QUOTE(kaleda @ 2013 12 12, 23:22)
o kaip nustatyti kokia (kokios) priežastis sūnui? Jam 4 metai, jis į suktus mamos klausimus atsakinėja: nenoriu, nepatinka, nepatinka darželis nepatinka auklėtoja. Ir t.t.
pirmiausia paklausinekit kaip kiti vaikai elgiasi, jauciasi - jei veikla daugumai idomi (ta prasme kalta ne aukletoja, ne specialistai) - bandyciau atmesti medicinines priezastis (regejimas, klausa) ir tada jau aiskinciausi ar nera mokymosi sunkumu. Tam yra PPT tarnyba, atlieka pilna vaiko vertinima ivairiu sriciu (is logopedines, psichologines, pedagogines, neurologines puses). Galbut vaikas turi tokiu problemu, todel jam sunku, o kai sunku ir nesinori, iesko priezasciu tam nenorui pateisinti - neva ta logopede geresne ar ta veikla idomesne. Jei cia problemu neatsiras - tada galbut toks charakteris, ar auklejimas - vaikas prates gauti daug individualaus demesio (arba priesingai - jo truksta) ir tokiu elgesiu jo gauna, arba priesatarauja to demesio dalyboms su kitais grupes vaikais
QUOTE(Alchemie @ 2013 12 13, 13:10)
Kriiste, is klausos ismokti eilerasti reikalinga fonemine klausa, t.y. Atskirti zodzius, ju garsus teisingai istarti, reiksmes, neislavejusi fonemine klausa daznai duoda bendra kalbos intonacijos fona, kaip triuksma, bet vaikas nesupranta apie ka kalbi, delto vaikams ne tik del gero kontakto reikia pritupti, ziureti i akis ir ramiai kalbeti, bet, kad jis girdetu tiesiogiai garsa, matytu lupu judesius ir t.t. Net dirbant demesingai gali vaikas vietoj gele, girdeti lele ir t.t. Taigi, kai vaikas turi tokiu sunkumu, bet ismoksta is klausos uzsienio kalba ir eilerascius, kuriuos sake vaikai, ne as sakau, kad fenomenas..Puras beje taip sake
viskas ne visai taip (ypac jei jums uzrasyta suletejusi raida) - bet nesigincysiu