Įkraunama...
Įkraunama...

Internetinės parduotuvės be tarpininkų, 206 tema

Merginos, help!!! Kaip manote jei uzsisakius siandien-rytoj is asos.com su express delivery siuntinys pasiektu Lietuva iki gruodzio 31 d. ??? 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(kaciora* @ 2013 12 16, 21:59)
Merginos, help!!! Kaip manote jei uzsisakius siandien-rytoj is asos.com su express delivery siuntinys pasiektu Lietuva iki gruodzio 31 d. ???  4u.gif


Manau turėtų g.gif Aš pati nesenai užsakinėjau su paprastu - tai rašė kad turi ateit iki 12d. - tai 11d jau gavau lapelį kad atsiimt reik. O pirkau berods 29 dieną g.gif Tai expres juk žymiai greičiau turėtų būti manau - nebent pastrigs kur dėl šventinio laikotarpio g.gif
Atsakyti
QUOTE(Nike76 @ 2013 12 16, 21:15)
Mergaites, niu niekaip nesusitvarkau su Mytoys.de prekiu grazinimu. Nera ir vokieciu zinios tokios stiprios. Ar kam teko grazinti, kaip tai padaret. Nes ju psl. parasyta tvarka, niu, bet man neaisku, Mein Konto niekur nerandu kokio punkto pazymeti, kad noriu grazinti. Gal kas jau bandet si reikala?  4u.gif
va ka raso ju psl.

Europa  Schweiz Bei Retouren aus sonstigen EU-Ländern sowie der Schweiz:

Unsere internationalen Kunden bitten wir, die Retouren mit der jeweiligen nationalen Post an unsere Retourenanschrift in Deutschland zu senden. Bitte nutzen Sie keinen Kurierservice (z.B. UPS oder FedEx), da wir Ihnen in diesem Fall die Retourekosten nicht erstatten können. Wir bitten Sie, die zunächst anfallenden Portokosten auszulegen. Wir erstatten Ihnen diese gerne anschließend.

Dazu benötigen wir von Ihnen die Postbelege, die Sie uns per E-Mail (service@mytoys-group.de), per Fax +49 30 200 747 236 oder auch per Post zuschicken können. Außerdem benötigen wir für die Erstattung in diesem Zusammenhang auch Ihre internationale Bankverbindung.


grazinti neteko, bet isversti galiu:
Grazinant prekes is EU-saliu bei Sveicarijos:
Prasome musu uzsienieciu klientu grazinti prekes i adresa Vokietijoje per savo salies pasta. Prasome nesinaudoti kurjeriu tarnyba (pvz., UPS ar FedEx), kadangi siuo atveju Jums negalesime padengti prekiu grazinimo kastu. Pirmiausia prasome pasto islaidas apmoketi patiems, paskui jas padengsime.
Tam mums reikalingi is Jusu pasto kvitukai, kuriuos galite mums siusti e-adresu, faksu ar pastu. Taip pat reikalinga Jusu valiutine banko saskaita.
Atsakyti
Prašau pagalbos. Reikia amazon.co.uk el pašto adreso, kur galėčiau kreiptis dėl negautos siuntos. Vėluoja 10 dienų, gal ir nedaug dar kaip šventiniu laikotarpiu, bet neramu, nes labai reikalingi daiktai vėluoja. Gal dar kam nors iš jūsų vėluoja?
Atsakyti
Sveikos mergaitės, gal kuri turite nextdirect kuoduką? Būčiau dėkinga :-)
Atsakyti
QUOTE(PostFactum @ 2013 12 16, 23:53)
Prašau pagalbos. Reikia amazon.co.uk el pašto adreso, kur galėčiau kreiptis dėl negautos siuntos. Vėluoja 10 dienų, gal ir nedaug dar kaip šventiniu laikotarpiu, bet neramu, nes labai reikalingi daiktai vėluoja. Gal dar kam nors iš jūsų vėluoja?

jus turite eiti i savo uzsakymus (your account toliau your order), ten prie prekes turetu buti mygtukas contact a seller, paspausti ir per ten rasyti.
Atsakyti
QUOTE(Jovitta @ 2013 12 17, 00:57)
Sveikos mergaitės, gal kuri turite nextdirect kuoduką? Būčiau dėkinga :-)

kazkur dar pora turejau smile.gif parasykite i az 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(ziogopieva @ 2013 12 17, 00:06)
jus turite eiti i savo uzsakymus (your account toliau your order), ten prie prekes turetu buti mygtukas contact a seller, paspausti ir per ten rasyti.


tai, kad nėra ten tokio mygtuko ir nieko panašaus nėra kas '' užvestų ant kelio '' į ką galiu kreiptis. Matau tik siuntų tarnybos pavadinimą, telefonus radau, bet skambinti dar nesirįžtu, mieliau parašyčiau.
Ir keistai man tuos vežėjus/siuntėjus rodo: DEUTSCHE POST DHL. Kaip aš suprantu iš čia pateiktos info, tai čia visai atskiros kompanijos Deutsche post ir DHL. vežėjai
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo PostFactum: 17 gruodžio 2013 - 00:49
QUOTE(PostFactum @ 2013 12 17, 00:34)
tai, kad nėra ten tokio mygtuko ir nieko panašaus nėra  kas  '' užvestų ant kelio  '' į ką galiu kreiptis.  Matau tik siuntų tarnybos pavadinimą,  telefonus radau, bet skambinti dar nesirįžtu, mieliau parašyčiau.
Ir keistai man tuos vežėjus/siuntėjus rodo: DEUTSCHE POST DHL.  Kaip aš suprantu iš čia pateiktos info, tai čia visai atskiros kompanijos Deutsche post ir DHL. vežėjai

tai gi turit numeriuką siuntos turbūt. Patikrinkit per post.lt, nes čia vežėjas paštas turėtų būt.
O aš kaip tik šiandien įsitikinau, kad blogiau už klaipėdos kurjerių paštą būt negali. Niekada neatveža prekių į namus, tiesiog sekančia dieną palieka lapelį ir dzin, kad skubu ir pan.
Atsakyti
QUOTE(Atari. @ 2013 12 16, 23:49)
grazinti neteko, bet isversti galiu:
Grazinant prekes is EU-saliu bei Sveicarijos:
Prasome musu uzsienieciu klientu grazinti prekes i adresa Vokietijoje per savo salies pasta. Prasome nesinaudoti kurjeriu tarnyba (pvz., UPS ar FedEx), kadangi siuo atveju Jums negalesime padengti prekiu grazinimo kastu. Pirmiausia prasome pasto islaidas apmoketi patiems, paskui jas padengsime.
Tam mums reikalingi is Jusu pasto kvitukai, kuriuos galite mums siusti e-adresu, faksu ar pastu. Taip pat reikalinga Jusu valiutine banko saskaita.

Ačiū labai smile.gif. Kaip tik paskutinieji sakiniai ir buvo neaiskus smile.gif
Atsakyti
pirksiu http://www.yves-rocher.co.uk/
renku iki 25£ nemokamo siuntimo UK
bankas SEB

nuoroda, pavadinima, kieki
zmoonyte (eta) gmail.com
Atsakyti
QUOTE(Užsispyrėlė @ 2013 12 17, 08:26)
tai gi turit numeriuką siuntos turbūt. Patikrinkit per post.lt, nes čia vežėjas paštas turėtų būt.
O aš kaip tik šiandien įsitikinau, kad blogiau už klaipėdos kurjerių paštą būt negali. Niekada neatveža prekių į namus, tiesiog sekančia dieną palieka lapelį ir dzin, kad skubu ir pan.


Nėra siuntos numeriuko, nes siunta jie išsiuntė neregistruotą unsure.gif . Ir dabar niekas nežino kur ji.
Bet pavyko susisiekti su amazon tai liepė laukti dar 10d.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo PostFactum: 17 gruodžio 2013 - 09:36