Įkraunama...
Įkraunama...

Parduodame ebay patys

QUOTE(Limcamca @ 2016 12 29, 01:04)
<p>Jeigu pirkejas atidaro request to return item del to, kad ji buvo not as described nera jokios iseities, kaip priimti preke atgal. Ir, deja privaloma apmoketi siuntimo islaidas. Jeigu to nepadarysite, ebay grazins is savo lesu, o is jusu tiesiog nuskaiciuos ir dar leis pirkejui prekes negrazinti. </p><p>Cia yra tokia nesazininga terpe pirkejams, ir deja, kol kas ji veikia verysad.gif</p>
[right][snapback]71320287[/snapback][/right]


Pavyko issikovot sprendima mano naudai. Dabar tik tikiuosiu pirkejas nedarys appeal.

O ka dariau, tai sukeliau i case'a foto to iskilimo, taip pat print screen'us musu susirasinejimu, kur pirkejas nori, kad nuimciau shippinga, po to apmokejes dar savo primetimus daro ir irgi praso refund siuntimui. Nu ir parasiau viska kaip buvo, kad foto yra is keliu pusiu, iskilimas yra dalis ilenkimo ir viskas ten vienoj vietoj, garantiju, kad eis sutaisyt irgi nedaviau, o sakiau gal galima sutaisyt arba kaip dekora naudot. Aisku dabar ziurint, tai gal tikslesnius zodzius galima buvo parinkt, placiau aprasyt, bet tikrai viskas foto aiskiai matesi. Dar pridejau, kad atidare neteisingoj kategorijoj grazinima ir kad su manim nekontaktavo po gavimo.

Tada paskambinau i customer service ir pasakiau viska panasiai. Jie ant hold'o uzdejo mane keliom minutem ir paskui pasake, kad sprendzia mano naudai, nes pirkejas atidare not as described-arrived damaged case'a, o mano foto viskas matesi, tas iskilimas buvo perkant. Ir idomus dalykas, nes dar paminejo viena is priezasciu, kad as nepriimu atgal prekiu. Na aisku jei tikrai preke neatitinka aprasymo/foto, tai dzin tas, bet siuo atveju atitiko.

Dar buvau pasiruosus prasyt, kad pakeistu kategorija, kad pirkejas grazinima turetu apmoket, bet neprireike.
Atsakyti
QUOTE(Ms.Blonde @ 2017 01 02, 17:30)
Pavyko issikovot sprendima mano naudai. Dabar tik tikiuosiu pirkejas nedarys appeal.

Labai sveikinu. Smagu, kad ebay paziurejo objektyviai i situacija. ax.gif
Atsakyti
QUOTE(linamog @ 2017 01 02, 18:58)
Labai sveikinu. Smagu, kad ebay paziurejo objektyviai i situacija. ax.gif
[right][snapback]71329806[/snapback][/right]


Aciu. Tikrai smagu ne vien keikt ebay seller policy, bet ir pasidziaugt ju darbu. Manau prisidejo ir tai, kad kalbejau su gyvu zmogum, o ne tik rastu sprende. Nors kai tik iskele pirkejas byla ir skambinau i customer service, tai mazdaug pasake, kad jo, matom viska nuotraukose, viskas aisku, bet nera aprasyme pamineta to iskilimo, todel pirkejas teisus keldamas byla. Bet paskui dar labai negrazaus tono pirkejo zinute gavau, kur tipo "atgausiu pinigus vienaip ar kitaip", tai tada jau galvoju ir as pakovosiu ir issinagrinejau iki smulkmenu ta case. Dabar tik tikiuosiu nesugalvos appeal'int pirkejas, nes papildomas tampymasis butu.

Aisku kiekvienas atvejis skirtingas ir kartais neina pardavejui laimet, bet manau verta susiziuret iki smulkmenu viska, ar pagal teisinga kategorija praso grazinimo, ar pries tai bendravo pirkejas ir tt.
Atsakyti
Man siandien idomus atvejis. Gavau offeri, sutikau su juo, tada gaunu zinute is pirkejos, kad atsaukite si pirkima, nes mol man netiks tas palto dydis. Pavarciau akis, nieko nedariau, kad autoasistentas atidarytu neapmoketos prekes byla, paskui ja uzdarytu ir grazintu fee. Po kiek laiko bam, ateina meilas, kad gautas apmokejimas, item sold ir t.t. O tada kalnas zinuciu, kad please please please, atsaukit uzsakyma, dukra prispaude telefone. Padariau refund, tai debesis padeku. Bet kaip taip vaikai shopinga ivalde, ka?
Atsakyti

Aciu. Tikrai smagu ne vien keikt ebay seller policy, bet ir pasidziaugt ju darbu. Manau prisidejo ir tai, kad kalbejau su gyvu zmogum, o ne tik rastu sprende. Nors kai tik iskele pirkejas byla ir skambinau i customer service, tai mazdaug pasake, kad jo, matom viska nuotraukose, viskas aisku, bet nera aprasyme pamineta to iskilimo, todel pirkejas teisus keldamas byla. Bet paskui dar labai negrazaus tono pirkejo zinute gavau, kur tipo "atgausiu pinigus vienaip ar kitaip", tai tada jau galvoju ir as pakovosiu ir issinagrinejau iki smulkmenu ta case. Dabar tik tikiuosiu nesugalvos appeal'int pirkejas, nes papildomas tampymasis butu.

Aisku kiekvienas atvejis skirtingas ir kartais neina pardavejui laimet, bet manau verta susiziuret iki smulkmenu viska, ar pagal teisinga kategorija praso grazinimo, ar pries tai bendravo pirkejas ir tt.

 

Tikrai labai smagu. 

As praktiskai viska telefonu tvarkau, nes visus case'us tvarko automatas. O robotas gi nesigilina, kas kur parasyta. 

Dziaugiuosi uz jus  :4u:

Atsakyti

Man siandien idomus atvejis. Gavau offeri, sutikau su juo, tada gaunu zinute is pirkejos, kad atsaukite si pirkima, nes mol man netiks tas palto dydis. Pavarciau akis, nieko nedariau, kad autoasistentas atidarytu neapmoketos prekes byla, paskui ja uzdarytu ir grazintu fee. Po kiek laiko bam, ateina meilas, kad gautas apmokejimas, item sold ir t.t. O tada kalnas zinuciu, kad please please please, atsaukit uzsakyma, dukra prispaude telefone. Padariau refund, tai debesis padeku. Bet kaip taip vaikai shopinga ivalde, ka?

 

Jeigu paypalas sujungtas su ebay, taigi nieko nereikia, nei slaptazodziu nieko. Tik paspaudi buy, ir viskas susitvarko automatiskai. 

Mano vaikas buvo sunkvezimio padangu prisipirkes taip. 

Atsakyti
QUOTE(Ms.Blonde @ 2016 12 31, 22:25)
Case atidaro tam, kad atgautu ebay mokescius. Cia dar pardavejui viena neteisybe truputi, nes vos parduodi ir iskart ebay fees nuskaiciuoja - net kol neapmoketa uz daikta. Tai pardavejas tiesiog nori juos atgaut. O tavo atveju palauk atsakymo/ refund is pardavejo.

Atrašė, kad grąžins pinigus tada po to, kai sutiksiu su cancellation. Tai nežinau ką daryt, sutikt ar pasiginčyt su pardavėju, nes ebay emaile aiškiai parašyta, kad sutikt tik tada, kai dar nespmokėta arba gautas refund
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo žiauriai krūta boba: 03 sausio 2017 - 22:27
QUOTE(žiauriai krūta boba @ 2017 01 03, 23:21)
Atrašė, kad grąžins pinigus tada po to, kai sutiksiu su cancellation. Tai nežinau ką daryt, sutikt ar pasiginčyt su pardavėju, nes ebay emaile aiškiai parašyta, kad sutikt tik tada, kai dar nespmokėta arba gautas refund


Man atrodo gali grazint po sutikimo, bet paskaityk ebay help puslapius-gal bus tiksliau parasyta.
Atsakyti
Ar galima tureti private ir busines accounta ant to pacio zmogaus ir paypalo saskaita viena? Arba ebay vienas zmogus, o paypal kitas? Ačiū, kas atsakys:)
Atsakyti

Ar galima tureti private ir busines accounta ant to pacio zmogaus ir paypalo saskaita viena? Arba ebay vienas zmogus, o paypal kitas? Ačiū, kas atsakys:)

 

Ne. 

Bet, ebay galite nurodyti nesvarbu koki paypalo emaila, mokejimams gauti, ar mokesciams nurasyti. 

Atsakyti
QUOTE(Ms.Blonde @ 2017 01 04, 00:47)
Man atrodo gali grazint po sutikimo, bet paskaityk ebay help puslapius-gal bus tiksliau parasyta.

Na, sutikau su cancel order, bet pinigų atgal negaunu, atrašė, kad pinigai turėjo būti grąžinti automatiškai, kai atšaukė order, beg jai kažkas ten nesigavo, tai grąžino į payoal, bet aš mokėjau vyro debetine kortele, o jisai neturi paypal, parašiau vėl pardavėjai, laukiu atsakymo. Bože, kokia problema, negi taip sudėtinga pervesti pinigus atgal į saskaitą hmm.gif
Atsakyti
QUOTE(žiauriai krūta boba @ 2017 01 09, 13:34)
Na, sutikau su cancel order, bet pinigų atgal negaunu, atrašė, kad pinigai turėjo būti grąžinti automatiškai, kai atšaukė order, beg jai kažkas ten nesigavo, tai grąžino į payoal, bet aš mokėjau vyro debetine kortele, o jisai neturi paypal, parašiau vėl pardavėjai, laukiu atsakymo. Bože, kokia problema, negi taip sudėtinga pervesti pinigus atgal į saskaitą hmm.gif


Turi matytis, kad refund padaryta - net ebay prie prekes bus zenkliukas, kad neapmoketa. Jei pardavejas padaro refund, tai pinigai grizta i paypal. Paciai neteko moket kortele per paypal (be paypal saskaitos), bet manyciau tada automatiskai grizta i kortele - gal tik ilgiau uztrukt gali.

Pabandyk su ebay sukontaktuot ir pasakys jie tau grazinta ar ne ir ka daryt.
Atsakyti