Pareis,tas direktorius tikras stuobrys,dabar net gydytojas neturi teisės svetimiems žmonėms pasakyti diagnozės .Aš tikrai nenorėčiau,kad taip pasielgtų mano sūnaus mokytoja.Gaila,kad mes neturime lydinčio mokytojo,nes sūnus ne visada supranta kokią užduotį reikia atlikti,kokį sąsiuvinį pasiimti...O kai namuose užduotis paaiškinu,tai viską atlieka teisingai .Mokytoja visko padaryti nesuspėja,į tą pačią klasę eina mergaitė dar keistesnė už maniškį.Žodžiu neliūdna mums mokykloje-mokomės visa šeima.
Na jei aš turėčiau tokį saldainį tai tikrai norėčiau į mokyklą...
Šiandien pabaigiau tvarkyti sūnaus invalidumą,nustatė vidutinį sunkumą ir pratesė metams,anksčiau turėjome lengvą negalę.Dabar geriame vitaminus stimuliuojančius smegenų veiklą ,mums jie tiko:REČIAU UŽSIDARO SAVO PASAULYJE,atsirado noras bendrauti su vaikais,pats be mano priminimų ruošia pamokas,apsirengia.Vitaminai vadinasi eye q,paklausk dukros gydytojos gal ir jums tiks.
QUOTE(Atėnė V @ 2006 10 09, 08:13)
Šiandien pabaigiau tvarkyti sūnaus invalidumą,nustatė vidutinį sunkumą ir pratesė metams,anksčiau turėjome lengvą negalę.Dabar geriame vitaminus stimuliuojančius smegenų veiklą ,mums jie tiko:REČIAU UŽSIDARO SAVO PASAULYJE,atsirado noras bendrauti su vaikais,pats be mano priminimų ruošia pamokas,apsirengia.Vitaminai vadinasi eye q,paklausk dukros gydytojos gal ir jums tiks.
Sveikos, as ziauriai prapuolus su darbais ir sunaus lavinimu, bet sparciai judam i prieki. Vis daugiau pradeda kalbeti ir vis aiskiau. ir siaip lengviau daruosi su juo. Bet aisku dar daug reikia dirbti.
Pareis, SVEIKINU tavo mokinuke

Dar nesusiradai lydincio mokytojo?
Labas Luttute. Aciu uz sveikinimus. Susiradau jau lydincia mokytoja. Na o mokykloj kaip kada. Vakar ir siandien buvo gana gerai. Bet buna tikrai sunkiu dienu. Viena kart lydinti mokyt. uzsikalbejo su klases mokytoja, o dukra tuoj i konflikta papuole lauke. Kazaks ja priliete, ji spyre, budinti mokytoja paciupo uz peties( o nugara ir peciai labai jau jai jautri vieta). Nu ir kilo dar didesnis triuksmas. Tai dabar prase, kad mes atnestumem dukros nuotrauka,kad mokytojai kiti zinotu kurio vaiko negriebt uz nugaros ar peciu. Man is pradziu man ziauriai nuskambejo" atsargiai SMilte!", bet susprantu,kad reikalinga tai. Bet siandien pagyre lydinti mokyt. kad ir uzduotis pradeda daugiau pati suprast, jau siek tiek maziau reikia jai kartot. Ji ir pati labai stengiasi. Siandien man sako" mama, o kodel as negaliu taip kaip kiti vaikai viena mokykloj pasilikt?" turejo galvoj, be lydincio mokytojo. Ir tikrai mane ji vis dazniau nustebina panasiais sakiniais, tiek vokiskai tiek lietuviskai.
As neturiu dukrai jokio ivalidumo. Ji turi aspergerio sindromo diagnoze ir viskas. Kita savaite vel bus apvalus stalas mokykloj, su direktorium terapiautais ir gydytojais. Matysim ka kas papasakos.
Neseniai su dukra einam abi, as jai apie elektros svarba aiksinu( pati paklause apie stulpus) sakau:- be elektros ir sviesos nebudavo, tai zvakes uzsidege sededavo zmones. Dukra sako:- tai juk uzpakaliai uzsidegs
As nesupratau kodel, dukra paasikino,kad as sakiau, kad uzsidege zvakes sededavo, nu tai jin pazodziui ir suprato( kas aisku aspergeriui budinga),kad anie ant zvakiu sededavo
As neturiu dukrai jokio ivalidumo. Ji turi aspergerio sindromo diagnoze ir viskas. Kita savaite vel bus apvalus stalas mokykloj, su direktorium terapiautais ir gydytojais. Matysim ka kas papasakos.
Neseniai su dukra einam abi, as jai apie elektros svarba aiksinu( pati paklause apie stulpus) sakau:- be elektros ir sviesos nebudavo, tai zvakes uzsidege sededavo zmones. Dukra sako:- tai juk uzpakaliai uzsidegs

As nesupratau kodel, dukra paasikino,kad as sakiau, kad uzsidege zvakes sededavo, nu tai jin pazodziui ir suprato( kas aisku aspergeriui budinga),kad anie ant zvakiu sededavo

QUOTE(Atėnė V @ 2006 10 09, 08:13)
Šiandien pabaigiau tvarkyti sūnaus invalidumą,nustatė vidutinį sunkumą ir pratesė metams,anksčiau turėjome lengvą negalę.Dabar geriame vitaminus stimuliuojančius smegenų veiklą ,mums jie tiko:REČIAU UŽSIDARO SAVO PASAULYJE,atsirado noras bendrauti su vaikais,pats be mano priminimų ruošia pamokas,apsirengia.Vitaminai vadinasi eye q,paklausk dukros gydytojos gal ir jums tiks.
o kur pirkai tuos vitaminus? pasiskaiciau internete, tai ten ryklio taukai ir nakvisu aliejus? ane?
QUOTE(lututee @ 2006 10 12, 15:24)
o kur pirkai tuos vitaminus? pasiskaiciau internete, tai ten ryklio taukai ir nakvisu aliejus? ane?
Aš užsisakiau ,atrodo,camelijoje.Jie kainuoja apie 62 lt,tai ne visos vaistinės jų turi o kai užsisakiau,tai ir atvežė.
Papildyta:
Sėdžiu ir verkiu,prasidėjo mano bėdos mokykloje.Matas viską supranta pažodžiui.Vakar rašė raidžių diktantą,mokytoja sakė parašyti m didžiają ,paskui mažąją ir t.t.Matas parašė vieną m DIDELĘ,o kitą -mažytęir taip visą diktantą .Nors visas raides jis moka rašyti.Be lydinčio mokytojo bus blogai,bet nuo ko man pradėti,kad jį gaučiau,nes man siūlo tik spec pedagogą.
Atene, uzjauciu. O spec.pedagogas kuo blogai? Jis turi patirties su kitokiais vaikais dirbti.Juk mokytoja bus ta pati,tik tas kitas pedagogas pades susigaudyti ka daryt istikro reikia. Kai as ieskojau, tai sarase ir spec.pedagogu buvo. O kur susiradau, tai jin nebuvo dirbus su autistais vaikais ir pagal specialybe yra pradiniu klasiu mokytoja.
Liudna ir man. Siandien lydinti mokytoja prasitare( is dalies pakartojo),kad klases mokytoja daugiau pradeda bendrauti su Smilte, bet anksciau,tai tiesiog vengdavo net paziuret i ja,visai nekalbindavo jos, lyg net nebutu jos. Nu taip skaudu paliko. SMilte megtsa mokytoja, bet pvz,sporto mokytoja megsta labiau.Mat ana bendrauhja su ja kaip ir su visais. As buvau anksciau sakius lyd.mokyt.,kad jauciu salti ir distancijos laikymosi is mokytojos puses. Dar nei karto nemaciau,kad mokytoja butu SMilte uz rankos paemus, net kai ji likdavo viena ir stovedavo nuliudus, nes neturi su kuo eiti kartu.Smilte dabar viena sedi,nes suolo drauge isvis is mokyklos isejo. Mane stebindavo,kad nepasisiulydavo paimt ja uz rankos, SMilte butu mielu noru su ja ejus. Tai siandien eis klase pazirueti kur klases vaikai gyvena,padarys nuotraukas prie namu duru,lyd.mokyt.sake, paklaus,gal mokytoja eis su SMiolte kartu uz rankos. Nu mane vos ne sokas istiko.Nu neraupsuotoji ji kokia. Taip liudna paliko ir skaudu ir pikta kartu. Nesuprantu as tu zmoniu.
Liudna ir man. Siandien lydinti mokytoja prasitare( is dalies pakartojo),kad klases mokytoja daugiau pradeda bendrauti su Smilte, bet anksciau,tai tiesiog vengdavo net paziuret i ja,visai nekalbindavo jos, lyg net nebutu jos. Nu taip skaudu paliko. SMilte megtsa mokytoja, bet pvz,sporto mokytoja megsta labiau.Mat ana bendrauhja su ja kaip ir su visais. As buvau anksciau sakius lyd.mokyt.,kad jauciu salti ir distancijos laikymosi is mokytojos puses. Dar nei karto nemaciau,kad mokytoja butu SMilte uz rankos paemus, net kai ji likdavo viena ir stovedavo nuliudus, nes neturi su kuo eiti kartu.Smilte dabar viena sedi,nes suolo drauge isvis is mokyklos isejo. Mane stebindavo,kad nepasisiulydavo paimt ja uz rankos, SMilte butu mielu noru su ja ejus. Tai siandien eis klase pazirueti kur klases vaikai gyvena,padarys nuotraukas prie namu duru,lyd.mokyt.sake, paklaus,gal mokytoja eis su SMiolte kartu uz rankos. Nu mane vos ne sokas istiko.Nu neraupsuotoji ji kokia. Taip liudna paliko ir skaudu ir pikta kartu. Nesuprantu as tu zmoniu.
Man atrodo,kad tavo mokytoja perskaitė,kad Smiltė vengia prisilietimų,tai ji papraščiausiai bijo ją paliesti,paimti už rankos.Spec pedagogas man blogai tuo,kad jis dirba po pamokų o ne per pačią pamoką ir dažniausiai su vaikais iš asocialių šeimų.Matas visas užduotis turėtų daryti 2 kartus: per pamoką taip kaip jis supranta ir po pamokų taip kaip reikia.Jam žodis po pamokų asocijuojasi ,kad jis yra blogas mokinys,nes po pamokų būna tik blogi mokiniai.Okas finansuoja jūsų lydinčią mokytoją?
Vis paskaitinėju jūsų temą, nes man ji labai reikalinga.
Lydėjau į ekskursiją kolegės klasę. Ir aš prisiskaičius, kad tokie žmogučiai vengia prisilietimų. Ir aš vengdavau ją liesti, bet ekskursijoj užsimiršus paėmiau už rankos. Atrodė, kad jai buvo visai gerai, bet vis tiek kažkaip neramu buvo ar nesikankina mergaitė, kad už rankų susikibę einam. Kartais, kai ko nors nežinau, paklausiu mamos, bet kartais durnai jaučiuosi visko klausinėdama. Labiausiai norėtųsi, kad mama duotų kuo daugiau pastabų. Ir nesvarbu, kokiu tonu. Svarbiausia žinoti. O, kaip tyčia, jos mamytė labai subtili, jautri, tad man kartais nedrąsu perdaug kamantinėti. Juolab, kad paprastai vaikai nemėgsta, kai juos suaugę aptarinėja, o ištaikyt progą, kai nemato, ne visada pavyksta.
...
Bandykit, mamytės, gal kuri nors mokytoja tik iš baimės pridaryti bėdos elgiasi lyg akmeninė...
P.S.
Vis stebiu tą mergaitę tokios gyvos akys! Ji tyli, o matosi, kad visa jos esybė veržiasi kalbėti, bendrauti...
Lydėjau į ekskursiją kolegės klasę. Ir aš prisiskaičius, kad tokie žmogučiai vengia prisilietimų. Ir aš vengdavau ją liesti, bet ekskursijoj užsimiršus paėmiau už rankos. Atrodė, kad jai buvo visai gerai, bet vis tiek kažkaip neramu buvo ar nesikankina mergaitė, kad už rankų susikibę einam. Kartais, kai ko nors nežinau, paklausiu mamos, bet kartais durnai jaučiuosi visko klausinėdama. Labiausiai norėtųsi, kad mama duotų kuo daugiau pastabų. Ir nesvarbu, kokiu tonu. Svarbiausia žinoti. O, kaip tyčia, jos mamytė labai subtili, jautri, tad man kartais nedrąsu perdaug kamantinėti. Juolab, kad paprastai vaikai nemėgsta, kai juos suaugę aptarinėja, o ištaikyt progą, kai nemato, ne visada pavyksta.
...
Bandykit, mamytės, gal kuri nors mokytoja tik iš baimės pridaryti bėdos elgiasi lyg akmeninė...
P.S.
Vis stebiu tą mergaitę tokios gyvos akys! Ji tyli, o matosi, kad visa jos esybė veržiasi kalbėti, bendrauti...
