QUOTE(rufalija @ 2017 07 12, 18:36)
Sveikos, reikia patarimo. Rezervavome butą Prahoje per sistema. Parašiau kelis meilus šeimininkei, ji neatrasete. Tada parašiau sms nurodytu tel., Ji man skambina ir sako, kad ji jau pusę metų kaip uždariusi paskyrą ir nieko nenuomoja. Ką man dabar daryti? Užsakyma atšaukti galima iki paskutinės dienos ir pinigai ir grąžinami 100%. Paspaudžiau tą cancelinima,bet dabar rašo,kad grąžinimą turi patvirtinti šeimininkė, bet ji jokios info negauna nei apie rezervacija,nei mano žinučių,nei atšaukimo,tai kaip ji patvirtins tą atšaukimą? Ką daryti,pinigai pakabinti? Gal kas susidūręs su panašia situacija?
Reikejo rinktis "cancel for host" ar kazkaip panasiai. Ten jei nesureaguoja nuomotojas per 24 lygtais valandas, tai grazina. O siaip as kai turejau bedu su vienu lietuvaiciu nuomotoju tai skambinau i call centra. Lenkijos. Grazino visa suma ir kaip kompensacija del problemu dar kupona 50 eur dave.
Papildyta:
Beje, kiek nuomavom ne lt ne karto nebuvo bedu. Lietuvoj jau kelinta kart uzsiraunu. Tai kainas visai ne tas suvede (patvirtina nakvyne uz 60 eur naktis, o realybeje nori 300). Po to pries rezervavima jau zinute paklausiu kainos. Sesuo dabar klaipedoj uzsirove ant graziu visai ne to buto nuotrauku ( nors realybeje senas, nudrengtas, susmirdes butas). Palangoj rezervuota, patvirtinta buta atsauke.