Iks, gotte, ačiū jums (už tai, kad jums patiko ), nes ilgokai mąsčiau, rašyti šitą savo pamąstymą ar visgi susilaikyti, visgi viščiukams nedera savo paveikslėlių kelti, o manosios paklodės ir už paveikslėlius daugiau vietos užima ir dėmesio reikalauja...
Ir dar pamiršau paminėti, kad ieškodama tų dviejų sužavėjusių nuotraukų internete, netyčia sužinojau, kad daugybę kartų matytas mylimo Gavelio portretas taip pat A. Aleksandravičiaus kūdikis. Pasirodo, net lentynoj šito fotografo darbą turiu... Labai gražiai įsipaišė į prisiminimus apie parodą.
QUOTE(Opšra @ 2013 09 06, 22:30)
Ir dar pamiršau paminėti, kad ieškodama tų dviejų sužavėjusių nuotraukų internete, netyčia sužinojau, kad daugybę kartų matytas mylimo Gavelio portretas taip pat A. Aleksandravičiaus kūdikis. Pasirodo, net lentynoj šito fotografo darbą turiu... Labai gražiai įsipaišė į prisiminimus apie parodą.
Ta proga naktipiečiams labai tiks INTERVIU , kuriame ir apie Gavelį bei jo akinius kalbama
Paskelbiau konkursa flickr'e! Prasom fotografuoti ir talpinti ten nuotraukas.
Kadangi as LT raidziu neturiu, tai taisykles "copy and paste" padariau nuo kazkurios mergaites skelbtos temos, o konkuros aprasyme lietuviskas raides po viena "copinau" ir dejau kur reikia irgi is kitu zinuciu , taigi labai stipriai nepykit jei kokia raide ir pamirsau pakeisti i lietuviska. Lauksiu nuostabiu auto
http://www.flickr.co...57635407050349/
Kadangi as LT raidziu neturiu, tai taisykles "copy and paste" padariau nuo kazkurios mergaites skelbtos temos, o konkuros aprasyme lietuviskas raides po viena "copinau" ir dejau kur reikia irgi is kitu zinuciu , taigi labai stipriai nepykit jei kokia raide ir pamirsau pakeisti i lietuviska. Lauksiu nuostabiu auto
http://www.flickr.co...57635407050349/
Ir dar (Opsrai)... Manau, nelabai ir tikiesi atsakymo I retorinius klausimus apie nesetu grudu zydejima... atsakymo ir nebus, net ir paties baisiausio (ligoni, neuzsiimkite savigyda, pasakyta I morga, reiskia - I morga )). Cia kaip biblijoj: belskis ir bus atidaryta
Kazkur nudaigojau gimtaji zodyna
P.s. beviltisku atveju pasitaiko, bet paprastai tie - beviltiskieji - klausimu sau ir visuomenei neturi
Kazkur nudaigojau gimtaji zodyna
P.s. beviltisku atveju pasitaiko, bet paprastai tie - beviltiskieji - klausimu sau ir visuomenei neturi
Opšra, laukiu namų adreso į asmeninę emailo nesiųsk, atvirukas bus tikras.
pirmoji foto, bandant prisiminti prierašus, galėjo būti istoriko E. Aleksandravičiaus profilis, o antroji, tikrai pamenu, meno kolekcininko Armoškos fotosesija, kurios metu fotografas netikėtai papokštavo, paėmęs tolimesnį planą ir užfiksavęs ne portretą stambiu planu, o backstage. Nors, žinoma, galėjo būti ir toks sumanymas, tuomet ir Armoškai pagarba, kad "pasirašė"
gražiai aprašei. iškėlei klausimus, kuriuos iš esmės kiekvienas žmogus privalo sau kelti.. kasdien.. tik lai nestabdo Tavęs tai, kad "nepadarysiu taip gerai, kaip kitas/kiti". galvok atvirkščiai - darysiu, net jeigu nepadarysiu taip gerai, kaip kiti. nesugadink savo varikliuko atsimušdama į savęs nuvertinimo ir stereotipų pynučius.
mielas Tavo atradimas dėl Gavelio su pamuštais akiniais
gal šioje nuorodoje trečia foto?
pirmoji foto, bandant prisiminti prierašus, galėjo būti istoriko E. Aleksandravičiaus profilis, o antroji, tikrai pamenu, meno kolekcininko Armoškos fotosesija, kurios metu fotografas netikėtai papokštavo, paėmęs tolimesnį planą ir užfiksavęs ne portretą stambiu planu, o backstage. Nors, žinoma, galėjo būti ir toks sumanymas, tuomet ir Armoškai pagarba, kad "pasirašė"
gražiai aprašei. iškėlei klausimus, kuriuos iš esmės kiekvienas žmogus privalo sau kelti.. kasdien.. tik lai nestabdo Tavęs tai, kad "nepadarysiu taip gerai, kaip kitas/kiti". galvok atvirkščiai - darysiu, net jeigu nepadarysiu taip gerai, kaip kiti. nesugadink savo varikliuko atsimušdama į savęs nuvertinimo ir stereotipų pynučius.
mielas Tavo atradimas dėl Gavelio su pamuštais akiniais
gal šioje nuorodoje trečia foto?
QUOTE(sayonara @ 2013 09 07, 09:34)
Šitas nesišypso (Opšra: "besišypsančio gerokai vyresnio amžiaus žmogaus profilis").
QUOTE(sayonara @ 2013 09 07, 10:34)
Aš gausiu atviruką? Už kokius nuopelnus jie dalinami?
Bet noriu atviruko! Adresas tuoj atkeliaus!
O nuotrauka ne ta. Toji, apie kurią kalbėjau, yra labai besišypsančio žmogaus, su daug raukšlių prie akies, nuotraukoje tik veidas nuo kaklo iki nukirpto viršugalvio. Galiu net tiksliai pasakyti, kur kabojo - pirma nuotrauka ant kairėje galerijos pusėje esančios pertvaros dešinės pusės Bet turbūt ne ką sako vieta...
QUOTE(Opšra @ 2013 09 07, 10:19)
QUOTE(sayonara @ 2013 09 07, 10:34)
Aš gausiu atviruką? Už kokius nuopelnus jie dalinami?
Bet noriu atviruko! Adresas tuoj atkeliaus!
O nuotrauka ne ta. Toji, apie kurią kalbėjau, yra labai besišypsančio žmogaus, su daug raukšlių prie akies, nuotraukoje tik veidas nuo kaklo iki nukirpto viršugalvio. Galiu net tiksliai pasakyti, kur kabojo - pirma nuotrauka ant kairėje galerijos pusėje esančios pertvaros dešinės pusės Bet turbūt ne ką sako vieta...
aš gi rašiau, kad kuri atneš įspūdžius apie parodą ir patikusias foto, gaus atviruką paskatinimas čia toks
jo, prisiminiau tą foto su besišypsančiu vyru ir šimtu milijonų raukšlių ties akimi.. dar, pamenu, pagalvojau, kaip jis įžvelgė būtent tą kampą su raukšlėmis. aš, pvz., fotkindama visada paskubu ir praleidžiu labai daug gėrių, o jis stabtelėjo, surado įdomiausią veido vietą, šviesą, kompoziciją ir padarė.
Parsirandu kuo įžūliausiai ištiesusi ranką ir atviru tekstu kaulydama Say atviruko Pasveikti nepavyko, jaučiuos taip šuniškai, kad niekas manęs iš namų nebūtų galėjęs ištempti, nei užjūrio princai, nei šventųjų apsireiškimai, nei cunamis. O p. Aleksandravičius, p. Say ir - !!! - p. Opšra ... ištempė! Žodžiu, buvau, alų/midų godžiai ir lig dugno išgėriau. Grįžau beveik 4-iom, bet pasididžiavimas savimi veikia geriau už paracetamolį Maža to, suagitavau ir namiškius, o dukra, besigirdama draugams, į parodą atviliojo ir dar vieną kitą jaunuomenės (būsimosios šviesuomenės ..? ) atstovą. Tad tasai paskatinimas pavirto į kažkokią grandininę "Perduok kitam" akciją. Širdis dainuoja. Sąžinė rami. Siela palesinta.
Beje, paroda visiems paskatintiems patiko. Kad pačiai patiks, buvau tikra dar nė kojos ten neįkėlusi. Kaip ir Opšra, apie Aleksandravičių buvau girdėjusi, šiek tiek apie jį skaičiusi ir kadais ieškojusi jo darbų, ištuštėjus SM žiūrinių lėkštutei
Atnešu ir iliustracijų. Atsiprašau, kad tik tokių, paprašiau dukros pasidarbuoti su išmanesniu nei manasis telefonu, kaip jau pasidarbavo, taip.
Kam smalsu, čia darbai, apie kuriuos kalbėjo Opšra:
Kolekcininkas E.Armoška:
(jei nieko nemaišau ) tapytojas M.Vilutis:
Man asmeniškai didelį įspūdį paliko tiek portretai, tiek "Portas, Portugalija" ciklo darbai. Prie kiekvienos foto tikrai ne dėl Say raginimo stovėjosi gana ilgai, iš visumos keliaujant į detales, nuo įspūdžio - į analizę, milimetrines studijas su didžiausia nuostaba vis besiplečiančiose (gal irgi karvės? ) akyse... Po galais, žmogus turi turėti mažų mažiausia erelio regos sistemą, kad stovėdamas priešais herojų/-us šitaip virtuoziškai sužiūrėtų plotmes, sluoksnius ir tarpsluoksnius, šviesą ir jos srautus, šešėlius, atspindžius, smulkiausias detales, emociją, galop - tą - unikalų -mirksnį, trunkantį tik entąją sekundės dalį. Sužiūrėtų ir sujungtų į pasigėrėtiną visumą, prakalbintų ne tik portetuojamus žmones, bet ir daiktus, aplinką, suteiktų jiems ypatingą status quo. Kažkur esu skaičiusi Aleksandravičių inkriminuojant save kaip sielovagį, manau, kad tokia autocharakteristika labai taikli. Matyti portretai nėra tikrų gyvenimo akimirkų metraščiai, juntama (o ir neslepiama) aiški dramaturgija, nepaisant to, darbai ne studijiniai, kalbantys už vaizduojamąjį asmenį galbūt daugiau ir įtaigiau, nei jie galėtų pasipasakoti apie save užklausti. Galbūt net ir kiek meluojantys apie jį/herojų, nes iš dalies tie portretai kažkiek yra ir autoportretai, per juos autorius nemažai atskleidžia paties savęs. Say pakurstyta, mėginau ir aš kažkokiu (beveik) neįmanomu būdu užmesti akį į Aleksandravičiaus kūrybinę virtuvę, perprasti jos principus, "nusirašyti" vieną kitą receptą ar užkerėjimą, "nugvelbti" kokį samtį ar rėtį Daug mįslių taip ir liko neįmintos, bet kelis spėjimus atsinešu. Kompozicijose įžvelgiau ritmiką, dinamiką, subtilius pasikartojimus, geometrines dėliones ir jų žaismą, neatsitiktinius akcentus erdvėje, kuriuos paryškina ar specialiai tušuoja, slopina įgudusia ranka (akim?) valdoma šviesa. Daugelis portretuojamųjų lyg traukiami iš tamsos, tarsi jie patys būtų šviesos (švytėjimo? - jei neskambės perdėm patetiškai, mano galva, patosas šiam autoriui visiškai svetimas) šaltinis, kiti - skendi šešėliuose ar jų raibuliuose ir šviesos atodangos lyg pasufleruoja, kur link autorius orientuojasi, ką būtent įžvelgė tame žmoguje ir ką mums apie jį pasakoja...
Šiaip jau dalinčiausi įspūdžiais nesustodama, bet sąmoningai linkstu prie pabaigos, kad neišnaudočiau viso savo paklodinio limito
Vietoj prologo noriu parodyti foto iš "Porto, Portugalija, 2013" ciklo, kuri sulaukė didžiausio pasisekimo mano svitos tarpe.
(gaila, kad tokiame mobilografiniame atkūrime nelabai matyti, kad moteris pirmajam plane, vyras kairėje ir gatvele artėjantis tipas, visi rankoje laiko po cigaretę, kad katinas prie moters gatvės kampe kone užsilipęs ant sienos, na, ir dar daug kitų fantastiškiausių detalių nematyti, sorry, bet dar ilgai nešiosiuos jas galvoje )
Say, man regis, Tave pačią verta paskatinti už paskatinimą, a?
Beje, paroda visiems paskatintiems patiko. Kad pačiai patiks, buvau tikra dar nė kojos ten neįkėlusi. Kaip ir Opšra, apie Aleksandravičių buvau girdėjusi, šiek tiek apie jį skaičiusi ir kadais ieškojusi jo darbų, ištuštėjus SM žiūrinių lėkštutei
Atnešu ir iliustracijų. Atsiprašau, kad tik tokių, paprašiau dukros pasidarbuoti su išmanesniu nei manasis telefonu, kaip jau pasidarbavo, taip.
Kam smalsu, čia darbai, apie kuriuos kalbėjo Opšra:
Kolekcininkas E.Armoška:
(jei nieko nemaišau ) tapytojas M.Vilutis:
Man asmeniškai didelį įspūdį paliko tiek portretai, tiek "Portas, Portugalija" ciklo darbai. Prie kiekvienos foto tikrai ne dėl Say raginimo stovėjosi gana ilgai, iš visumos keliaujant į detales, nuo įspūdžio - į analizę, milimetrines studijas su didžiausia nuostaba vis besiplečiančiose (gal irgi karvės? ) akyse... Po galais, žmogus turi turėti mažų mažiausia erelio regos sistemą, kad stovėdamas priešais herojų/-us šitaip virtuoziškai sužiūrėtų plotmes, sluoksnius ir tarpsluoksnius, šviesą ir jos srautus, šešėlius, atspindžius, smulkiausias detales, emociją, galop - tą - unikalų -mirksnį, trunkantį tik entąją sekundės dalį. Sužiūrėtų ir sujungtų į pasigėrėtiną visumą, prakalbintų ne tik portetuojamus žmones, bet ir daiktus, aplinką, suteiktų jiems ypatingą status quo. Kažkur esu skaičiusi Aleksandravičių inkriminuojant save kaip sielovagį, manau, kad tokia autocharakteristika labai taikli. Matyti portretai nėra tikrų gyvenimo akimirkų metraščiai, juntama (o ir neslepiama) aiški dramaturgija, nepaisant to, darbai ne studijiniai, kalbantys už vaizduojamąjį asmenį galbūt daugiau ir įtaigiau, nei jie galėtų pasipasakoti apie save užklausti. Galbūt net ir kiek meluojantys apie jį/herojų, nes iš dalies tie portretai kažkiek yra ir autoportretai, per juos autorius nemažai atskleidžia paties savęs. Say pakurstyta, mėginau ir aš kažkokiu (beveik) neįmanomu būdu užmesti akį į Aleksandravičiaus kūrybinę virtuvę, perprasti jos principus, "nusirašyti" vieną kitą receptą ar užkerėjimą, "nugvelbti" kokį samtį ar rėtį Daug mįslių taip ir liko neįmintos, bet kelis spėjimus atsinešu. Kompozicijose įžvelgiau ritmiką, dinamiką, subtilius pasikartojimus, geometrines dėliones ir jų žaismą, neatsitiktinius akcentus erdvėje, kuriuos paryškina ar specialiai tušuoja, slopina įgudusia ranka (akim?) valdoma šviesa. Daugelis portretuojamųjų lyg traukiami iš tamsos, tarsi jie patys būtų šviesos (švytėjimo? - jei neskambės perdėm patetiškai, mano galva, patosas šiam autoriui visiškai svetimas) šaltinis, kiti - skendi šešėliuose ar jų raibuliuose ir šviesos atodangos lyg pasufleruoja, kur link autorius orientuojasi, ką būtent įžvelgė tame žmoguje ir ką mums apie jį pasakoja...
Šiaip jau dalinčiausi įspūdžiais nesustodama, bet sąmoningai linkstu prie pabaigos, kad neišnaudočiau viso savo paklodinio limito
Vietoj prologo noriu parodyti foto iš "Porto, Portugalija, 2013" ciklo, kuri sulaukė didžiausio pasisekimo mano svitos tarpe.
(gaila, kad tokiame mobilografiniame atkūrime nelabai matyti, kad moteris pirmajam plane, vyras kairėje ir gatvele artėjantis tipas, visi rankoje laiko po cigaretę, kad katinas prie moters gatvės kampe kone užsilipęs ant sienos, na, ir dar daug kitų fantastiškiausių detalių nematyti, sorry, bet dar ilgai nešiosiuos jas galvoje )
Say, man regis, Tave pačią verta paskatinti už paskatinimą, a?
Savaitgalio temai:
Nepastebim ar nenorim pastebeti?
Nepastebim ar nenorim pastebeti?