[right][snapback]71320287[/snapback][/right]
Pavyko issikovot sprendima mano naudai. Dabar tik tikiuosiu pirkejas nedarys appeal.
O ka dariau, tai sukeliau i case'a foto to iskilimo, taip pat print screen'us musu susirasinejimu, kur pirkejas nori, kad nuimciau shippinga, po to apmokejes dar savo primetimus daro ir irgi praso refund siuntimui. Nu ir parasiau viska kaip buvo, kad foto yra is keliu pusiu, iskilimas yra dalis ilenkimo ir viskas ten vienoj vietoj, garantiju, kad eis sutaisyt irgi nedaviau, o sakiau gal galima sutaisyt arba kaip dekora naudot. Aisku dabar ziurint, tai gal tikslesnius zodzius galima buvo parinkt, placiau aprasyt, bet tikrai viskas foto aiskiai matesi. Dar pridejau, kad atidare neteisingoj kategorijoj grazinima ir kad su manim nekontaktavo po gavimo.
Tada paskambinau i customer service ir pasakiau viska panasiai. Jie ant hold'o uzdejo mane keliom minutem ir paskui pasake, kad sprendzia mano naudai, nes pirkejas atidare not as described-arrived damaged case'a, o mano foto viskas matesi, tas iskilimas buvo perkant. Ir idomus dalykas, nes dar paminejo viena is priezasciu, kad as nepriimu atgal prekiu. Na aisku jei tikrai preke neatitinka aprasymo/foto, tai dzin tas, bet siuo atveju atitiko.
Dar buvau pasiruosus prasyt, kad pakeistu kategorija, kad pirkejas grazinima turetu apmoket, bet neprireike.