Įkraunama...
Įkraunama...

Parduodame ebay patys

QUOTE(Shviesele @ 2017 11 12, 17:56)
Sveikos

Kurios salies ebay parduodate prekes is Lietuvos? Man iki siol ebay.de leisdavo pasirinkti siuntima is uzsienio, o dbr ir ten visokie dhl’ai, hermes.. ebay.co.uk irgi tik vietiniai siuntejai.. verysad.gif Ar belenkokius siuntejus renkates, nesukat galvos? biggrin.gif Dekui..

As com pasirinkusi Expedited international shipping
Atsakyti
QUOTE(linamog @ 2017 11 12, 19:09)
As com pasirinkusi Expedited international shipping


Man com rodo tik visa sarasa usps.. tiek prie domestic, tiek prie international shipping..
Beje, ar pasirinkti tik international, be domestic negalima? unsure.gif
Atsakyti
O kodėl renkates ebay.de? Dėl kalbos? ar dėl eur?
Nes ebay de mokesčiai didesni, nei ebay,com
Atsakyti
QUOTE(DolceVita @ 2017 11 13, 16:34)
O kodėl renkates ebay.de? Dėl kalbos? ar dėl eur?
Nes ebay de mokesčiai didesni, nei ebay,com


Kokie mokesčiai? smile.gif 10 nemokamai dedu. Rinkaus dėl to, kas arčiau smile.gif Ir tik ten leido rinktis siuntimą iš užsienio. Dabar, aišku, šis pliusas atpuolė, visur the same sh.. biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Shviesele @ 2017 11 14, 15:22)
Kokie mokesčiai? smile.gif 10 nemokamai dedu. Rinkaus dėl to, kas arčiau smile.gif Ir tik ten leido rinktis siuntimą iš užsienio. Dabar, aišku, šis pliusas atpuolė, visur the same sh..  biggrin.gif


Manau turejo omeny final value fees, kurie yra pardavus preke. Bet man rodos nelabai jie skiriasi, visur apie 10%.
Atsakyti
Klausimas - jei noriu parduoti ebay , o pirkejas uzsienyje, kaip jis man turi sumoketi ? per paypal ar man i saskaita ? ir dar kaip man paskaiciuot jam kaina, nezinau kiek man kainuos siuntimas ? Jei apmoketu i paypa, nesu is ten gryninusi, kaip su pinigu pervedimu man po to i saskaita ?
Oi...tiek klausimu biggrin.gif Aisku, ir muito klausimai kaip sprendziami yra. Preke parduodu, kuri ne mano vardu buvo pirkta, negalesiu jam pateikti jokiu dokumentu, jei reiktu muitinei pateikti pas juos ax.gif
Atsakyti

Sveikos mergaitės,

Susidūriau su nesažiningu eBay pirkėju ir nežinau ką daryti....Pardaviau pirmą kartą ir įkliuvau....

Prieš nepilnus metus iš UK per tarpininke atsisiunčiau Stone Island vyrišką striukę, deja netiko dydis...bet taip ir liko ji kabėti spintoje su visom etiketė. Originali jos kaina buvo ~500 svarų, o per seilą sumokėjau 160 svarų. Tvarkiau spintą ir nutariau parduot...ir kas mane už rankos traukė lyst į tą eBaju  :cry2: 

Pardaviau už 100 svarų ir 11 svarų siuntimas. pinigus gavau į paypal sąskaitą ir jie buvo užšaldyti kol pirkėjas negavo siuntinio. 3 dienos po siuntinio gavimo gavau lašką, kad netiko dydis...nors parduodant aš ne tik dydį nurodžiau, bet ir visus išmatavimus (rankovės ilgį, visą ilgį, plotį ir t.t.) taip pat pas mane buvo pažymėta, kad NO RETURNS ACCEPDED. Kai gražiai paaiškinau pirkėjui, kad visi išmatavimai buvo nurodyti ir gražinimai nepriimami, jis kitą dieną iškėlė man "bylą" eBajuje, o priežastį nurodė, kad gauta prekė ne tokia kaip aprašyme, kad tai klastotė :cry2: o eBay politika tokia, kad jeigu pirkėjas nurodo šį punktą yra privaloma gražinti... bandžiau rašyti į pagalbos liniją, net skambinau į jų help centrą, bet paaiškinimas buvo vienas: kad jie neturi galimybės patikrinti nei originalumo, nei tai ar prekė tikrai tokia kaip, kad buvo aprašyta ir aš privalau gražinti pinigus, bei apmokėti jo siuntimo išlaidas atgal. Rezultate pinigus nuemė nuo kortelės automatiškai ir dar turiu pervest pinigų siuntimui...Jeigu aš to nepadarysiu, tai prekės atgal negausiu.....

Ką daryt? aš tokiam minuse jau... :(

Atsakyti

Sveikos mergaitės,

Susidūriau su nesažiningu eBay pirkėju ir nežinau ką daryti....Pardaviau pirmą kartą ir įkliuvau....

Prieš nepilnus metus iš UK per tarpininke atsisiunčiau Stone Island vyrišką striukę, deja netiko dydis...bet taip ir liko ji kabėti spintoje su visom etiketė. Originali jos kaina buvo ~500 svarų, o per seilą sumokėjau 160 svarų. Tvarkiau spintą ir nutariau parduot...ir kas mane už rankos traukė lyst į tą eBaju  :cry2: 

Pardaviau už 100 svarų ir 11 svarų siuntimas. pinigus gavau į paypal sąskaitą ir jie buvo užšaldyti kol pirkėjas negavo siuntinio. 3 dienos po siuntinio gavimo gavau lašką, kad netiko dydis...nors parduodant aš ne tik dydį nurodžiau, bet ir visus išmatavimus (rankovės ilgį, visą ilgį, plotį ir t.t.) taip pat pas mane buvo pažymėta, kad NO RETURNS ACCEPDED. Kai gražiai paaiškinau pirkėjui, kad visi išmatavimai buvo nurodyti ir gražinimai nepriimami, jis kitą dieną iškėlė man "bylą" eBajuje, o priežastį nurodė, kad gauta prekė ne tokia kaip aprašyme, kad tai klastotė :cry2: o eBay politika tokia, kad jeigu pirkėjas nurodo šį punktą yra privaloma gražinti... bandžiau rašyti į pagalbos liniją, net skambinau į jų help centrą, bet paaiškinimas buvo vienas: kad jie neturi galimybės patikrinti nei originalumo, nei tai ar prekė tikrai tokia kaip, kad buvo aprašyta ir aš privalau gražinti pinigus, bei apmokėti jo siuntimo išlaidas atgal. Rezultate pinigus nuemė nuo kortelės automatiškai ir dar turiu pervest pinigų siuntimui...Jeigu aš to nepadarysiu, tai prekės atgal negausiu.....

Ką daryt? aš tokiam minuse jau... :(

Atsakyti

Sveikos mergaitės,

 

Susidūriau su nesažiningu eBay pirkėju ir nežinau ką daryti....Pardaviau pirmą kartą ir įkliuvau....

Prieš nepilnus metus iš UK per tarpininke atsisiunčiau Stone Island vyrišką striukę, deja netiko dydis...bet taip ir liko ji kabėti spintoje su visom etiketė. Originali jos kaina buvo ~500 svarų, o per seilą sumokėjau 160 svarų. Tvarkiau spintą ir nutariau parduot...ir kas mane už rankos traukė lyst į tą eBaju  :cry2:

Pardaviau už 100 svarų ir 11 svarų siuntimas. pinigus gavau į paypal sąskaitą ir jie buvo užšaldyti kol pirkėjas negavo siuntinio. 3 dienos po siuntinio gavimo gavau lašką, kad netiko dydis...nors parduodant aš ne tik dydį nurodžiau, bet ir visus išmatavimus (rankovės ilgį, visą ilgį, plotį ir t.t.) taip pat pas mane buvo pažymėta, kad NO RETURNS ACCEPDED. Kai gražiai paaiškinau pirkėjui, kad visi išmatavimai buvo nurodyti ir gražinimai nepriimami, jis kitą dieną iškėlė man "bylą" eBajuje, o priežastį nurodė, kad gauta prekė ne tokia kaip aprašyme, kad tai klastotė :cry2: o eBay politika tokia, kad jeigu pirkėjas nurodo šį punktą yra privaloma gražinti... bandžiau rašyti į pagalbos liniją, net skambinau į jų help centrą, bet paaiškinimas buvo vienas: kad jie neturi galimybės patikrinti nei originalumo, nei tai ar prekė tikrai tokia kaip, kad buvo aprašyta ir aš privalau gražinti pinigus, bei apmokėti jo siuntimo išlaidas atgal. Rezultate pinigus nuemė nuo kortelės automatiškai ir dar turiu pervest pinigų siuntimui...Jeigu aš to nepadarysiu, tai prekės atgal negausiu.....

Ką daryt? aš tokiam minuse jau... :(

Atsakyti
Deja.
Nera kitos iseities.
Imat preke atgal, ir kai gausit ja susisiekite su ebay ir parasykite, kad pvz pirkejas grazino ne ta preke arba pasirinko ne ta prekes grazinimo priezasti. Ebay tuomet grazins jums grazinimo islaidas. Jokiu budu negrazinkite pinigu pirkejui tol, kol nepranesite apie ji ebay ir jie nepatvirtins, kad apmokes jusu grazinimo islaidas
Atsakyti