AS mokytojai buvau net pabrezus,kad uz rankos ji ja ramiai gali imti. Jai tai nieko nedaro. Bet virs alkuniu, nugara peciai, tai jau negarantuoju ar ji rami liks. O ziureti tai juk irgi galima i ja, ko tada net paziuret vengdavo? Nu nezinau, tikiuosi,kad mokytojai tiesiog reikia dar laiko ir persilauzimo,kad nu ne monstras tas mano vaikas.
Na tada aisku,kad netinka toks lydintis mokytojas. mums apmoka musu miestas ir tai ten kazkaip per jaunimo tarnyba(nezinau kaip isverst tiksliai i lietuviu kalba) .Ta tarnyba rupinasi mokyklinio amziaus vaikais,kai kazkas negerai seimose,kai vaikai sergantys,kai dar kazkas. O kad mums apmoketu ir uz kiek valandu, tai mokyklu tarnyba turejo nuspresti. O man buvo dave pasiulyma,kad jei nieko nerasiu, galiu det skelbima i laiksrasti,kad ieskom socialinio pedegago,ar pedagogo ar terapiauto,galincio dirbti lydinciu mokytoju,kad padetu integruotis autistui vaikui i mokykla. O ka tau sako , kur reiktu tau kreiptis,kad gauti toki mokytoja. Ar klases mokytoja sutiktu,kad kas pas ja pamokoj sedetu? Mansikei tai didziulis minusas,kad kazkas pastoviai sedi pamokose.
QUOTE(Atėnė V @ 2006 10 13, 07:26)
Aš užsisakiau ,atrodo,camelijoje.Jie kainuoja apie 62 lt,tai ne visos vaistinės jų turi o kai užsisakiau,tai ir atvežė.
Papildyta:
Sėdžiu ir verkiu,prasidėjo mano bėdos mokykloje.Matas viską supranta pažodžiui.Vakar rašė raidžių diktantą,mokytoja sakė parašyti m didžiają ,paskui mažąją ir t.t.Matas parašė vieną m DIDELĘ,o kitą -mažytęir taip visą diktantą .Nors visas raides jis moka rašyti.Be lydinčio mokytojo bus blogai,bet nuo ko man pradėti,kad jį gaučiau,nes man siūlo tik spec pedagogą.
Papildyta:
Sėdžiu ir verkiu,prasidėjo mano bėdos mokykloje.Matas viską supranta pažodžiui.Vakar rašė raidžių diktantą,mokytoja sakė parašyti m didžiają ,paskui mažąją ir t.t.Matas parašė vieną m DIDELĘ,o kitą -mažytęir taip visą diktantą .Nors visas raides jis moka rašyti.Be lydinčio mokytojo bus blogai,bet nuo ko man pradėti,kad jį gaučiau,nes man siūlo tik spec pedagogą.
nemaciau ar kas rase jau. Tau reikia eiti i pedagogine psichologine tarnyba, ir ten jei turi israsyti, kad jis turi spec poreikius ir jam reikalingas lydintis asmuo. O paskui jau savivaldybe turi skirti finansavima tam zmogui kuris ji lydes.
Pareis,neturiu paaiškinimo kodėl dukros mokytoja taip elgiasi,gal ji mano,kad pagrindinė Smiltės mokytoja yra ne ji,o lydinčioji.Manau,kad mokytojai nejauku dirbti ,bet laikui bėgant turėtų įprasti,juk ne jos darbą čia stebi o Smiltės.Kai aš užsiminiau apie lydintį mokytoją,tai pasakė,kad viskas bus gerai ir padavė užduočių padirbėti namuose.Tai turbūt mano mintis jai

Ta mokytoja deja tik po menesio pradeda kazkoki kontakta su SMilte uzmezginet. Tai tikrai ilgai truko. Pasirodo kai dukra ranka keldavo, ji jos net nepaklausdavo, nors dukra daznai ranka kelia( nezinau ar ji teisngai ka pasakytu ar ne, bet ignoruot sitaip irgi negalima). O penktadieni mano dukra kepstelejo mokytojai per ranka
Mat dukra leke laiptais aukstyn, norejo pati pirmoji but, net uz mokytoja pirmesne, mokytoja nutvere ja uz rankos ir ivyko
Susinervinau suzinojus.Bet veliau mano dukra pati ejo prie mokytojos, pati pradejo ieskoti kontakto su mokytoja. Liudna,kad mokytoja taip atsiriboja,. Jei ji ignoruoja Smilte, tai Smilte ir nesusigaudo kuri cia pagrindine. Neteisinu ir dukros, gavo bart,padare atsiprasymo laiska mokytojai.Nezinau,sunku tikrai su ja. Nors lydinti mokytoja sako, kad kas liecia mokslus Smiltei nera sunku,jai uztenka paprasciau pasakyt viska ir ji daro,gal net turi laiko panuobodziaut. Nezinau ka antradieni mes ten aptarinesim, ka kas papasakos, bet toks jausmas,kad mokytoja tiesiog nori atsikratyt lydincios mokytojos o veliau, gal ir SMilte isgyvendint bent is savo klases. Gal as fantazuoju, dramatizuoju, bet kol kas ten nesilipdo niekas. O ir lydincia mokytoja klases mokyt. per dideli atsuma laiko, ignoruoja. Man ji pareiske" jus visad su lyd.mokyt. kalbates,aptarinejat viska,noriu ir as kada su jumis viska aptart" nu kad ji mane irgi per toki dideli atsuma laiko, kad as net nedristu jai i akis list.Man net nespejus nueit atsiset koridoriui,tuoj pareiskia" o jus eisit ten pasedet" Nu kartais kvailai pasijauciu, net nesiverziu as pas ja i klase. Ai, teik to. Reikia jai laiko, tikekimes. AS palauksiu,gal pasikeis dar viskas.



Nagi, parejo jau vel tas apskrito stalo pasitarimas mokykloj del dukros. Gana normaliai aisku viskas vyko. Direktorius tai mane stebino,kiek jis gali apie save ir mokykla gritis ir daznai perdetai. Bet kai mokytoja man isvakarese pasake,kad direktoriaus zodziais sis pokalbis turi nulemti ar Smilte liks mokykloj ar ne, tai vos infarkto negavau. Nezinau kodel jis tokias nesamones jai kalba, kai apie tai net minties nebuvo. Mokytoja jau kiek sake apsiprato, nemazai ieskojo informacijos ir skaite apie aspergeri. Bet vistiek stengias jei tik gali, atsiribot nuo SMiltes. Gal dar kaip nors. O siaip tai aisku, Smilte pradejus lankyti mokykla tapo agresyvesne. Nors ir psichologas ir vienas vyrukas, kuris butent padeda integruojamiems autistamas vaikams ir juos lydintiems mokytojams sake,kad tai yra visiskai normalus reiskinys prie sio sutrikimo, vistiek man neramu. O psichologas tik pasake,kad dukra turi viena tikrai dar jam iki siol nesutikta fenomena, neipratsa siam sutrikimui. Ji kiek imanoma priesinasi pagalbai. Ji nenori,kad jai kas padetu, nenori lydincio mokytojo turet, nori savarankiskai kiek imanoma daugaiu pati viska daryt., Bet visiems aisku,kad bepagalbos ji tik pati save iklampintu. Vaikai ir suauge su siuo sutrikimu yra linke priimti jiems suteikiama pagalba, ir jis tikrai pirma kart sutiko tokio stipraus, valdingo charakterio vaika su asp.s., kuris visiap kaip priesinas pagalbai. Lyd. mokytoja buvo nuvykus i lydinciu mokytoju ,dirbanciu su autistais vaikais mokyklose konferencija, ten pasiklausinejo kitu,ar kiti irgi priesinas pagalbai, sake,tikrai nei is vieno tokio dalyko negirdejo. Nors dukros pokyciai yra tikrai labai matomi,ir nevisi geri,bet psichologas sako, jei ji labai mazai keistusi,ar vsiai nesikeistu, tada reiktu susirupint, o kad ji keicias tai geras zenklas. Bet vsitiek prasiau termina padaryt pas psichologa,kad galeciau detaliau aptarti kas vyksta su SMilte, kaip mums reaguot ka daryt. Nes ji tikrai labai jau sunkus vaikas paliko

Aš manau normalu,kad Smiltė nenori pagalbos,nes ji nori būti tokia kaip visi o kas dėl agresyvumo,tai Matas taippat tapo agresyvesnis,piktesnis.Mokykloje didelis triukšmas,šurmulys,jis labai pavargsta ir kai aš parsivedu namo,tai susišnekėti neįmanoma,gal ir Smiltei visa tai daro įtaką.Aš visus sūnaus darbus mokykloje parsinešu namo ,kartu išanalizuojam ir taip judam į priekį.Vėl rašė raidžių diktantą,tai nepadarė nei vienos klaidos
,bet savaitgalį aš tas raides mokinau kokias 2 valandas.Šiandien pasiėmiau matematiką,tai žiūriu,kad vėl savaitgalį turėsiu darbo.Džiugu tai,kad mokykloje jis turi draugų,nėra išstumtas iš kolektyvo.Ar Smiltė turi mokykloje draugę?Gal jai būtų geriau sėdėti su drauge nei su lydinčia mokytoja,ji jaustūsi tokia kaip visi.

Smilte turi draugu. Turiu pasakyti klase tikrai labai sauni
Yra keli berniukai kurie bando kazkiek neitin piktybiskai, bet provokuoja kazkiek dukra. Bet siaip, vaikai , jei tik mato ,kad SMilte viena stovi, eina prie jos, kviecia kartu zaist. Yra net tokiu kurie stengias kaip apsugini rata apie ja padaryti, kad jos niekas nepaliestu
Kai isgirdau, tai asaros susikaupe. Tikrai kol kas vaikai klasej labai tolerantiskai ir supratingai priima SMilte. Nezinau kiek ilgai tai tesis. Bet jei ji pradeda rekt, vaikai traukiasi. SMilte sedejo anksciau su viena mergaite, bet ja perkele i paruosiamaja klase, nes ji tik verkdavo per pamokas istisai ir balsu. O SMilte ja irgi ramino kazkada
Gloste, kad neverktu. Tai mokytoja labai nustebino. Bet kai ta mergaite isejo, Smilte liko viena sedeti. Lyd. mokytoja dabar atsisedo kiek atokaiu nuo Smiltes, kad jai ramiau butu. Del agresyvumo tai ir psichologas sake, tai normalu. Nes ir kruvis ir ivykiu gausa ir labai daug vaiku ir surmulio, ji labai stengiasi padaryti ir atlikti uzduotis teisingai, stengiasi suprasti mokytoja ir i gala pamoku ji pervargsta ir tada prasideda. Tai dabar bando lyd. mokytoja su ja tokiu atveju pasiemus uzduotis iseiti i biblioteka, kur jos dviese gali pabuti, kad SMiltei butu ramiau, ji daro uzduotis, jos ten dainuoja, knygeles skaito. Ir tada vel viskas stojasi i vietas. Bet visokiu nesklandumu buna kasdien mokykloj.



Šiandien apsimoviau naujas kelnes,klausiu Mato ar gražios,o jis sako:jei tavo užpakalis būtų mažesnis,tai būtų gražios
,tai nusimoviau ir įkišau į spintą.Vaikai paprastai sako tiesą,reikės daryti išvadas
Sekmadienį sūnui buvo nervinis priepolis,tai prigirdžiau daug raminančių vaistų ,bijojau,kad mokykloje nepasikartotų,bet viskas buvo sklandžiai.Pareis, ar jums būna tokie priepoliai(pradeda virpėti kūnas,visko bijo,reikalauja apsikabinti ir niekur nepasitraukti)?


Ne , mums tai nera dar buve. Negarantuoju,kad nebus. Su ja taipo jau yra, kad vieni dalykai praeina, prasideda kiti pas ja. Siaip ji labai pradeda blaskytis stotelese, ar prie pereju kur daugiau zmoniu susirenka. Nebezino kur atsistot, kur jai pasidet,kad niekas neprisiliestu, niekas salia,ar uz jos neatsistotu, kad ji viduryje nebutu ir dar visko ko nors. Vat tda ji kaip zveriukas pagautas i narva jaucias.Nezino i kuria puise pasiduot.
Sveiki neseniai perskaiciau delfi.lt portale labai idomu straipsni. Ten aprasytas vienas tyrimas apie autizma siulau ir jums paskaityti
http://www.delfi.lt/...php?id=11029869
http://www.delfi.lt/...php?id=11029869
Skaiciau as ta staripsni ir komentarus( kuriuos dauguma debilistai parase, atsiprasau uz toki issireiksima, bet yra pikta, kai zmones nesusidure su tuo pradeda tyciotis is tokiu dalyku). Teisybe pasakius man pasirode didziausia nesamone tas straipsnis. Dukros visai tas televizorius nedomomindavo. Galejo but, galejo ir nebut jo. Sako,kad autistai renkasi darba daugaiu su kompiuteriu susijusi, arba kur vienas daugiau dirbt turi. Bet vaikams tas televizorius kaip magnetas. Sunus mano tai nuo mazes butu galejes sedet ir sedet priesais telika net issiziojes, bet niekas tiek neleisdavo. Nei jis autistas nei aspergeris , niekas, normalus vaikas. Tik vat kalbet tai tingi, jis, geraiu ka trumpai numykt. Tai del to dar labaiu jam televizoriu ribot pradejom.
Siandien jau buvo trecia diena kai dukra pamokose praktiskai viena buvo, lydinti mokytoja uz duru. Mokytoja stengiasi pati uzduotis aiskint taip,kad ir dukra suprastu, ar jai pati pakartot. Nes dukra tiek priesinas pagalbai, kad tik dar daugiau problemu buna. ir kol kas tos trys dienos praejo palyginti ramiai. Mazu susidurimu buvo, bet per pamokas susigaude ka daryti reikia.
Bijau dar dziaugtis, trys kartai tai ne metai, tai gi gali dar viskas ir i kita puse pasisukt.Bet ir tom trim dienom labai dziaugiuosi,kad gerai buvo.
Siandien jau buvo trecia diena kai dukra pamokose praktiskai viena buvo, lydinti mokytoja uz duru. Mokytoja stengiasi pati uzduotis aiskint taip,kad ir dukra suprastu, ar jai pati pakartot. Nes dukra tiek priesinas pagalbai, kad tik dar daugiau problemu buna. ir kol kas tos trys dienos praejo palyginti ramiai. Mazu susidurimu buvo, bet per pamokas susigaude ka daryti reikia.
Bijau dar dziaugtis, trys kartai tai ne metai, tai gi gali dar viskas ir i kita puse pasisukt.Bet ir tom trim dienom labai dziaugiuosi,kad gerai buvo.