QUOTE(Gvadalupė @ 2013 11 23, 23:49)
Va va. Aš grįžtu vėl prie to paties...
Skaičiuojam reiškinukus, vaikas pasislėpęs pieštuką su daugybos lentele, paimu pieštuką - išsitraukia kitą. Tiesiog netelpa galvoj, kam viską mokančiam vaikui dėt "špargalkes" ir kur dingsta baimė, kai reikia nusirašinėt... O viską vainikavo tas testas
Susikirtom su mamyte...
Bet jaučiuos 100 proc. teisi neužskaičiusi darbo...
Skaičiuojam reiškinukus, vaikas pasislėpęs pieštuką su daugybos lentele, paimu pieštuką - išsitraukia kitą. Tiesiog netelpa galvoj, kam viską mokančiam vaikui dėt "špargalkes" ir kur dingsta baimė, kai reikia nusirašinėt... O viską vainikavo tas testas
Susikirtom su mamyte...
Bet jaučiuos 100 proc. teisi neužskaičiusi darbo...
Ir aš negaliu suprasti tokios tėvų pozicijos - juk viso gyvenimo nesurepetuosi, visų akmenėlių nuo kelio vaikui nenurinksi. Man svarbu ne tiek testo rezultatas, bet kiek vaikas išmoko, kur dar yra spragos. Jau taip dabar tuos vaikus mes popinam, lepinam, saugom nuo visokio streso - pažymių nerašom, o tik skatinam, tik giriam, tik užduotis individualizuojam, pritaikom prie kiekvieno gebėjimų, kad tik vaikui sektųsi, kad tik jis nestresuotų.
Anksčiau būdavo kontrolines užduotis mokytoja surašo lentoje. Jokių šansų pasirepetuot namuose. Ir gautas pažymys atspindėdavo tikrąjį žinių lygi. Buvo aišku visiems - ir tėvams, ir mokytojai ir patiems vaikams. O dabar...