairuotojas pradeda dziaugsmingai sukalioti ir mojuoti rankomis, pasirodo, jog grisime su tuo paciu vairuotoju, su kuriuo atvaziavom!! Su sypsena pasitikes ir paspaudes ranka dziaugsmingai soka i autobusa. Palauke gal 10 -15 minuciu, surinkome dar kelis keleivius traukiame namolio (tiksliau viesbucio linkui).
Pakeliu dar padarome kelias nuotraukas niekad nesibaigianciu ryziu lauku bei siaip vaizdu uz lango.
Diena praleidziame sekmingai, pailsime bei atsigauname, aplankome nuostabia vieta, pasigailime, jog nepatiriame didesniu nuotykiu.
Lietingu dienu skaicius 0
Islaidos minimalios, be didesniu netiketumu.
Rytojus zada buti idomesnis. Vietiniu autobusu vaziuosime i Prambanan. Autobuso kaina 0.5$ uz bilieta Dieviname vietini transporta!!!
Ryte palukeje autobuso stoteleje pasigavom autobusa. Uzsuke i oro uosta, nuvykome i galine stotele Prambanan pavadinta.
Autobuso vairuotojas parodo ranka kurion pusen eiti, ne nespejus paklausti kelio
Su sypsena susunka ''Prambanan, Prambanan'' ir dziaugsmingai pamojuoja.
Islipe paeiname 5-10 min ir pamatome aptvera teritorija, saugancia didziausia indu sventykla Indonezijoje.
Pati teritorija didziule, puikiai sutvarkyta, teritorijoje keliu sventyklu kompleksai, tad veiti tikrai yra ka, neskubantieji gali uztrukti visa diena. Ramybe vyrauja nuo iejimo iki isejimo. Turistu labai maza, tad esame seimininkai didziosiose sventyklose, bei galime daryti foto bet kur ir bet kada uzsinoreje, niekieno netrukdomi.
Eilini karta, norintiems pasiskolintu faktu, skaitykit Wikipedija. Paminesiu daugybe restauraciju, zemes drebejimu ir pastangu atstatyti sventyklas. Galybe nuniokotu ir sugriuvusiu pastatu saukte saukia''aplankykit kol nesugriuvom'', tai ka, lankom, lankom.
Papildyta:
Papildyta:
[
Dienos idile praskaidrina didziulis mangu sodas, slepiantis vienos is sventykleliu liekanas. Apziurejus liekanas, apziurejom ir mangus Kaip katinai, besiruosiantys vogti lasinius, taip mes kurem plana, kaip paskanauti svieziu vaisiu. Nusiraske keleta vaisiu, sprukom is nusikaltimo vietos
Nulapseje priepirmo pasitaikiusio suolelio, isvydom jaunu turistu pora, belapnojancius mangus
Nusprende jiems netrukdyti prisedom ant kito suolelio ir inikom i gerybes. Pasakisko skonio sviezus vaisiai ( M&Spencers labai panasaus skonio mangai - netiketas atradimas!!!), kuriu reta gauti Europoje.
Papildyta:
Pagal musu plana, 1 diena turejome praleisti Borobudur, 1 diena Prambanan ir 1 diena Bromo nac. parke. Paciame Yogikartos mieste nesunku susirasti gidu paslaugas siulancias vietines firmeles, taip pat nemaza ekskursiju. Taciau mums paminejus Mt Bromo, isgirdome atsakyma, jog del bundancio ir nerimstancio ugnikalnio, jie eksksursijas sustabde trumpam laikui. Taip pat isgirdome rekomendacija nevykti ten, ''jei nelabai norime''
Na, o jei labai norime, mums pasiule vaziuoti autobusu iki kazi kokio kaimelio ir prasyti sutikto vietinio, kad mus palydetu ugnikalnio apziureti. Norintiems kopti i ugnikalni, kelione verta pradeti vidurnakti, ar 1-2 nakties, kol nekarsta
Zodziu, mes ''labai norejome'', bet bijojome, kopti i ugnikalni nenorejome, nes kopti nakties metu, paprasciausiai neturejome nei irangos, nei laiko. Pasiulytas ''private car'' antkainis netenkino ir mes ''supasavome''
Zodziu, marsrutas neivykdytas galutinai, taciau musu nuostabai, bekylant lektuvu i Balio sala, debesims prasisklaidzius, isvydome grazuoji Mt. Bromo bei ji supancia kelnu-ugnikalniu vilkstine. Asaros vos neriedejo, jog neteko to grozio aplankyti
Taciau is vaizdu supratome, jog vienos dienos tikrai nepakaktu siam parkui apziureti, o norinties ir planuojantiems kelione prie Mt Bromo, geriausia butu imti treking keliu dienu kelione su gidu.
Papildyta:
Skrendant i Balio sala, susimasteme, ko gi tikimes is jos? Papludymiu, skanaus maisto, pramogu, lankytinu objektu.... begales pusgirciu ir valkataujanciu turistu, narkotiku pardaveju ant kiekvieno kampo, nepasotinamu prekeiviu, visokio plauko apgaviku. Taigi.
What really happens in Bali???
Gezike, tiek daug gražių vietų per vieną kelionę Seku jūsų Azijos keliais, gal kada po Kiniją skersai išilgai pakeliausit, laukiu to labai
Gezike, smulkiai viską aprašinėk, jei netingi. kaip tik, o laimė, gavome pigius bilietus į Džakartą, tai reikia gerai apgalvoti ,ką verta lankyti, be ko galima apsieiti per dvi savaites buvimo.Labai įdomu biudžetas, kur galima sutaupyti, nes planuojame skirti tik maždaug 1000 Lt vienam žmogui buvimo laikui, įskaitant vietinius skrydžius. Ar ta Balio sala nučiulpta, gal neverta ten važiuoti? Tavo patarimai labai informatyvūs būna. Kaip su tuo lietaus sezonu? Mūsų laikas -sausio pabaiga. Bet sako, kad ten lyja bet kada, ar tiesa?
QUOTE(Ingel @ 2014 06 22, 21:56)
Gezike, tiek daug gražių vietų per vieną kelionę Seku jūsų Azijos keliais, gal kada po Kiniją skersai išilgai pakeliausit, laukiu to labai
aciu aciu, na kalbant apie Kinija atvirai, tai bijau sios salies. Shanghajuj retas kuris susisneka angliskai gatveje tad manau butu gan nejauku ir baisu keliauti i Kinijos giluma, nebent samdant privatu gida. Aisku, noretume aplenkti didesnius miestus (civilizacija= anglu kalba) ir pasinerti i Kinijos nacionalinius parkus, ypatingai Jiuzhai Valley-Huanglong National Park, Guilin-Lijiang River National Park, Huangshan Mountains National Park, Wulingyuan (Zhangjiajie) National Park bei Mount Qomolangma (Everest) National Park, taciau visa ta reikala reiktu labai atsargiai planuoti ir sukaupti begales info. Turiu tave nuvilt, jog siais metais Kinijos planuose nera, nes jau nupirkti siu metu bilietai bei sudarytas planas aplankyti 4 (max 5) azijos salis, kurias atrinkau pagal velniskai man patinkanti kriteriju
Tad jei viskas pasiseks ir klostysis kaip reikia, lapkricio - gruodzio men. laukit naujo susnio nuotrauku su keliais pastebejimais
QUOTE(Eslieu @ 2014 06 23, 07:57)
Gezike, smulkiai viską aprašinėk, jei netingi. kaip tik, o laimė, gavome pigius bilietus į Džakartą, tai reikia gerai apgalvoti ,ką verta lankyti, be ko galima apsieiti per dvi savaites buvimo.Labai įdomu biudžetas, kur galima sutaupyti, nes planuojame skirti tik maždaug 1000 Lt vienam žmogui buvimo laikui, įskaitant vietinius skrydžius. Ar ta Balio sala nučiulpta, gal neverta ten važiuoti? Tavo patarimai labai informatyvūs būna. Kaip su tuo lietaus sezonu? Mūsų laikas -sausio pabaiga. Bet sako, kad ten lyja bet kada, ar tiesa?
Speju is Romos gavot gera skrydziu kaina??
Taigi, pradekim nuo svarbiausio: ka verta aplankyti
Geras klausimas.
Ka norite pamatyti - butu mano atsakymas.
Nemanau jog realu pagal jusu biudzeta aplankyti Borneo sala, Flores bei kitas atokias, gidu, ekspediciju, privaciu turu reikalaujancias vietas.
Is Jakartos galite keliauti traukiniu arba lektuvu po visa Java sala. Kiekvienas skrydis indonezijoje yra apmokestinamas departure tax, tiek jis butu vietinis, tiek tarptautinis.
Pagrindiniai keliai Jakarta- Yogikarta, Jakarta - Surabaya.
Galite rinktis atvirkscia varianta, Jakarta - Bali ir keltu plaukti i Surabaja, is ten, atvaziuosite autobusu i Yogikarta ir aplankysite Borobudur bei Prambanan.
Bilietu kainos i lankomus objektus (bijau pameluoti, nes neatsimenu), kazkur 20 ar 25 doleriai zmogui.
Bali sala nudrengta turistu, taciau tuopat metu pigesne, nei Gili salos. Kelione i sias salas is Bali su greitaeigiu laivu kainuoja apie 50 dol zmogui, vienos dienos ekskursija varganai neimanoma.
Kodel gi jums nesudarius plano, kurias vietas norit pamatyti, o as pabandysiu atsakyti, ar imanoma visa tai uz 1000 lt zmogui pamatyti. Nes keliu, marsrutu ir variaciju galybe, o spekuliuoti tamsoje, manau, nera tikslo.
Ačiū, Gezike, už atsakymą.
Taip, iš Romos. Daugiausia domina gamta(gyvūnai ne itin),gal koks vienas tikrai puikus muziejus, šventyklos, jei jos ypatingos(teko matyti Umejadų mečetę Damaske, įspūdis sukrečiantis, pagal ją ir lyginu), ir šiaip, kerintys vaizdai plaukiojant bet kur sustojus, neperkrautose vietose. Norėtųsi ir taifūno nedrąsiai prisiliesti. Jokių gidų nesamdytume niekada. Antra vertus,pavojų neprovokuosime, nes , deja, metai ne tie, ir ištvermė ne arklio( į 4 tūkst. neįkopsiu, žinau). Be to, mes trys moterys, ir tai irgi riboja.Tas planas sudaromas intuityviai,remiantis kitų keliautojų medžiaga (pvz.,pamačiau tavo foto iš Tailando, rodos, ir supratau, kad mirsiu, jei prie tų uolų nepaplaukiosiu (bet nemiriau). Teisingai tu sakai, apsiskaitysime, pasigilinsime ir maždaug suvoksime. Tada, jei leisi,parašysiu tau į asmeninį paštą
Taip, iš Romos. Daugiausia domina gamta(gyvūnai ne itin),gal koks vienas tikrai puikus muziejus, šventyklos, jei jos ypatingos(teko matyti Umejadų mečetę Damaske, įspūdis sukrečiantis, pagal ją ir lyginu), ir šiaip, kerintys vaizdai plaukiojant bet kur sustojus, neperkrautose vietose. Norėtųsi ir taifūno nedrąsiai prisiliesti. Jokių gidų nesamdytume niekada. Antra vertus,pavojų neprovokuosime, nes , deja, metai ne tie, ir ištvermė ne arklio( į 4 tūkst. neįkopsiu, žinau). Be to, mes trys moterys, ir tai irgi riboja.Tas planas sudaromas intuityviai,remiantis kitų keliautojų medžiaga (pvz.,pamačiau tavo foto iš Tailando, rodos, ir supratau, kad mirsiu, jei prie tų uolų nepaplaukiosiu (bet nemiriau). Teisingai tu sakai, apsiskaitysime, pasigilinsime ir maždaug suvoksime. Tada, jei leisi,parašysiu tau į asmeninį paštą
QUOTE(Eslieu @ 2014 06 23, 22:11)
Ačiū, Gezike, už atsakymą.
Taip, iš Romos. Daugiausia domina gamta(gyvūnai ne itin),gal koks vienas tikrai puikus muziejus, šventyklos, jei jos ypatingos(teko matyti Umejadų mečetę Damaske, įspūdis sukrečiantis, pagal ją ir lyginu), ir šiaip, kerintys vaizdai plaukiojant bet kur sustojus, neperkrautose vietose. Norėtųsi ir taifūno nedrąsiai prisiliesti. Jokių gidų nesamdytume niekada. Antra vertus,pavojų neprovokuosime, nes , deja, metai ne tie, ir ištvermė ne arklio( į 4 tūkst. neįkopsiu, žinau). Be to, mes trys moterys, ir tai irgi riboja.Tas planas sudaromas intuityviai,remiantis kitų keliautojų medžiaga (pvz.,pamačiau tavo foto iš Tailando, rodos, ir supratau, kad mirsiu, jei prie tų uolų nepaplaukiosiu (bet nemiriau). Teisingai tu sakai, apsiskaitysime, pasigilinsime ir maždaug suvoksime. Tada, jei leisi,parašysiu tau į asmeninį paštą
Taip, iš Romos. Daugiausia domina gamta(gyvūnai ne itin),gal koks vienas tikrai puikus muziejus, šventyklos, jei jos ypatingos(teko matyti Umejadų mečetę Damaske, įspūdis sukrečiantis, pagal ją ir lyginu), ir šiaip, kerintys vaizdai plaukiojant bet kur sustojus, neperkrautose vietose. Norėtųsi ir taifūno nedrąsiai prisiliesti. Jokių gidų nesamdytume niekada. Antra vertus,pavojų neprovokuosime, nes , deja, metai ne tie, ir ištvermė ne arklio( į 4 tūkst. neįkopsiu, žinau). Be to, mes trys moterys, ir tai irgi riboja.Tas planas sudaromas intuityviai,remiantis kitų keliautojų medžiaga (pvz.,pamačiau tavo foto iš Tailando, rodos, ir supratau, kad mirsiu, jei prie tų uolų nepaplaukiosiu (bet nemiriau). Teisingai tu sakai, apsiskaitysime, pasigilinsime ir maždaug suvoksime. Tada, jei leisi,parašysiu tau į asmeninį paštą
Pagooglinkit ''things to do in Indonesia'', ''Must see places in Indonesia'' ir pan., nes ne visi keliautojai aplanko visas izymias vietas, tad gal prasautumete, jei ziuretumete tik kur kiti keliautojai pabuvojo r ka pamate
Mums, deja, neteko laime lankyti daugelio fantastisku Indonezijos kampeliu (tokiu kaip Sabah, Flores, Borneo)
daugiau remkites bendra info, tripadvisor, ir kt. Visa tai pades pasirinkti, ko norite ir ko nenorite. Rasykit i AZ jei turite kitu klausimu, sakysim del maliarijos, vizu, mokesciu, marsrutu ir pan.