QUOTE(Daisy33 @ 2013 08 08, 10:30)
Laba diena, reikia pagalbos
Išsiunčiau siuntinį į Braziliją prieš mėnesį registruotu paštu. Pirkėjas rašo, kad dar negavo ir iškėlė man bylą. Kaip būtų galima pagal numerį pažiūrėti siuntą kur ji yra???
Ačiū
dingo tas siuntinys
iš karto blokuokit, kai darot listingus, visokias brazilijas, zimbabves ir pan.. kaip kad kiti užblokuoja Lietuvą.
QUOTE(zaRAza @ 2013 09 03, 21:08)
Siaip ilgiausiai esu laukusi 1 savaite, nesulaukiau, byla atidariau, vel savaite laukiau veiksmu, vistiek nesulaukiau, pirkejas tik issiregistravo issigandes, matyt
Tai dabar jei neapmoka per tris dienas, parasiau zinute, ar viskas ok, ar gavo saskaita ir t.t.
bylą geriausia atidaryti iš karto kai tik galima. Nes paprastai, kai paragini klientą, tai susimoka, bet labai numuša DSR, arba palieka prastą feedbacką, arba iš viso pareiškia, kad "negavo". Žodžiu, įsižeidžia. O kai iškeli bylą, tas klientas jau skaityk išmuštas iš savo teisių - jau vien tai, kad jam iškelta nemokėjimo byla, jis negali palikti jokio feedback, išskyrus teigiamą, ir negali atidaryt case prieš pardavėją, pareikšti, kad "nepatiko" ar kad "negavau".
QUOTE(Aristokratė @ 2013 09 29, 22:49)
Sian parase, kad ji nieko neieskos, netikrins kiekvieno miesto pasto skyriaus, dirba per kelis darbus, eina i mokykla, kad ji kiekviena diena tikrino tracking number, jai
iš tiesų, tai čia yra jos bėdos. Notice left - tai reiškia, kad ji pati dabar turi pėdinti į savo pašto skyrių.
Jums nereikia spręsti jos užimtumo ar šeimyninių problemų. Ką, savo neturite?
Tegul atidaro case prieš Jus kad negavo
. Tada nurodysit tą tracking number USPS'e ir ebay atsiknis nuo Jūsų.
QUOTE(* dagnija * @ 2013 10 09, 19:36)
sveikos mergaites
ebay esu naujoke,pagelbekit
pardaviau kvepalus,pinigelius gavau,preke issiunciau,gavo laiku zodziu viskas ok,taciau reikalauja grazinti nes kvepalai nepatiko,ne toks kvapas,pasene ir t,t,,,
patarkit ka daryti???
nepatiko, tegul grąžina, siunčia atgal Tokios taisyklės - perki, nepatiko - turi grąžinti atgal, su įrodymu, kad grįžo pas pardavėją.
Tegul atidaro case - not as described. Jums nuo to tik geriau. Ir tada ji turės nešti prekę į paštą, registruoti ir siųsti. Ir pateikti ebay įrodymą, kad išsiuntė. Tik tada reikės grąžinti pinigus, kai pasirašysite, jog gavote.
Na arba gausit neigiamą. Tada galit palikti jai "teigiamą" - avoid, untrue customer :-D