QUOTE(korete @ 2013 10 04, 23:13)
Aš tai sakau TAIP, man visai neblogai atrodo
Ačiū,
korete, iš tavęs ir tavo pastabios akies malonu sulaukti taip
QUOTE(sayonara @ 2013 10 07, 09:16)
ir tuo pačiu šios
savaitės užduotis ištroškusioms veiklos: fotografuokite viešajame transporte, atneškite nutorauką arba nuotraukų seriją į šią temą ir gaukite atviruką
Širdis verkia, kad negausiu atviruko esant galimybei
Labai dažnai viešajame transporte pagalvoju, kad kaip gerai būtų turėti fotoaparatą po ranka, išties labai įdomi vieta.
QUOTE(Iks @ 2013 10 07, 19:53)
Opšra, žiūrėjau žiūrėjau į Tavo dėlionę, lyg ir nieko, lyg ir nelabai. Vis tik atrodo labiau nukąsta, nei išmoningai komponuota. Gal horizontalus formatas būtų tinkamesnis... GAL, o gal ir ne
Jei kas ir erzina*, tai tik padegęs plotas tarp apatinės ir vidurinės knygos. Sakyk, kodėl ėmeisi pusinių kompozicijų (jau antrame ND)? Vertinu Tavo pastangas ieškoti įdomesnių sprendimų, bet šįkart man kažko trūksta, kad viskas atsistotų į savo vietas. Geriausias apibūdinimas - keista. Bet keista tiek, kad man nesusigroja. Nežinau, tai > Tavo ar > mano problema
Bet "taip" pasilieku kišenėje.
P.S. Dėl asistento* nesimušiu
, nepiktnaudžiaujant galima ir tuos užkulisius parodyti, ne kareivinės juk čia (labiau - sugriežtinto režimo kolonija
).
Aha, tas padegęs plotas ir mane truputį erzino (kaip visada jau tvarkingai sukėlus čia nuotraukas ir maloniai atsidusus tepradėjo...), bet rankos tuokart nebekilo perdaryti, o dabar jau ir galimybių neturiu.
Dėl pusinių kompozicijų - neturiu kažkokio konkretaus atsakymo. Norisi taip, tai ir leidžiu sau bandyti. Aptariamuoju atveju tiesiog trys nenukandžiotos knygos atrodė per daug nuobodžiai ir nykiai.
QUOTE(Mėlynakė_ @ 2013 10 07, 22:54)
Turbut zodi pasyviai supratote netaip. Pritariu winter garden, kad jei yra grieztos taisykles kad patekt i tema ir bendrauti pilnaverciu statusu, noretusi ir aktyvesniu vertinimu. Nes dabar reikia laukti 3 dienas kol bus nuspresta nd tinka ar ne kai tuo tarpu per ta laika jau n kartu ta nd butu galima perdaryti jei jis netinka
Na, drįstu teigti, kad patekti į temą ir bendrauti ganėtinai pilnaverčiu statusu įmanoma ir neatsiskaičius tų namų darbų. Aš va čiulbu ir čiulbu vis, o iki įšventinimo į riteres kaip toli, taip toli
Ir nesijaučiu diskriminuojama ar dar kokia.
QUOTE(Winter Garden @ 2013 10 07, 23:09)
Taip, Mėlynake. Sekmadienį tam turėjau visas sąlygas ir laiko, stebėjau pastoviai temą, bet visos iš eilės jungėsi, tačiau nesulaukiau nei vieno komentaro. Prarasta diena.
Ar nemanot, kad "mokiniams" reikia paaiškinti būtent KAS yra blogai? Jei viską mokėčiau ir suprasčiau pati, jei turėčiau tokį "matymą" kaip profesionalė, manęs juk čia ir nebūtų, ar ne taip?
Nelabai suprantu to perdėto poreikio viską atsiskaityti iškart, užsidėti penkis su puse pliusiuko ir pasikabinti medalį "atlikau namų darbus". Suprantu, kad malonu, kai susitvarkai reikalus ir nebelieka kažkokių "prievolių", bet jei prarasta diena skaitosi tokia, kai nesulaukei komentaro ir negalėjai perdaryti to paties paveikslėlio, tai tada kyla klausimas, ar fotografavimas yra užsiėmimas sau ar kitiems. Jei sau - tą dieną galima išnaudoti bandant kažką ne tokio apibrėžto, kaip namų darbai. Jei kitiems - na... tada gal diena ir prarasta gaunasi, bet apie tokį požiūrį man apskritai sunku pagalvoti. Niekam čia nereikia, kad tu, aš ar dar bet kas geriau / įdomiau / dar kaip nors -iau fotografuotų. Reikia tik tau, man ar tam dar bet kam.
O "kas blogai" turbūt galima pasakyti tik apie tokius akivaizdžius dalykus kaip kreivas horizontas, išdegimai, neišeksponavimas, besipjaunančios spalvos ir panašiai. Jei nėra ką pasakyti, tai matyt tiesiog neįdomu, nekabina, tra ta ta. Ar namų darbai skirti "užkabinti", ar visgi techninėms galimybėms į(si)vertinti - čia jau kitas klausimas. Man technika atrodo lengviausia, kas gali būti, todėl man patinka, kad vertinama ne tik ji, bet ir tai, ant ko ta technika parodoma. Todėl nors man gal dvidešimt kartų lengviau nueiti ir pakartoti tą patį vaizdelį pakeitus ekspoziciją / perkėlus kitur knygą / išmetus iš kadro nereikalingą daiktą, va teks ieškoti kažko iš naujo, nes tamstai Iks, pasirodo, nepatiko
Ir žinau, kad atradusi kažką, kas priekabiajai tamstai patiks ir į ką norėsis sureaguoti daugiau nei dviems žmonėms, jausiuosi daug labiau paaugusi ir kažko išmokusi
O tas "profesionalės matymas" yra jau tokia slidi sąvoka... Žinau (nors dar nesuprantu), kad egzistuoja objektyvūs meno (fotografijos tame tarpe) vertinimo standartai, kad visiškai skirtingi išprusę šioje srityje žmonės gali susitarti, kas gerai, o kas ne, bet... kiek čia tokių?
Štai, koretei (kuri man sudarė neblogai išmanančio apie kompoziciją žmogaus įspūdį) mano namų darbas buvo visai nieko ir vertas pliuso, o Iks - atsitiktinai nutraukta knygų krūva
O kuri iš jų teisesnė ir kurios turėčiau klausyti?.. Tas matymas, man atrodo, ateina daug daug žiūrint į, vadinkime, vertingas ir geras fotografijas, kurios pripažintos. Čia kaip norėdamas gerai rašyti, visų pirma turi daug perskaityti, kad žinotum, kaip galima - tada tikimybė parašyti kažką vertą dėmesio išauga daugybę kartų. Taip žiūriu ir į fotografiją - nieko joje nesuprantu, nieko nematau ir negaliu nufotografuoti, bet niekada pakankamai nežiūrėjau ir nesigilinau. Žinoma, visada lengviau mokytis iš savo asmeninių klaidų ir išgirsti kritiką konkretiems darbams nei ieškoti, žiūrėti, mąstyti, galų gale skaityti apie tai, ką žiūri, bet paklodžių rašytojais ir kiekvieno darbo komentatoriais nei vienas gerb. komisijos narys neįdarbintas ir atlyginimo už tai negauna. Lieka džiaugtis, kad į nemokšas, norinčius išmokti, apskritai bent kažkaip reaguojama
Šia džiugia gaida savo giesmę ir baigsiu.
Artimu metu namų darbų neatnešiu, nes nebeturiu technikos, bet pažadu pasivaidenti bent pasižvalgymui, už ką atvirukus duoda