Įkraunama...
Įkraunama...

Parduodame ebay patys

QUOTE(Ms.Blonde @ 2013 10 03, 03:49)
Man tokia pat situacija pries kelias dienas buvo - laimejo su 0 feedback ir tik pries pora dienu prisiregistravus, tai iskart kazka ne taip nujauciau... Aisku nemokejo, parasiau emaila, tyla. Tai atidariau case'a ebay ir po 4 dienu (kaip reikalauja taisykles, t.y. ne anksciau) uzdariau ji, kad atgaut mokescius. Manau jus irgi second chance darykit uzdarius - o dar geriau issiaiskint ar tas pirkejas tebenori prekes, nes uz second chance irgi mokescius ima, nepriklausomai sutinka ar ne pirkt.


dekui uz atsakyma.. 4u.gif na ten irgi tik 1 feedback...nieko gero ir dar tyli..
Atsakyti
sveikos mergaites 4u.gif ebay esu naujoke,pagelbekit smile.gif pardaviau kvepalus,pinigelius gavau,preke issiunciau,gavo laiku zodziu viskas ok,taciau reikalauja grazinti nes kvepalai nepatiko,ne toks kvapas,pasene ir t,t,,,
patarkit ka daryti???


Atsakyti
Liudnos zinios is Lietuvos pasto. Siuntimo paslaugos brangsta doh.gif blink.gif

http://www.post.lt/l...s-ar-siuntinius

http://www.15min.lt/...artu-663-376994
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Aristokratė: 15 spalio 2013 - 08:43
Sutartiniams klientams siuntimo sąlygos nesikeičia, tik prisidės PVM mokestis nuo siunčiamų Lietuvoje siuntų wink.gif
Atsakyti
Tikrai, liūdnos žinios. Iš esmės tvarka pasikeis radikaliai. Panašu, kad nebeapsimokės nieko siųsti į užsienį, nes kaina gausis neadekvati, ypatingai, kai pas kaimynus kainos ir dabar buvo mažesnės. Realiai sprendimas visiškai neracionalus (nors neaišku, ko jie siekia). Gaila... Tikiuosi, atsiras privačių kurjerių, kurie galės pasiūlyti konkurencingą kainą.
Atsakyti
QUOTE(spiglys @ 2013 10 15, 16:57)
Sutartiniams klientams siuntimo sąlygos nesikeičia,  tik prisidės PVM mokestis nuo siunčiamų Lietuvoje siuntų wink.gif


ane bigsmile.gif , net jei ir ismatavimai virsytu?
Atsakyti
QUOTE(Daisy33 @ 2013 08 08, 10:30)
Laba diena, reikia pagalbos 4u.gif

Išsiunčiau siuntinį į Braziliją prieš mėnesį registruotu paštu. Pirkėjas rašo, kad dar negavo ir iškėlė man bylą. Kaip būtų galima pagal numerį pažiūrėti siuntą kur ji yra???

Ačiū 4u.gif

dingo tas siuntinys hihihi.gif
iš karto blokuokit, kai darot listingus, visokias brazilijas, zimbabves ir pan.. kaip kad kiti užblokuoja Lietuvą.

QUOTE(zaRAza @ 2013 09 03, 21:08)
Siaip ilgiausiai esu laukusi 1 savaite, nesulaukiau, byla atidariau, vel savaite laukiau veiksmu, vistiek nesulaukiau, pirkejas tik issiregistravo issigandes, matyt smile.gif Tai dabar jei neapmoka per tris dienas, parasiau zinute, ar viskas ok, ar gavo saskaita ir t.t. ax.gif

bylą geriausia atidaryti iš karto kai tik galima. Nes paprastai, kai paragini klientą, tai susimoka, bet labai numuša DSR, arba palieka prastą feedbacką, arba iš viso pareiškia, kad "negavo". Žodžiu, įsižeidžia. O kai iškeli bylą, tas klientas jau skaityk išmuštas iš savo teisių - jau vien tai, kad jam iškelta nemokėjimo byla, jis negali palikti jokio feedback, išskyrus teigiamą, ir negali atidaryt case prieš pardavėją, pareikšti, kad "nepatiko" ar kad "negavau".

QUOTE(Aristokratė @ 2013 09 29, 22:49)
Sian parase, kad ji nieko neieskos, netikrins kiekvieno miesto pasto skyriaus, dirba per kelis darbus, eina i mokykla, kad ji kiekviena diena tikrino tracking number, jai

iš tiesų, tai čia yra jos bėdos. Notice left - tai reiškia, kad ji pati dabar turi pėdinti į savo pašto skyrių.
Jums nereikia spręsti jos užimtumo ar šeimyninių problemų. Ką, savo neturite? bigsmile.gif
Tegul atidaro case prieš Jus kad negavo biggrin.gif . Tada nurodysit tą tracking number USPS'e ir ebay atsiknis nuo Jūsų.

QUOTE(* dagnija * @ 2013 10 09, 19:36)
sveikos mergaites 4u.gif  ebay esu naujoke,pagelbekit smile.gif pardaviau kvepalus,pinigelius gavau,preke issiunciau,gavo laiku zodziu viskas ok,taciau reikalauja grazinti nes kvepalai nepatiko,ne toks kvapas,pasene ir t,t,,,
patarkit ka daryti???

nepatiko, tegul grąžina, siunčia atgal Tokios taisyklės - perki, nepatiko - turi grąžinti atgal, su įrodymu, kad grįžo pas pardavėją.
Tegul atidaro case - not as described. Jums nuo to tik geriau. Ir tada ji turės nešti prekę į paštą, registruoti ir siųsti. Ir pateikti ebay įrodymą, kad išsiuntė. Tik tada reikės grąžinti pinigus, kai pasirašysite, jog gavote.
Na arba gausit neigiamą. Tada galit palikti jai "teigiamą" - avoid, untrue customer :-D
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo naitas: 16 spalio 2013 - 08:04
QUOTE(Kapare @ 2013 10 15, 17:02)
Tikrai, liūdnos žinios. Iš esmės tvarka pasikeis radikaliai. Panašu, kad nebeapsimokės nieko siųsti į užsienį, nes kaina gausis neadekvati, ypatingai, kai pas kaimynus kainos ir dabar buvo mažesnės. Realiai sprendimas visiškai neracionalus (nors neaišku, ko jie siekia). Gaila... Tikiuosi, atsiras privačių kurjerių, kurie galės pasiūlyti konkurencingą kainą.



drinks_cheers.gif
Vakar per LNK zinias rode, kad patys gyventojai yra kalti del sios naujos tvarkos, nes siusdavo masinos spoilerius, boilingo kamuolius, knygas, paltus, striukes kaip korespondencija g.gif . Nors nelabai tikiu, nes as pvz. 10 m audinio siunciau ir mokejau, kaip uz siuntini smile.gif ir siaip kiek matau zmones siuncia pagal visas taisykles biggrin.gif g.gif .
Ir dar man reportazo galia labai patiko fraze: Kiek praras klientu Lietuvos pastas neskaiciavo lotuliukas.gif
Atsakyti
QUOTE(Aristokratė @ 2013 10 16, 10:03)
drinks_cheers.gif
Vakar per LNK zinias rode, kad patys gyventojai yra kalti del sios naujos tvarkos, nes siusdavo masinos spoilerius, boilingo kamuolius, knygas, paltus, striukes kaip korespondencija  g.gif . Nors nelabai tikiu, nes as pvz. 10 m audinio siunciau ir mokejau, kaip uz siuntini  smile.gif ir siaip kiek matau zmones siuncia pagal visas taisykles  biggrin.gif  g.gif .
Ir dar man reportazo galia labai patiko fraze: Kiek praras klientu Lietuvos pastas neskaiciavo  lotuliukas.gif

Aš tai nesuprantu vieno dalyko - KOKS LT PAŠTO REIKALAS KĄ ŽMONĖS SIUNČIA??? Jam atnešė dėžę, kuri telpa į svorio ir korespondencijos rėmus - IMK ir siųsk.

Ir tegul nenusikalba, JOKS boulingo kamuolys neis kaip korespondencija. Boulingo kamuolys sveria mažiausiai 3 kg.

Joks paslaugos teikėjas nekaltina savo klientų. Bet LT paštas tai daro. biggrin.gif Paslaugos teikėjas PRISITAIKO prie kliento. Kai kiti pasaulio paštai smulkina savo paslaugas, tai šitas idiotas ėmė ir sustambino. Maždaug, gana pirkti po 1 pieno poką, pirksit dabar po 10 pokų. Arba iš viso neparduosiu.

Čia jų politika aiški - reikia kad Lt paštas subankrutuotų. dar matyt yra likę neblogų pastačiukų LT pašto balanse, miestelių centruose, tai reikia paimti už dyką. Susėdo vagių šaika ir nutarė taip padaryti.
Atsakyti
QUOTE(spiglys @ 2013 10 15, 16:57)
Sutartiniams klientams siuntimo sąlygos nesikeičia,  tik prisidės PVM mokestis nuo siunčiamų Lietuvoje siuntų wink.gif


QUOTE(Aristokratė @ 2013 10 16, 08:51)
ane  bigsmile.gif , net jei ir ismatavimai virsytu?

O jūs turit sudariusios su paštu kažkokias sutartis?
Atsakyti
QUOTE(Aristokratė @ 2013 10 16, 08:03)
drinks_cheers.gif
Vakar per LNK zinias rode, kad patys gyventojai yra kalti del sios naujos tvarkos, nes siusdavo masinos spoilerius, boilingo kamuolius, knygas, paltus, striukes kaip korespondencija  g.gif . Nors nelabai tikiu, nes as pvz. 10 m audinio siunciau ir mokejau, kaip uz siuntini  smile.gif ir siaip kiek matau zmones siuncia pagal visas taisykles  biggrin.gif  g.gif .
Ir dar man reportazo galia labai patiko fraze: Kiek praras klientu Lietuvos pastas neskaiciavo  lotuliukas.gif


Turbūt visur į korespondecijos sąvoką įeina toks dalykas kaip "smukus paketas", tik ne Lietuvos pašto privatiems klientams. Koks skirtumas, kas įdėta į pakuotę, jei ji atitinka keliamus reikalavimus korespondencijai ir neprieštarauja siunčiamų daiktų taisyklėms? O beje, kažkur skaičiau, kur pats žmogus dėl to šakočio rašė, tai anot jo, jis ne tik, kad siuntė normalų registruotą siuntinį, už kurį mokėjo 70 Lt, jį supakavo pati paštininkė, o tikslą pasiekė išpakuotas ir sutrupintas. Tad jų pavyzdžiai yra gryna demagogija apie nieką.
Atsakyti
QUOTE(Kapare @ 2013 10 16, 11:16)
O beje, kažkur skaičiau, kur pats žmogus dėl to šakočio rašė, tai anot jo, jis ne tik, kad siuntė normalų registruotą siuntinį, už kurį mokėjo 70 Lt, jį supakavo pati paštininkė, o tikslą pasiekė išpakuotas ir sutrupintas. Tad jų pavyzdžiai yra gryna demagogija apie nieką.

tai aišku, kad demagogija ir pritempimas prie savo išstatytų sąlygų. Aš niekada gyvenime nesiųsiu šakočio, nes mano fantazija ribota biggrin.gif
bet va dėl DISKRIMINACIJOS tai kelsiu klausimą Vartotojų teisių tarnybai. Kaip čia yra - sutartiniai klientai ir toliau naudosis mažomis kainomis, o nesutartiniai -ne? bigsmile.gif Gal jie tuos sutartinius kitais lėktuvais skraidins, kitom mašinom veš? O gal kokia pirštinėta ponia su šukuosena priiminės mano "siuntinius", kad turiu tokias kainas mokėt?
Atsakyti