Įkraunama...
Įkraunama...

RYANAIR

sveiki, iškart atsiprašau, jei tokia situacija jau buvo aptarta, bet googlinant neradau smile.gif

prieš kelias dienas pirkau bilietą (ne sau) ir suvedus duomenis mokėjimas buvo atmestas (declined), ir email'o negavau. tuomet iškart pirkau dar kartą iš kitos kortelės ir gavau emeila, tačiau jame parašyta, kad sumokėta buvo du kartus iš tų skirtingų kortelių, nepaisaint to, kad man rašė pirmą kartą kad nieko aš nenusipirkau.

per my booking žiūrint irgi rašo payment n.1 ir payment n.2, kaip suprantu, nuskaičiavo du kartus už bilietą ax.gif

kaip spėju automatiškai jokia sistema to nepamatys ir reikia kažkur kreiptis, kad grąžintų vieną mokestį ax.gif
Atsakyti
Mano supratimu as galiu tureti nemokamai:
10kg bagaza max ismatavimai 55cm x 40cm x 20cm
maza rankine - 35 x 20 x 20 cm.

Ar teisingai?
Atsakyti
QUOTE(kadabra @ 2014 01 27, 19:13)
Mano supratimu as galiu tureti nemokamai:
10kg bagaza max ismatavimai 55cm x 40cm x 20cm
maza rankine - 35 x 20 x 20 cm.

Ar teisingai?

taip
Atsakyti
syri, aciu labai mirksiukas.gif
Atsakyti
Gal kas žinote, kaip realiai yra su nauja vietų rezervavimo tvarka. Jei papildomai nemokam, ar tos vietos bus parinktos automatiškai ir kaip jas sužinot?
Atsakyti
QUOTE(ariete @ 2014 01 27, 21:53)
Gal kas žinote, kaip realiai yra su nauja vietų rezervavimo tvarka. Jei papildomai nemokam, ar tos vietos bus parinktos automatiškai ir kaip jas sužinot?

Ryanairo atsakymas:" kol kas neturim informacijos apie šį procesą."
Atsakyti
QUOTE(Aitela @ 2014 01 27, 19:08)
sveiki, iškart atsiprašau, jei tokia situacija jau buvo aptarta, bet googlinant neradau  smile.gif

prieš kelias dienas pirkau bilietą (ne sau) ir suvedus duomenis mokėjimas buvo atmestas (declined), ir email'o negavau. tuomet iškart pirkau dar kartą iš kitos kortelės ir gavau emeila, tačiau jame parašyta, kad sumokėta buvo du kartus iš tų skirtingų kortelių, nepaisaint to, kad man rašė pirmą kartą kad nieko aš nenusipirkau.

per my booking žiūrint irgi rašo payment n.1 ir payment n.2, kaip suprantu, nuskaičiavo du kartus už bilietą  ax.gif

kaip spėju automatiškai jokia sistema to nepamatys ir reikia kažkur kreiptis, kad grąžintų vieną mokestį  ax.gif

Pabandykit susisiekti:

Aviakompanijų "Ryanair" ir "airBaltic" bilietų kasa oro uoste, bilietų pardavimas, skrydžių taisyklės:
Tel.: +370 37 750 195,
+370 37 750 196,

Tik kažkada kai reikėjo, tai prisiskambinti "kaip į kremlių". Pusdienį gal ištisai rinkau ir rinkau numerį. Bet pagelbėjo.
Atsakyti
QUOTE(Aitela @ 2014 01 27, 20:08)
sveiki, iškart atsiprašau, jei tokia situacija jau buvo aptarta, bet googlinant neradau  smile.gif

prieš kelias dienas pirkau bilietą (ne sau) ir suvedus duomenis mokėjimas buvo atmestas (declined), ir email'o negavau. tuomet iškart pirkau dar kartą iš kitos kortelės ir gavau emeila, tačiau jame parašyta, kad sumokėta buvo du kartus iš tų skirtingų kortelių, nepaisaint to, kad man rašė pirmą kartą kad nieko aš nenusipirkau.

per my booking žiūrint irgi rašo payment n.1 ir payment n.2, kaip suprantu, nuskaičiavo du kartus už bilietą  ax.gif

kaip spėju automatiškai jokia sistema to nepamatys ir reikia kažkur kreiptis, kad grąžintų vieną mokestį  ax.gif


Man taip buvo. Bet nuskaite tik is vienos korteles. Is tos kur atmete nenuskaite pinigu, nors per my booking rase . Paziurek abi korteles.
Atsakyti
QUOTE(zuika/puika @ 2014 01 28, 12:14)
Pabandykit susisiekti:

Aviakompanijų "Ryanair" ir "airBaltic" bilietų kasa oro uoste, bilietų pardavimas, skrydžių taisyklės:
Tel.:  +370 37 750 195,
        +370 37 750 196,

Tik kažkada kai reikėjo, tai prisiskambinti "kaip į kremlių". Pusdienį gal ištisai rinkau ir rinkau numerį. Bet pagelbėjo.


Galima, žinoma, pabandyt paskambint, bet man iškart pasakė, kad jei savarankiškai pirkau internetu per oficialų psl, tai pati turiu spręsti savo problemas (t.y. skambint numeriais kurie paskelbti oficialiam psl. arba rašyt laiškus ir pan.), vat jei pirkčiau per juos, tada kitas reikalas.
Atsakyti
ačiū, saule00, man iš vienos kortelės (payment n.2) rezervavo pinigus, o kitą patikrint galėsiu tik ryt, tikiuosi bus kaip Jums, nenuskaičiavo iš atmestos smile.gif

o nr man netinka greičiausiai, nes ne Lietuvoj pirkau bilietus ir ne iš lietuviškų kortelių smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Jurina @ 2014 01 28, 13:49)
Galima, žinoma, pabandyt paskambint, bet man iškart pasakė, kad jei savarankiškai pirkau internetu per oficialų psl, tai pati turiu spręsti savo problemas (t.y. skambint numeriais kurie paskelbti oficialiam psl. arba rašyt laiškus ir pan.), vat jei pirkčiau per juos, tada kitas reikalas.

Oho, kai reikėjo, tai irgi ne itin maloniai kalbėjo, nu bet pagelbėjo. Jie gi oficialūs atstovai, turi visas sistemas ir pan. Įdomiai...
Atsakyti
Sveiki,
bandau pirkti bilietus, ir ziuriu, kad kudikio vezimelis apmokestintas. Kiek pamenu, pries pora metu iki 2 metu buvo nemokamai. Tai dabar jau mokamai? Ar galiu tuomet vaikui imti rankini bagaza?

Jau suzinojau, kad nemokamai. Moketi reikia, jeigu norime imti dar kazka, pvz, automobiline kedute.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Ivonnna: 28 sausio 2014 - 15:06