Manau pirmiausiai skambint ebay reikia ir prasyt padet su situacija - tiesiog sakyk, kad nera preke not as described, kad ji su etikete ir tokia pirkeja gavo ir neteisingai case’a atidare. Nepradek pradzioj daug pasakot ir daug detaliu duot - ziurek kaip pokalbis vystysis. Jei sakys, kad viskas pirkejo naudai, tai skambink veliau ir kitam customer service vel viska is pradziu sakyk (tik nesakyk, kad jau skambinai anksciau). Man yra karta atidare, kad not as described, bet foto aiskiai tas trukumas matesi ir net kelios priartintos foto buvo, tai ebay uzdare case’a mano naudai, nes neteisingai atidare pirkejas.
Dar gali pasiulyt partial refund - gal tada itiktu preke. Jei case’a nusprendzia ebay, t.y. bekalbant telefonu ar perdavus case ebay sprendimui paciam puslapyje, tai feedback’u palikt negali nei viena puse.
Jei issprendziama tarpusavyje, tai feedbackai lieka. Siaip jei atidaro kaip pardavejo kalte (neteisingai apibudinta, neveikia ir pan), tai pardavejas turi padengt grazinimo islaidas ir bent JAV iskart reikia nusiust return label pirkejui. Refund daryt tik gavus preke atgal ir jei neissiuncia atgal pirkejas per berods 5 dienas, tai grazint pinigu nebereikia. Kiti variantai case buna grazint pinigus neatgaunant prekes atgal arba dalinis grazinimas. Jei tiesiog nori grazint, tai tada nei siuntimo pirkejui, nei gavimo atgal islaidu nereikia padengt.
Jei atidaro case’a po daugiau nei menesio, tai galima tiesiog atsisakyt priimt preke ir nieko nebus (nes ebay garantija 30 dienu). Kaip tik neseniai turejau toki atveji kai pirkejas po daugiau nei menesio atidare return, nes gavo “used, not new”, bet dezes buvo su gamintojo uzdarymu, ant juosteles dar lipdukas su aprasymu, tai tikrai niekaip nebutu buve galima atidaryt ir vel uzdaryt, kad nesimatytu (uz tai preke tokia, kad per ta menesi galima sunaudot ir parodyt kokia naudota gavo). Skambinau i ebay ir iskart jie man pasake, kad galiu tiesiog atsisakyt grazinimo ir ta padariau.