Beda ta, kad jeigu jus nereaguosit, o jis kreipsis i ebay, ebay automatiskai suformuos jam grazinimo etikete, o pinigus uz ja iskaiciuos i jusu saskaita.
Turetu buti pasirinkimas send message, tai siulyciau rasyti jam, kas cia nutiko, juk palikai gera atsiliepima.
Ta prasme, po savaites dzinsai susitrauke savaime, ar jis juos isplove?
Na, tuomet aisku jums nepriklauso priimti dzinsu atgal.
As tai kreipciausi i ebay patarimo.
[right][snapback]71359413[/snapback][/right]
Ne, negalit dėmesio nekreipti. Reikia KAŽKAIP suktis. Tikrai, geras patarimas užbėgt jam už akių ir kreiptis į ebay patarimo, chat online ar telefonu, kaip patogiau.
Nes net jeigu ir paliko teigiamą atsiliepimą, bet kuriuo metu pirkėjas gali pasakyt, kad suklydo, paliko ne tai prekei ir ebay juo patikės.
Žodžiu, reik ištraukt iš pirkėjo pripažinimą, kad jis tikrai skalbė (o jūs neatsakinga už skalbimo nuotykius) ir su ta info kreiptis į ebay patarimo.
[right][snapback]71359413[/snapback][/right]
Nelabai aiskiai parasei, nes is sito posto suprantu, kad jis tipo gavo nuskalbtus, o veliau rasai, kad susitrauke beskalbiant. Bet is esmes sprendimas vienas - kontaktuok su ebay, sakyk kokia ta situacija (na jie matys ka pirkejas parase), sakyk, kad paliko teigiama feedback, o va dabar skalbe ir sugadino pats preke (kaip suprantu taip ir buvo). Dar gali parasyt prie grazinimo zinute, kad preke gavo tokia, kokia pirko, feedback paliko, o tu nesi atsakinga uz tai, ka jis daro su ja veliau.
Bet butinai kontaktuok su ebay pati, nelauk kol pirkejas perduos ebay sprendimui, nes automatas kitaip spres nei zmogus.
Ir is savo patirties dar patarsiu atidziai apziurek kaip ta grazinima atidare, kokia priezasti nurode - gali ir tuo dar su ebay kalbedama motyvuot. Man padejo, kad buvo pirkejas atidares "not as described" ir "arrived damaged", nors buvo trukumai ivardinti ir foto viskas parodyta - ebay perziurejo foto, susirasinejimus ir pasake, kad pirkejas neteisingai atidare case'a ir ji uzdarys. Tiesa, nelauk iki paskutines minutes - jei tarkim vienas ebay nepades, po keliu dienu kontaktuok vel ir nesakyk, kad pirmas nepadejo, o ta pacia dainele varyk kaip neteisus pirkejas. Nes ir man pirmakart sukontaktavus pasake, kad foto mato viska, bet nera trukumai pilnai ivardinti (mano atveju buvo iilinkimas su iskilimu ir neparasius buvau zodzio iskilimas, nors tai viskas vienoj vietoj buvo), bet paskui dar daugiau foto ikeliau, susirasinejimo foto pridejau ir tada vel kontaktavau su ebay.
klausimelis: pardavineju prekes EBAY kaip fizinis asmuo, iš manęs nupirko prekę juridinis asmuo ir paprašė atsiųsti "VAT receipt". Ar yra galimybė suformuoti tokią sąskaitą?
laukiu pagalbos...
Bet butinai kontaktuok su ebay pati, nelauk kol pirkejas perduos ebay sprendimui, nes automatas kitaip spres nei zmogus.
Ir is savo patirties dar patarsiu atidziai apziurek kaip ta grazinima atidare, kokia priezasti nurode - gali ir tuo dar su ebay kalbedama motyvuot. Man padejo, kad buvo pirkejas atidares "not as described" ir "arrived damaged", nors buvo trukumai ivardinti ir foto viskas parodyta - ebay perziurejo foto, susirasinejimus ir pasake, kad pirkejas neteisingai atidare case'a ir ji uzdarys. Tiesa, nelauk iki paskutines minutes - jei tarkim vienas ebay nepades, po keliu dienu kontaktuok vel ir nesakyk, kad pirmas nepadejo, o ta pacia dainele varyk kaip neteisus pirkejas. Nes ir man pirmakart sukontaktavus pasake, kad foto mato viska, bet nera trukumai pilnai ivardinti (mano atveju buvo iilinkimas su iskilimu ir neparasius buvau zodzio iskilimas, nors tai viskas vienoj vietoj buvo), bet paskui dar daugiau foto ikeliau, susirasinejimo foto pridejau ir tada vel kontaktavau su ebay.
Na jis mane kaltina kad nuo mano sklabimo susitrauke, nes turi tos firmos keleta dzinsu tokio p[at dydzio ir jie yra didesni nei sie, o atsiliepima parase supainiojes. Taip pat manau, kad jis atidare byla netinkamoj kategorijo, pazymejo kaip arrived damaged, o as manua, kad jis turejo atidaryti "doesn't fit". Prasiau jo kad atsiustu foto su dydziu skirtumu, bet jis nesiuncia. Na yra dar kelios dienos reik butinai kreiptis nenoriu taip dovanot
Papildyta:
O kur ten kreiptis reikia? nes randu tik paskambinti kad galiu, o as noriu emailu
Nezinau emailo, visada skambinu.
merchantsupport_na@ebay.com
Turiu situacija - gavau offer, sutikau su juo, tada pirkeja raso - pakoreguok kaina invoise, nes as siuliau ta suma including shipping. Paziurejau, offery smulkiom raidelem parasiusi, kad including shipping. Atrasiau jai, kad manes tokia suma netenkina, as atsauksiu sandori. Gaunu atsakyma:
"There is nothing to agree...you accepted it! It is a binding contract if you read rules! I will contact ebay...you are new to ebay...this will be a mark on your account"
Klausimas - kas nusimato toliau?
Dabar kaip pirkeja priiminejau offeri, ir nustebino zinute, parasyta, gal pas jus ta pati situacija, pagal ja gaunasi, kad zmogus zino, siuntimas neiskaiciuojamas.
Buy it now price:£5.00Winning Best Offer:£4.00Offer terms:--
"There is nothing to agree...you accepted it! It is a binding contract if you read rules! I will contact ebay...you are new to ebay...this will be a mark on your account"
Klausimas - kas nusimato toliau?</p></div></blockquote><p></p><p>Dabar kaip pirkeja priiminejau offeri, ir nustebino zinute, parasyta, gal pas jus ta pati situacija, pagal ja gaunasi, kad zmogus zino, siuntimas neiskaiciuojamas. </p><p>Buy it now price:£5.00Winning Best Offer:£4.00Offer terms:--</p><div></div><div>Postage is not included in the offer price.</div>
Ta zinute visada buna (bent pastaruosius metus buvo kaskart kai offer gaudavau) - tiesiog kaip ir papildomas patikslinimas, kad offer'is yra daikto kainai, o siuntimas i ji neiskaiciuojamas. O ten man rodos kalbeta apie pirkejos zinute, kur galima prie offer parasyt kazka.
Man tai karta buvo kai atsiunte zema pasiulyma ir prie jo prirase "uz siuntima sumokesiu $10" - tik kad siuntimas tuo atveju buvo $9.50 nurodytas, tai $.50 nelabai suviliojo mane