Įkraunama...
Įkraunama...

Mazda 323

QUOTE(kachius @ 2008 10 10, 17:03)
Gale jokių granatų net nėra, žinovas tas tavo vyriokas laugh.gif treška labiau iš salono ar iš dugno pusės? Gali būt amortizatoriaus atrama surūdijus, amortizatoriai visiškai mirę, lūžusi spyruoklė, trūkusi reaktyvinė traukė, ištrūkinėję sailentblokai, lūžusi arba pametusi gumeles stabilizatoriaus traukelė, pats stabilizatorius, rato guolis.

Jei vyrelis toks "protingas", vežk pati į servisą ir sutvarkys wink.gif


O jo jį tikrai į servisą man atrodo jau reikia vežt arba granatą po pagalve pakišt biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif treška kai apsisukus pradedu važiuot į priekį nu toks vaizdas kad kokios žolės prisikabinę dugnu vilktųsi va, eisiu aš musėt pas jus į kokius kursus, o tai iš maniškio naudos mažai pasidarė nes pastoviai nesupranta, o paimt ir pravažiuot jis tingi doh.gif doh.gif doh.gif
Atsakyti
Vežk tada į servisą wink.gif

Sunku internetu diagnozuot, pačiam negirdint, paprastai gyvai tokie dalykai nustatomi wink.gif
Atsakyti
reikia pagalbos.. nelabai seniai isigijau mazduke 323, to modelio, kur ejo 90-94 metais, 1,6 varikliu, o ryja edrune 12l/100km ;/ tragedija kazkokia:( liambda zondo beda? kas galetu but? reikes i servisa vaziuot, tai nenoriu vista pasirodyt, kazkokiu savoku reikia suzinot blush2.gif nes nelabai normalu, manau, kad tiek valgo g.gif blink.gif
Atsakyti
Oho unsure.gif Mano 323f 1996 metu 1.5 varikliukas ir ryja 7,5 l/100km ir as esu nepatenkinta, nes didziaja dali praleidziu ant tiesiosios g.gif Kaip kiti raso, kad apie 6 litras ryja... pavydziu blush2.gif Bet pasirodo buna ir blogiau. Bet zadu vaziuoti pasirodyti i serviza del to zondo, ar dar ko nors, gal ka ras g.gif
Atsakyti
na mano ir vazinejimas toks: i paskaitas kamsciai, i darba kamsciai.. na bet vistiek per daug:) kaip pradedancioji, maniau, gal pavaras ne laiku perjungiu, bet palaikau 2k-2.3k visad, lyg ir normalus vaziavimas. hmmm
Atsakyti
QUOTE(frappe @ 2008 10 13, 21:16)
na mano ir vazinejimas toks: i paskaitas kamsciai, i darba kamsciai.. na bet vistiek per daug:) kaip pradedancioji, maniau, gal pavaras ne laiku perjungiu, bet palaikau 2k-2.3k visad, lyg ir normalus vaziavimas. hmmm

As ir taip jungioju, nezvygdau masinos, kaip kaikurie beveik iki 3 laiko, masina staugt jau nesavu balsu pradeda...
Atsakyti
Sveikos, prisijungiu ir aš į jūsų gretas su savo 323f wub.gif
Atsakyti
QUOTE(Vanilinė @ 2008 10 15, 22:17)
Sveikos, prisijungiu ir aš į jūsų gretas su savo 323f wub.gif

drinks_cheers.gif
Atsakyti
Bet žiūriu bėdos visų panašios, pas mane irgi dūmą ryte meta, ir automatinė antena nulužūs doh.gif
Atsakyti
QUOTE(Vanilinė @ 2008 10 16, 21:59)
Bet žiūriu bėdos visų panašios, pas mane irgi dūmą ryte meta, ir automatinė antena nulužūs doh.gif


Kaip gerai, kad mano kibiriukas senas ir jokios elektros jame nėra biggrin.gif viskas reguliuojama rankytėm ax.gif
Atsakyti
Gal zinot kiek servise ima uz pypsiko sutvarkyma? neveikia pas mane g.gif
Atsakyti
QUOTE(LEMINAKE @ 2008 10 15, 20:33)
As ir taip jungioju, nezvygdau masinos, kaip kaikurie beveik iki 3 laiko, masina staugt jau nesavu balsu pradeda...


Ar tu juokauji? Japoniškų automobilių varikliai, o konkrečiai - efkės variklis - pritaikyti aukštesniems apsisukimams. Prie tokių apsukų (<3k) variklis tepalo slėgio kiek reikia negauna, ramus važinėjimas yra tokių variklių laužymas. Bent keliskart per savaitę reikia prasukti iki 6,5k rpm, kitaip užsineš kuro purkštukai.

O dėl pypsiko tai bet kuris vyras, turintis bent vieną dešinę ranką, pataisys wink.gif
Atsakyti