Įkraunama...
Įkraunama...

Robotai siurbliai, plovėjai

Pirkėjas, neturi patirti jokių nuostolių dėl nekokybiškos prekės, jeigu trūkumai nustatomi garantinio termino metu. Tai reiškia ir tai, kad pirkėjas neturi patirti jokių su prekės trūkumais susijusių išlaidų, įskaitant ir siuntimo išlaidas, kurias prisiima pardavėjas. Nebent jūs pasirašėte sutartį, kurioje aiškiai numatyta, kad sutarties sąlygos buvo aptartos individualiai ir jūs realiai turėjote galimybę keisti sutarties turinį iki jos sudarymo momento.

Paprastai garantinis - 2 metai. Yra išimčių, yra niuansų, tačiau bendru, neišskirtiniu atveju galite vadovautis šiuo terminu. Garantija netaikoma? Taip nebūna ir negali būti, kai pirkimo - pardavimo sutartis yra vartojimo sutartis. Be pardavėjų nuomonių ir mėginimų išsisukti, mes dar turime ir įstatymus 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(ssmm202 @ 2014 04 15, 15:11)
Įdomu, kiek metų atlaikė baterija? 4u.gif

Apie trejus metus.
Atsakyti
QUOTE(Snobė @ 2014 04 15, 19:43)
Pirkėjas, neturi patirti jokių nuostolių dėl nekokybiškos prekės, jeigu trūkumai nustatomi garantinio termino metu. Tai reiškia ir tai, kad pirkėjas neturi patirti jokių su prekės trūkumais susijusių išlaidų, įskaitant ir siuntimo išlaidas, kurias prisiima pardavėjas. Nebent jūs pasirašėte sutartį, kurioje aiškiai numatyta, kad sutarties sąlygos buvo aptartos individualiai ir jūs realiai turėjote galimybę keisti sutarties turinį iki jos sudarymo momento.

Paprastai garantinis - 2 metai. Yra išimčių, yra niuansų, tačiau bendru, neišskirtiniu atveju galite vadovautis šiuo terminu. Garantija netaikoma? Taip nebūna ir negali būti, kai pirkimo - pardavimo sutartis yra vartojimo sutartis. Be pardavėjų nuomonių ir mėginimų išsisukti, mes dar turime ir įstatymus  4u.gif



nu ir kur tada tokiu atveju kreiptis jai pardavejas tu istatymu nevygdo ir sako garantinis negalioja, nes kai man jie sake jai sededo del siurbliuko neprieziuros, tai cia jau jusu kalte ir garantinis negalioja, pvz nedaznai valomi sepeteliai, kai sugenda ratukas, nes kiek supratau jie daznai taip isvarto kad gedimas buna del ju kaltes, o akumuliatoriams suteikiama garantija tik 6 men.
Atsakyti
Rasot laiska pardavejui del gedimu ir ju salinimo, gaunat ju rastiska atsisakyma remontuoti savo saskaita, tada sudedat laisku i kruva ir rasot Ne maisto produktu kokybes inspekcijai (galit i jums rtimiausia skyriu pagal miesta) su prasymu, kad istrirtu situacija ir nustatytu ar tikrai daiktas nekokybiskas. Jie atvaziuoja, apziuri, suraso savo isvada ir rekomendacija pardavejui per nustatyta taisyti trukumus, taikytis, pasiimti daikta atgal ir grazinti sumoketus pinigus ar pan. Jei jie to neivykdo, tada rasot skunda Vartotoju teisems arba lyg pati ne maisto pr. inspekcija jiems perduoda, jei per nustatyta termina rekomendaciju pardavejas neivykdo. Bet kokiu atveju is inspekcijos skambina jums klausia kaip sekasi su pardaveju ir ar jums zala atlygino, tada ir suderinat su jais tolesnius veiksmus. Bet paprastai inspekcijos isikisimo pakanka, kad suprastu pardavejas savo klaida ir ja istaisytu, neprireikia iki vartotoju ar teismo eit. mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(linamog @ 2014 04 15, 20:33)
Apie trejus metus.

Neblogai. O laikėt siurblį pastoviai ant pakrovėjo? 4u.gif
Atsakyti
Sveiki, ir as atejau pasiskust blush2.gif
Jau pries tai rasiau, kad mano Brava viena karta buvo servise del atsiklijavusios gumos ant ratuko, o antra karta ruosiausi siust taisyt, nes nekrove ir nereagavo i komandas.
Taigi, po savaites servise atsiuncia man jau "sutaisyta" robutuka, kuris krauna, bet i komandas ir toliau nereaguoja. Pries tai paskambine telefonu, sake, kad pas juos kuo puikiausiai plove ir krovesi g.gif
Paskambinau, pasakiau kad neveikia, sako isiimkit baterija, ir vel idekit, kad persikrautu sistema. Perkroviau, bet .. nepadejo.
Zodziu, servisas grazina "sutaisyta" daikta, bet iki galo darbu nepadaro (neisbando kaip vaziuoja, sistemos neperkrauna ir visa tai per savaite laiko)
Robotuka turiu 4 menesius, is ju jau du kartus buvo servise, kur buvo pakeisti abu ratai ir mikroschema. Pikciausia, tai kad siuntinejimas per kurjerius sio prietaiso nera pigus, o is serviso atsiuncia toki koki ir nusiunciau doh.gif
Atsakyti
Merginos, rasykit skundus i inspeksija, viena po kitos, bus ne vienas skundas, tikrai rimtai paziures, isnagrines. Kryziuke, tavo atveju as is viso rasyciau su reikalavimu pasiimti brokini daiktą ir grąžinti visus sumoketus pinigus. Tiek tepasinaudojai, o nuolat genda. doh.gif
Atsakyti
Dar papildysiu;
Skambinau i irobot servisa del prekes grazinimo, tai jie atsake, kad grazinti tokio daikto neįmanoma, del to kad tai yra el. prietaisas. Galimi variantai; taisymas arba pakeitimas kitu.
Bet...jei per 4 menesius tiek detaliu buvo pakeista, tai po metu turbut jis visas bus perinktas g.gif Daiktas pirktas naujas..
Gal kas turite Brava ilgiau nei metus? Ar turite bedeliu su juo?
Beje, nusipirkus preke buvo pridetas garantine kortele, joje yra toks punktas:
"Grindu valymo roboto transportavima i iRobot technini centra pirkejas atlieka savo transportu"

Atsakyti
Neklausykit ka jie sneka, jei daiktas su gamintojo broku, o matyt taip ir yra jei per trumpa laika tiek kartu taisytas, tai as bet kokiu atveju reikalauciau pinigu grazinimo ar daikto pakeitimu i nauja.
Atsakyti
QUOTE(gitulia @ 2014 04 16, 16:35)
Neklausykit ka jie sneka, jei daiktas su gamintojo broku, o matyt taip ir yra jei per trumpa laika tiek kartu taisytas, tai as bet kokiu atveju reikalauciau pinigu grazinimo ar daikto pakeitimu i nauja.

Taip, ka tik skambinau i vartotoju inspekcija, tai tureciau kreiptis rastiskai i pardaveja 2-iem egzemplioriais laisva forma, su banko israsu arba cekiu del prekes grazinimo, jei pardavejas nesutinka grazint reiktu kreiptis i inspekcija.
Vienu zodziu dar kiek rasliavos laukia doh.gif
Beje, uzklausiau del prekes siuntinejimo i servisa, tai iseina kad klientas apmoka siuntimo i servisa islaidas, nebent yra pasirasyta sutaris, kur pardavejas įsipareigoja tai daryti sad.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo kryziuke: 16 balandžio 2014 - 15:51
QUOTE(ssmm202 @ 2014 04 16, 10:24)
Neblogai. O laikėt siurblį pastoviai ant pakrovėjo?  4u.gif

Taip. ax.gif
Atsakyti
QUOTE(kryziuke @ 2014 04 16, 15:48)
Taip, ka tik skambinau i vartotoju inspekcija, tai tureciau kreiptis rastiskai i pardaveja 2-iem egzemplioriais laisva forma, su banko israsu arba cekiu del prekes grazinimo, jei pardavejas nesutinka grazint reiktu kreiptis i inspekcija.
Vienu zodziu dar  kiek rasliavos laukia  doh.gif
Beje, uzklausiau del prekes siuntinejimo i servisa, tai iseina kad klientas apmoka siuntimo i servisa islaidas,  nebent yra pasirasyta sutaris, kur pardavejas įsipareigoja tai daryti sad.gif

Rasykit butinai.
Galit rasyti elektronini laiska, jei i ji atsakys rastu, bus labai gerai ir nieko daugiau nereikia. Inspekcijai sueina ir elektroninis susirasinejimas - spausdinat savo siusta laiska, gauta atsakyma, kad matytusi is kur ir kada siusta. Isbandziau su baldininkais kai kreipiausi i inspekcija mirksiukas.gif O inspekcijai kai rasai, yra ju psl. forma prasymo, tai irgi palengvins jums kurybini procesa. Svarbu prisest, o paskui viskas lengvai gausis.
Atsakyti