Sveikos mergaitės,
Susidūriau su nesažiningu eBay pirkėju ir nežinau ką daryti....Pardaviau pirmą kartą ir įkliuvau....
Prieš nepilnus metus iš UK per tarpininke atsisiunčiau Stone Island vyrišką striukę, deja netiko dydis...bet taip ir liko ji kabėti spintoje su visom etiketė. Originali jos kaina buvo ~500 svarų, o per seilą sumokėjau 160 svarų. Tvarkiau spintą ir nutariau parduot...ir kas mane už rankos traukė lyst į tą eBaju
Pardaviau už 100 svarų ir 11 svarų siuntimas. pinigus gavau į paypal sąskaitą ir jie buvo užšaldyti kol pirkėjas negavo siuntinio. 3 dienos po siuntinio gavimo gavau lašką, kad netiko dydis...nors parduodant aš ne tik dydį nurodžiau, bet ir visus išmatavimus (rankovės ilgį, visą ilgį, plotį ir t.t.) taip pat pas mane buvo pažymėta, kad NO RETURNS ACCEPDED. Kai gražiai paaiškinau pirkėjui, kad visi išmatavimai buvo nurodyti ir gražinimai nepriimami, jis kitą dieną iškėlė man "bylą" eBajuje, o priežastį nurodė, kad gauta prekė ne tokia kaip aprašyme, kad tai klastotė o eBay politika tokia, kad jeigu pirkėjas nurodo šį punktą yra privaloma gražinti... bandžiau rašyti į pagalbos liniją, net skambinau į jų help centrą, bet paaiškinimas buvo vienas: kad jie neturi galimybės patikrinti nei originalumo, nei tai ar prekė tikrai tokia kaip, kad buvo aprašyta ir aš privalau gražinti pinigus, bei apmokėti jo siuntimo išlaidas atgal. Rezultate pinigus nuemė nuo kortelės automatiškai ir dar turiu pervest pinigų siuntimui...Jeigu aš to nepadarysiu, tai prekės atgal negausiu.....
Ką daryt? aš tokiam minuse jau...