QUOTE(NOKIA @ 2013 10 16, 23:08)
tragedija ir su mano trečiokais. Nė vieno klasėj nėra vaiko, kad parašytų diktantą be klaidų...Rašom kiekvieną trečiadienį, po to taisom ir vis tiek rezultato nerasta.
Prisidedu prie trečiokių vargų

, viskas viens prie vieno

, bet patebėjau, kad, kai reikia perrašyti sakinius, kuriuose yra klaida, tai atsiranda,, sąmoningumo koeficientas"

, labiau stengiasi kitą diktantą. Na, o testus pupos tai rašom taip: parašom pirmą variantą, tada taisom, kiekvienas individualiai visą pamoką pertaiso į sąsiuvinį, klausia, kodėl čia taip ar anaip reikėjo.O sekančią pamoką rašom testo antrą variantą. Aišku, čia į jokius laiko rėmus netelpu, bet tai, jei paliksiu tokius testus, kaip parašo pirmą kartą, tai mokytis toliau tada būtų išvis beprasmiška