Tai as cia apei dukruze ateity galvoju, kaip darysim...O gal darziuke busim savo grupej, o matysiu, kad pasiruosus, tai ir leisiu anksciau...
Jei lankote darzeli, tai pasidarysit ppt testa, jei jis teigiamas, tadadarzelyje rasysit prasyma eiti I paruosiamaja grupe ir tures perkelti I tokia grupe. Jos kartais buna misrios ir jas galima pora metu lankyti, tik tada pirmus metus reikia kad neapiformintu kaip priesmokyklinius darzelis. Darzelio direktore turetu pasakyti apie galimybes.
QUOTE(KERERA @ 2013 08 21, 16:50)
Sveiki, mno sunus gimes 2007 lapkriti, tai jam kaip ir priklauso eiti siemet i paruosiamukus (bus 5m.10men.). O kitamet i pradine klase (6m.10men.). Nors as mielai dar metus palaukciau ir neleisciau. Nes kaip mamyte rase, metai daug reiskia - bus ir gudresnis ir didesnis... Bet nuejus i darzeli, man pareiske, kad lanko visi tu metu gimimo vaikai (siemet 2007M., nes taip suformuotas krepselis).
Nes lyginu kaimynes mergaite ir savo sunu. Kaimyne gimusi 2007m. sausi, o mano sunus 2007m. lapkriti., juk beveik metai skirtumo susidaro... O tokiems vaikams tai labai daug.
Nes lyginu kaimynes mergaite ir savo sunu. Kaimyne gimusi 2007m. sausi, o mano sunus 2007m. lapkriti., juk beveik metai skirtumo susidaro... O tokiems vaikams tai labai daug.
Mano sūnus gruodinukas ,jau ir dabar galvojom ar nepaskubėjom.į pirmą klasę pradėjo eit būdamas 6.9 ,jauniausias klasėje.nelabai sekasi mokslai kol kas ,nes kiti vyresni ,kad ir mėnesiais,vaikai protingesni ,jau skaito atėję iš paruošiamosios.tikiuosi pasivysim,dar vaikas mūsų kairiarankis ,skaito rašo veidrodiniu būdu ,tas sunkumo prideda.
Sveikos. Tai tikrai labai sunkus apsisprendimas. Noriu pasidalinti savo patirtimi.
Mano sūnus gimęs 2007 metų vasarį. Pagal viską į mokyklą būtų anksti. Bet mūsiškis pradėjo skaityti nuo 5 metų ir knygas ryte ryja, jam labai gerai sekasi matematika, dabar atlieka sudėties ir atimties veiksmus 100 - 300 ribose. Tik paišo švelniai pasakius siaubingai.
Kaip teisinga mama nuvedžiau atlikti PPT testą, nors psichologė prasitarė, kad sūnus ją teigiamai nustebino, vaiko gebėjimai buvo įvertinti aukštais balais ir išvadose buvo parašyta, kad dirba noriai, motyvuotai ir susikoncentravęs (o tai labai svarbu leidžiant į mokyklą), bet todėl, kad nupiešė kreivą žmogeliuką su viena storesne ranka, ir neįdėjo į akis taškiukų ( atsilieka rankos motorika), buvo rekomenduojama neleisti į mokyką. Psichologė tarstelėjo, kad buvo susirinkimas ir jiems apkarpė - matyt 2007 m. gimusių vaikų leidimą į mokyklą. Tada aš paklausiau, ką vaikui reikės daryti po metų? atsakymas buvo - kitais metais leisit į antrą klasę, mat jos anūkę taip leido. Aš buvau šokiruota, bet visiškai tikra, kad mano vaikui metas į mokyklą, ir susiradau mokyklą, kurioje buvo sertifikuotas psichologas, praėjus paprasčiausius testus, pasikalbėjus su būsima mokytoja nutarėme, kad sūnus eis į mokyklą. Dabar vaikas yra labai patenkintas, sako man "žiauriai" patinka mokykloje.Turi daug draugų, klasėje gauna papildomas užduotis ir labai noriai eina į mokyklą. Ir rankų motorika tobulėja- rašo jis jau normaliai. Nežinau, kaip bus ateityje, bet dabar esu įsitikinusi, kad būčiau padariusi labai didelę klaidą, jei būčiau neleidusi į mokyklą šias metais. Aš galvoju, kad vaikai eina į mokyklą, kad išmoktų skaityti ir rašyti. Nėra būtina, kad vaikas jau viską mokėtų prieš pradėdamas lankyti mokyklą. Mokykla ir yra tam.
Noriu pasakyti, kad nevertėtų remtis tik PPT išvadomis, reikai žiūrėti, ar vaikas yra brandus, ar dantukai jau iškritę, jo psichologinę būklę, socializaciją. Manau, kad tėvai geriausiai žino ir jaučia ar vaikui reikia į mokykla ar ne. Svetimas žmogus - psichologas, tik per 45 min. tai turi nuspręsti, o būna kad jie ir klysta
Mano sūnus gimęs 2007 metų vasarį. Pagal viską į mokyklą būtų anksti. Bet mūsiškis pradėjo skaityti nuo 5 metų ir knygas ryte ryja, jam labai gerai sekasi matematika, dabar atlieka sudėties ir atimties veiksmus 100 - 300 ribose. Tik paišo švelniai pasakius siaubingai.
Kaip teisinga mama nuvedžiau atlikti PPT testą, nors psichologė prasitarė, kad sūnus ją teigiamai nustebino, vaiko gebėjimai buvo įvertinti aukštais balais ir išvadose buvo parašyta, kad dirba noriai, motyvuotai ir susikoncentravęs (o tai labai svarbu leidžiant į mokyklą), bet todėl, kad nupiešė kreivą žmogeliuką su viena storesne ranka, ir neįdėjo į akis taškiukų ( atsilieka rankos motorika), buvo rekomenduojama neleisti į mokyką. Psichologė tarstelėjo, kad buvo susirinkimas ir jiems apkarpė - matyt 2007 m. gimusių vaikų leidimą į mokyklą. Tada aš paklausiau, ką vaikui reikės daryti po metų? atsakymas buvo - kitais metais leisit į antrą klasę, mat jos anūkę taip leido. Aš buvau šokiruota, bet visiškai tikra, kad mano vaikui metas į mokyklą, ir susiradau mokyklą, kurioje buvo sertifikuotas psichologas, praėjus paprasčiausius testus, pasikalbėjus su būsima mokytoja nutarėme, kad sūnus eis į mokyklą. Dabar vaikas yra labai patenkintas, sako man "žiauriai" patinka mokykloje.Turi daug draugų, klasėje gauna papildomas užduotis ir labai noriai eina į mokyklą. Ir rankų motorika tobulėja- rašo jis jau normaliai. Nežinau, kaip bus ateityje, bet dabar esu įsitikinusi, kad būčiau padariusi labai didelę klaidą, jei būčiau neleidusi į mokyklą šias metais. Aš galvoju, kad vaikai eina į mokyklą, kad išmoktų skaityti ir rašyti. Nėra būtina, kad vaikas jau viską mokėtų prieš pradėdamas lankyti mokyklą. Mokykla ir yra tam.
Noriu pasakyti, kad nevertėtų remtis tik PPT išvadomis, reikai žiūrėti, ar vaikas yra brandus, ar dantukai jau iškritę, jo psichologinę būklę, socializaciją. Manau, kad tėvai geriausiai žino ir jaučia ar vaikui reikia į mokykla ar ne. Svetimas žmogus - psichologas, tik per 45 min. tai turi nuspręsti, o būna kad jie ir klysta
QUOTE(panda07 @ 2013 10 23, 17:40)
Sveikos. Tai tikrai labai sunkus apsisprendimas. Noriu pasidalinti savo patirtimi.
Mano sūnus gimęs 2007 metų vasarį. Pagal viską į mokyklą būtų anksti. Bet mūsiškis pradėjo skaityti nuo 5 metų ir knygas ryte ryja, jam labai gerai sekasi matematika, dabar atlieka sudėties ir atimties veiksmus 100 - 300 ribose. Tik paišo švelniai pasakius siaubingai.
Kaip teisinga mama nuvedžiau atlikti PPT testą, nors psichologė prasitarė, kad sūnus ją teigiamai nustebino, vaiko gebėjimai buvo įvertinti aukštais balais ir išvadose buvo parašyta, kad dirba noriai, motyvuotai ir susikoncentravęs (o tai labai svarbu leidžiant į mokyklą), bet todėl, kad nupiešė kreivą žmogeliuką su viena storesne ranka, ir neįdėjo į akis taškiukų ( atsilieka rankos motorika), buvo rekomenduojama neleisti į mokyką. Psichologė tarstelėjo, kad buvo susirinkimas ir jiems apkarpė - matyt 2007 m. gimusių vaikų leidimą į mokyklą. Tada aš paklausiau, ką vaikui reikės daryti po metų? atsakymas buvo - kitais metais leisit į antrą klasę, mat jos anūkę taip leido. Aš buvau šokiruota, bet visiškai tikra, kad mano vaikui metas į mokyklą, ir susiradau mokyklą, kurioje buvo sertifikuotas psichologas, praėjus paprasčiausius testus, pasikalbėjus su būsima mokytoja nutarėme, kad sūnus eis į mokyklą. Dabar vaikas yra labai patenkintas, sako man "žiauriai" patinka mokykloje.Turi daug draugų, klasėje gauna papildomas užduotis ir labai noriai eina į mokyklą. Ir rankų motorika tobulėja- rašo jis jau normaliai. Nežinau, kaip bus ateityje, bet dabar esu įsitikinusi, kad būčiau padariusi labai didelę klaidą, jei būčiau neleidusi į mokyklą šias metais. Aš galvoju, kad vaikai eina į mokyklą, kad išmoktų skaityti ir rašyti. Nėra būtina, kad vaikas jau viską mokėtų prieš pradėdamas lankyti mokyklą. Mokykla ir yra tam.
Noriu pasakyti, kad nevertėtų remtis tik PPT išvadomis, reikai žiūrėti, ar vaikas yra brandus, ar dantukai jau iškritę, jo psichologinę būklę, socializaciją. Manau, kad tėvai geriausiai žino ir jaučia ar vaikui reikia į mokykla ar ne. Svetimas žmogus - psichologas, tik per 45 min. tai turi nuspręsti, o būna kad jie ir klysta
Mano sūnus gimęs 2007 metų vasarį. Pagal viską į mokyklą būtų anksti. Bet mūsiškis pradėjo skaityti nuo 5 metų ir knygas ryte ryja, jam labai gerai sekasi matematika, dabar atlieka sudėties ir atimties veiksmus 100 - 300 ribose. Tik paišo švelniai pasakius siaubingai.
Kaip teisinga mama nuvedžiau atlikti PPT testą, nors psichologė prasitarė, kad sūnus ją teigiamai nustebino, vaiko gebėjimai buvo įvertinti aukštais balais ir išvadose buvo parašyta, kad dirba noriai, motyvuotai ir susikoncentravęs (o tai labai svarbu leidžiant į mokyklą), bet todėl, kad nupiešė kreivą žmogeliuką su viena storesne ranka, ir neįdėjo į akis taškiukų ( atsilieka rankos motorika), buvo rekomenduojama neleisti į mokyką. Psichologė tarstelėjo, kad buvo susirinkimas ir jiems apkarpė - matyt 2007 m. gimusių vaikų leidimą į mokyklą. Tada aš paklausiau, ką vaikui reikės daryti po metų? atsakymas buvo - kitais metais leisit į antrą klasę, mat jos anūkę taip leido. Aš buvau šokiruota, bet visiškai tikra, kad mano vaikui metas į mokyklą, ir susiradau mokyklą, kurioje buvo sertifikuotas psichologas, praėjus paprasčiausius testus, pasikalbėjus su būsima mokytoja nutarėme, kad sūnus eis į mokyklą. Dabar vaikas yra labai patenkintas, sako man "žiauriai" patinka mokykloje.Turi daug draugų, klasėje gauna papildomas užduotis ir labai noriai eina į mokyklą. Ir rankų motorika tobulėja- rašo jis jau normaliai. Nežinau, kaip bus ateityje, bet dabar esu įsitikinusi, kad būčiau padariusi labai didelę klaidą, jei būčiau neleidusi į mokyklą šias metais. Aš galvoju, kad vaikai eina į mokyklą, kad išmoktų skaityti ir rašyti. Nėra būtina, kad vaikas jau viską mokėtų prieš pradėdamas lankyti mokyklą. Mokykla ir yra tam.
Noriu pasakyti, kad nevertėtų remtis tik PPT išvadomis, reikai žiūrėti, ar vaikas yra brandus, ar dantukai jau iškritę, jo psichologinę būklę, socializaciją. Manau, kad tėvai geriausiai žino ir jaučia ar vaikui reikia į mokykla ar ne. Svetimas žmogus - psichologas, tik per 45 min. tai turi nuspręsti, o būna kad jie ir klysta
Ačiū už pasidalinimą patirtimi. Labai naudinga informacija.
Gal kam ir idomu
http://www.tavovaika...s.d?id=63223334
http://www.tavovaika...s.d?id=63223334
QUOTE(indvai @ 2013 11 07, 13:27)
QUOTE(panda07 @ 2013 11 07, 16:08)
Ačiū, tikrai įdomus straipsnis. 100 % pritariu straipnyje išdėstydoms mintims.
Tikrai labai geras straipsnis
Kiekvienas atvejis individualus.
Žinoma, tėvams labai sunku nuspręsti.
Savo dukrytę taip pat išleidau anksčiau į mokyklą. 5 metų praėjom PPT, lankėm parengiamąją klasę mokykloj, o paskui tiesiai į pirmą.
Ji visada buvo susikaupusi, pareiginga, žingeidi, gera atmintim.
Irgi labai dvejojau ir bijojau nepakenkti.
Ir ką?
Šiuo metu maniškė septintokė. VISADA mokėsi savarankiškai, pareigingai, idealiai. Nors kai kurie vaikai vos ne dviem metais vyresni už ją klasėj, ji labai gera mokinė. Dar plius muzikos mokykla. Viską spėja, viską atlieka pareigingai. Taip kad mamos intuicija nepavedė. Žinoma PPT irgi vienareikšmiškai sakė, kad pasiruošus. Kas liečia mokslus kol kas niekada nei minutės nesigailėjau, kad išleidau ją anksčiau
Tik vienas pastebėjimas. Kadangi kitos mergaitės gerokai vyresnės ir brendimas jų prasidėjo anksčiau, tai vienu tarpu buvo bendravimo problemėlių. Kokioj 3-5 klasėj išsiskyrė prioritetai. Žinoma, čia gal ir charakterio bruožai, kurie iš esmės nesikeis, anksčiau eisi ar vėliau. Bet čia niuansas, kurį irgi reikia įvertinti.
Geros sėkmės
Žinoma, tėvams labai sunku nuspręsti.
Savo dukrytę taip pat išleidau anksčiau į mokyklą. 5 metų praėjom PPT, lankėm parengiamąją klasę mokykloj, o paskui tiesiai į pirmą.
Ji visada buvo susikaupusi, pareiginga, žingeidi, gera atmintim.
Irgi labai dvejojau ir bijojau nepakenkti.
Ir ką?
Šiuo metu maniškė septintokė. VISADA mokėsi savarankiškai, pareigingai, idealiai. Nors kai kurie vaikai vos ne dviem metais vyresni už ją klasėj, ji labai gera mokinė. Dar plius muzikos mokykla. Viską spėja, viską atlieka pareigingai. Taip kad mamos intuicija nepavedė. Žinoma PPT irgi vienareikšmiškai sakė, kad pasiruošus. Kas liečia mokslus kol kas niekada nei minutės nesigailėjau, kad išleidau ją anksčiau
Tik vienas pastebėjimas. Kadangi kitos mergaitės gerokai vyresnės ir brendimas jų prasidėjo anksčiau, tai vienu tarpu buvo bendravimo problemėlių. Kokioj 3-5 klasėj išsiskyrė prioritetai. Žinoma, čia gal ir charakterio bruožai, kurie iš esmės nesikeis, anksčiau eisi ar vėliau. Bet čia niuansas, kurį irgi reikia įvertinti.
Geros sėkmės
QUOTE(indvai @ 2013 09 17, 14:03)
visa tema perskaiciau ir neradau atsakymo i klausima, nuo ko pradeti jei noriu as savo vaika leisti i mokykla nuo 6 metu...del mokyklos susimasciau nes jau darzeli aukletoja sako, kad galit leisti i mokykla viskuo domisi, pakankamai imli... o ir siaip noras didelis
Jus mama ir jus geriausiai jauciate. Taigi ir leiskite kol interesas yra. Mes irgi dvejojom , bet aplinkiniai pedagogai padrasino. Eisim kartu
Sveikos mamytes, truputeli ir as situo klausimu noriu pasisakyti Mes gyvename ne Lietuvoje(deja..) tai cia vaikai i paruosiamaja mokylos klase pradeda eiti nuo 4,5 metu.. as iegi galvojau , vajetau ka toks maziukas ten gales mokintis,bet kaip tik jis su didziausiu noru ejo i mokykla, ismoko rasyti, skaityti , dabar pirma klase- tai cia jie jau ir daugyba mokinasi is 2 , rasyti temas ir t.t. Ka norejau pasakyti kad ne per mazi tie vaikiukai , jei yra noras ir maote kad gabus vaikiukas, nes tokiam amziuje jie laaaabai imlus, nes musu atveju vaikas ir anglu kalba dar turejo ismokti.. ir dar maciau cia posta , kad dantkai jei iskrite tai subrendes, nu juokingai man, nes tikrai ne dantyse branda, jei imtume kad nuo 4.5 jau eina cia i mokslus Sekmes mamytes primant teisinga spendima!!
Sveikos mamytės
noriu savo nerimu ir šiokiu tokiu pasipiktinimu pasidalinti. Mano berniukui sausį suėjo 5 metai, kadangi jis 2009 gimimo, tai priešmokyklinė grupė tik kitą rudenį. Tačiau jis grupėj tikrai labai išsiskiria, mąsto, kalba labai aiškiai ir brandžiai... žodžiu labai didelis skirtumas nuo kitų grupės vaikų, nors skiriasi tik mėnesiu ar dviem amžius. Norėtume jį leisti anksčiau į priešmokyklinę grupę.
Sužinojau, PPT reikalauja iš šių vaikų, kad jie mokėtų jungti raides. Maniškis raideles moka kuo puikiausiai, bet jas jungti dar ne. Vaiko specialiai nieko nemokinom, leidom, kad vystytųsi natūraliai, sulaukę 5m pamatėm rezultatus.
Dabar pergyvenu, kad nespėsim išmokti iki gegužės jungti tų raidžių.
Man truputį pikta, kaip gali iš vaiko reikalauti mokėti skaityti (jungti raides), kuris dar tik ruošiasi eiti į priešmokyklinę grupę . Juk pagal mokyklos planus tik pirmoj klasėj vaikas mokinamas raidžių.
Būčiau anksčiau pasidomėjus PPT reikalavimais, būtume išmokę ir skaityti.
noriu savo nerimu ir šiokiu tokiu pasipiktinimu pasidalinti. Mano berniukui sausį suėjo 5 metai, kadangi jis 2009 gimimo, tai priešmokyklinė grupė tik kitą rudenį. Tačiau jis grupėj tikrai labai išsiskiria, mąsto, kalba labai aiškiai ir brandžiai... žodžiu labai didelis skirtumas nuo kitų grupės vaikų, nors skiriasi tik mėnesiu ar dviem amžius. Norėtume jį leisti anksčiau į priešmokyklinę grupę.
Sužinojau, PPT reikalauja iš šių vaikų, kad jie mokėtų jungti raides. Maniškis raideles moka kuo puikiausiai, bet jas jungti dar ne. Vaiko specialiai nieko nemokinom, leidom, kad vystytųsi natūraliai, sulaukę 5m pamatėm rezultatus.
Dabar pergyvenu, kad nespėsim išmokti iki gegužės jungti tų raidžių.
Man truputį pikta, kaip gali iš vaiko reikalauti mokėti skaityti (jungti raides), kuris dar tik ruošiasi eiti į priešmokyklinę grupę . Juk pagal mokyklos planus tik pirmoj klasėj vaikas mokinamas raidžių.
Būčiau anksčiau pasidomėjus PPT reikalavimais, būtume išmokę ir skaityti.