QUOTE(Nike76 @ 2013 12 16, 22:15)
Mergaites, niu niekaip nesusitvarkau su Mytoys.de prekiu grazinimu. Nera ir vokieciu zinios tokios stiprios. Ar kam teko grazinti, kaip tai padaret. Nes ju psl. parasyta tvarka, niu, bet man neaisku, Mein Konto niekur nerandu kokio punkto pazymeti, kad noriu grazinti. Gal kas jau bandet si reikala?

va ka raso ju psl.
Europa Schweiz Bei Retouren aus sonstigen EU-Ländern sowie der Schweiz:
Unsere internationalen Kunden bitten wir, die Retouren mit der jeweiligen nationalen Post an unsere Retourenanschrift in Deutschland zu senden. Bitte nutzen Sie keinen Kurierservice (z.B. UPS oder FedEx), da wir Ihnen in diesem Fall die Retourekosten nicht erstatten können. Wir bitten Sie, die zunächst anfallenden Portokosten auszulegen. Wir erstatten Ihnen diese gerne anschließend.
Dazu benötigen wir von Ihnen die Postbelege, die Sie uns per E-Mail (service@mytoys-group.de), per Fax +49 30 200 747 236 oder auch per Post zuschicken können. Außerdem benötigen wir für die Erstattung in diesem Zusammenhang auch Ihre internationale Bankverbindung.
O jus norite grazinti delto, kad jums kazkas netiko/nepatiko ar delto, kad brokuota/ne ta idejo? Nes jei ten ju klaida kazkokia, tai pirmiausiai turite jiems rasyti laiska ir viska isdestyti. As esu grazinus brokuotus zaislus/sumaisytas prekes, tai pirma jiems rasiau (kadangi man lengviau angliskai, tai ta kalba ir rasiau), jei reikia siunciu ir foto, tafa jie paraso kur grazinti ir jei ten buna ju klaida, tai ir siuntimo jiems islaidas padengia, tik reikia siusti per pasta, o ne per kurjerius