QUOTE(egliene @ 2013 12 17, 18:08)
man tai slyksciausia, kad jei nebuciau uzklausus ar parasius DPD ar crocs, tai su is vis nekreiptu i mane demesio neikas
sita reikala as suprantu. bet kodel DPD crosc atstovybei sako, kad dar iesko krovinio, kai LT man jau primadienio ryta pasake, kd siuntinys pamestas>kreipkites del Pretenzijos
dvigubas zaidimas>laukiurytojaus<crocs menedzeris zadejo susisiekti per ju Chata
tikrai niekas nebūtų jūsų pamiršę...tik ne taip greitai sužinotumėt,kad siuntinys pasimetęs....
vieną kartą ant užsakymo nr nebuvo, ir dpd dvi dienas nepristatė, tai iš karto Crocs emailą gavau,kad patikslinčiau savo duomenis
Na pasakė ,kad pamestas, kad galėtumėt iš naujo užsisakyt...o su crocsais matyt tikrai gal ieško siuntinio, ką galit žinot
nepykit, bet man šioje situacijoje norima kažkokių atgamtinių dalykų...visko gi pasitaiko..ir siuntiniai pametami ir mašinos genda ir t.t... čia gal jum atrodo kažkas neįtikėtino įvyko, bet tame aptarnavimo versle visko pasitaiko
Yra toks posakis " kas nedirba, tas neklysta"
suprasčiau tik tuo atveju , jei niekas su jumis nebendrautų kokią savaitę, ar pinigų nesutiktų grąžinti...
Visi pakankamai geranoriški... gaila,kad batukų nebeliko- bet ar jų nebebuvo jau vakar? nemoralizuoju..aš tiesiog žiūriu iš kitos pusės
Nes dovanas jau supirkųsi prieš gerą mėnesį esu, kad tokių kurjozų nebūtų
nepykit už nuomonę
čia pvz su GAP..įsipareigoja pristatyti per 4-5dienas berods..nu ir ką..2dienos užsakymą tik dabar gavau
Būna GAP'as užlaiko užsakymą, ale nori patikrint tavo duomenis ir tai trunka 2dienas..tu nežinai ar jie užlaikė ar ne...Ko pasekoj po 2dienų susisiekia, patikrina viską, o pusės prekių nebeliko,kol jie susisiekė
Tiesiog jeigu nori ,kad viskas būtų čia ir dabar su VISOM garantijom, eini į parduotuvę ir perki...o su pirkimais iš užsienio visko pasitaiko