Pabandyk su ebay sukontaktuot ir pasakys jie tau grazinta ar ne ir ka daryt.
Pasirodo, dar sausio 5 gavau email iš paypal, kad padarytas grąžinimas, bet pinigai saskaitoj atsirado tik šiandien.
Bet kuriuo atveju pirkeja gali itarti, kad specialiai taip pasielget ir paliks neigiama. Arba siaip is pykcio paliks neigiama atsiliepima.
Jeigu tai nesvarbu, tai man atrodo, jokio skirtumo kaip pasielgsit.
As vietoj jusu gal siusciau request to cancel, motyvuodama tuo, kad atsiprasote, taciau saziningai nepastebejote tos eilutes, nes paprastai klientai to neraso ir pan. Kaip goodwill gesture galite siusti pigiau, pvz nezinau euru ar svaru ar doleriu pamazinant kaina, bet tai yra viskas, ka galite padaryti.
Matot, abiem atvejais as islosiu - ji sumoket gali tik man tinkama suma, mazesnes ne, nes neturi invoice su mazesne suma. Jei ji sumoka normalia suma, as issiunciu be problemu. Jei ji nesumoka - as autorelistinu preke be neigiamo. Na, ziuresim, kaip baigsis.
As tai pagalvoju i prieki, kad jeigu ji sumokes? Ir paskui arba negavau, arba not as described arba dar kazkas?