Įkraunama...
Įkraunama...

Parduodame ebay patys

QUOTE(linamog @ 2017 10 28, 16:39)
Ka darytumete mano situacijoje?


Galima daug pafantazuoti ką galima būtų daryti, bet dėja, pagal ebay taisykles busite priversta patvirtinti Return case, ir priimti gražinimą. Galite veltis į įvairias diskusijas su pirkėja - jai yra atvitas kelias iškelti pardavėjui "case", ir eBay visuomet yra pirkėjo pusėje. Sutikdama su gražinimu - sutaupysite laiką, ir galimai neigiamą feedbacką. Tiesiog, kad ir kaip tai būtų nemalonu, prrimkite tai.

Jūs atgausite skelbimo išlaidas ir pardavimo "fees"

Arba, pasiūlykite jai nuolaidą, o gal ji sutiks?
Atsakyti
QUOTE(DolceVita @ 2017 10 30, 14:53)
Galima daug pafantazuoti ką galima būtų daryti, bet dėja, pagal ebay taisykles busite priversta patvirtinti Return case, ir priimti gražinimą. Galite veltis į įvairias diskusijas su pirkėja - jai yra atvitas kelias iškelti pardavėjui "case", ir eBay visuomet yra pirkėjo pusėje. Sutikdama su gražinimu - sutaupysite laiką, ir galimai neigiamą feedbacką. Tiesiog, kad ir kaip tai būtų nemalonu, prrimkite tai.

Jūs atgausite skelbimo išlaidas ir pardavimo "fees"

Arba, pasiūlykite jai nuolaidą, o gal ji sutiks?

As su tinku su grazinimu, bet nesutinku, kad mano preke buvo netinkamai apibudinta, todel nesutinku padengti grazinimo islaidu. Pirkeja irgi nesutinka. Parasiau ebay, ziuresim, ka nuspres.
Atsakyti
QUOTE(linamog @ 2017 10 30, 17:27)
As su tinku su grazinimu, bet nesutinku, kad mano preke buvo netinkamai apibudinta, todel nesutinku padengti grazinimo islaidu. Pirkeja irgi nesutinka. Parasiau ebay, ziuresim, ka nuspres.


Jūs neturite gražinti jai JOS siuntimo atgal išlaidų.
Jūs gražinate tiek, kiek ji pati sumokėjo. Ir tik po to, kai gaunate prekę atygal ir tai patvirtinate Ebay. Man būtų keista, jeigu eBay jūs įpareigotų pasielgti kitaip. Jeigu gausite nenaudingą atsakymą - skambinkite jiems, man ne kartą padėjo tai radikaliai išspręsti problemą.

Atsakyti
QUOTE(DolceVita @ 2017 10 31, 12:01)
Jūs neturite gražinti jai JOS siuntimo atgal išlaidų.
Jūs gražinate tiek, kiek ji pati sumokėjo. Ir tik po to, kai gaunate prekę atygal ir tai patvirtinate Ebay. Man būtų keista, jeigu eBay jūs įpareigotų pasielgti kitaip. Jeigu gausite nenaudingą atsakymą - skambinkite jiems, man ne kartą padėjo tai radikaliai išspręsti problemą.

Va musu susirasinejimas:
Hello, the boa is made of natural lamb fur as you can read in description of item and label. So it's normal that few hair are loose. I disagree that my item was not described correctly. I can accept the return. When I get my item back in perfect condition then I will return 80$ (price of item without the shipping cost).

Hallo, I have bought more of these scarfs in the past. Loosing a few hairs is normal, nut this scarf is loosing lots of hairs, which is not normal. I will sent it back but do not agree on not getting my postage back as it was not described that it losses so much hair. Please sent me your address so I can return the scarf.
Atsakyti

Ar ji atidare disputa item not as described? Jeigu taip, tuomet viskas jos puseje. Jeigu ne, gali negrazinti siuntimo islaidu. Bet paspaudus accept return taves turi automatiskai klausti ar apmokesi siuntimo islaidas. 

Atsakyti
QUOTE(Limcamca @ 2017 10 31, 23:56)
<p>Ar ji atidare disputa item not as described? Jeigu taip, tuomet viskas jos puseje. Jeigu ne, gali negrazinti siuntimo islaidu. Bet paspaudus accept return taves turi automatiskai klausti ar apmokesi siuntimo islaidas. </p>

Raso, kad as turiu viska apmoket...

Contact the buyer to arrange return shipping
You should reimburse the buyer for any return shipping costs.Be sure to upload an image that shows proof you reimbursed the buyer. For example, this could be an image of a receipt or an email confirmation.Wait to get the item back before you issue a refund. Contact the buyer.

Here's what the buyer said
Reason

Doesn't match description or photos
Atsakyti

Tuomet nieko nepadarysi. Jie vistiek nuims pinigus nuo taves. 

Atsakyti
Apie kokią sumą eina kalba?

Jūs galite skambinti į eBay CD - ir jūsų argumentai gali suveikti jūsų naudai (bandyta ne vieną kartą).
Esu priėmusi ne vieną gražinimą - dar gyvenime neteko pirkėjui gražinti jo siuntimo atgal išlaidų....

o gal pagalvokite apie nuolaidą pirkėjai. Nes kitas dalykas, kuris man čia "paišosi" - tai neigiamas feedabckas, nežinau, kokios jūsų pardavimp apimtis ir kokią įtaką gali turėti vienas feedbackas. Nes jeigu per mėn pardavėt 2 daiktus, ir vienas su neigiamų feedbacku - tai jūsų reitingas pati suprantat....
Atsakyti

Manau pirmiausiai skambint ebay reikia ir prasyt padet su situacija - tiesiog sakyk, kad nera preke not as described, kad ji su etikete ir tokia pirkeja gavo ir neteisingai case’a atidare. Nepradek pradzioj daug pasakot ir daug detaliu duot - ziurek kaip pokalbis vystysis. Jei sakys, kad viskas pirkejo naudai, tai skambink veliau ir kitam customer service vel viska is pradziu sakyk (tik nesakyk, kad jau skambinai anksciau). Man yra karta atidare, kad not as described, bet foto aiskiai tas trukumas matesi ir net kelios priartintos foto buvo, tai ebay uzdare case’a mano naudai, nes neteisingai atidare pirkejas.

 

Dar gali pasiulyt partial refund - gal tada itiktu preke. Jei case’a nusprendzia ebay, t.y. bekalbant telefonu ar perdavus case ebay sprendimui paciam puslapyje, tai feedback’u palikt negali nei viena puse.

 

Jei issprendziama tarpusavyje, tai feedbackai lieka.  Siaip jei atidaro kaip pardavejo kalte (neteisingai apibudinta, neveikia ir pan), tai pardavejas turi padengt grazinimo islaidas ir bent JAV iskart reikia nusiust return label pirkejui. Refund daryt tik gavus preke atgal ir jei neissiuncia atgal pirkejas per berods 5 dienas, tai grazint pinigu nebereikia. Kiti variantai case buna grazint pinigus neatgaunant prekes atgal arba dalinis grazinimas.  Jei tiesiog nori grazint, tai tada nei siuntimo pirkejui, nei gavimo atgal islaidu nereikia padengt.

 

Jei atidaro case’a po daugiau nei menesio, tai galima tiesiog atsisakyt priimt preke ir nieko nebus (nes ebay garantija 30 dienu). Kaip tik neseniai turejau toki atveji kai pirkejas po daugiau nei menesio atidare return, nes gavo “used, not new”, bet dezes buvo su gamintojo uzdarymu, ant juosteles dar lipdukas su aprasymu, tai tikrai niekaip nebutu buve galima atidaryt ir vel uzdaryt, kad nesimatytu (uz tai preke tokia, kad per ta menesi galima sunaudot ir parodyt kokia naudota gavo). Skambinau i ebay ir iskart jie man pasake, kad galiu tiesiog atsisakyt grazinimo ir ta padariau. 

Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Ms.Blonde: 02 lapkričio 2017 - 15:21

Ar yra galimybė pasiskambinti į ebay iš Lietuvos, nemokant kosminių sumų už skambutį? Į kurį artimiausią centrą skambini? Uk?

Atsakyti
QUOTE(Limcamca @ 2017 11 04, 11:40)
<p>Ar yra galimybė pasiskambinti į ebay iš Lietuvos, nemokant kosminių sumų už skambutį? Į kurį artimiausią centrą skambini? Uk?</p>


Aš skambinu per skype.
Atsakyti
Sveikos

Kurios salies ebay parduodate prekes is Lietuvos? Man iki siol ebay.de leisdavo pasirinkti siuntima is uzsienio, o dbr ir ten visokie dhl’ai, hermes.. ebay.co.uk irgi tik vietiniai siuntejai.. verysad.gif Ar belenkokius siuntejus renkates, nesukat galvos? biggrin.gif Dekui..
Atsakyti