Įkraunama...
Įkraunama...

Parduodame ebay patys

QUOTE(Rožės vardas @ 2016 12 16, 09:53)
Jeigu atidarau pay pal bylą dėl negautos prekės ar galima ją uždaryti, o paskui jeigu reiks, atidaryti vėl? Pardavėjas liepia tikrinti local post office, o pristatymo deadline 'as baigiasi po 12 dienų. Bus praėję 2 mėnesiai tada...


Negalima, jei uzdarysi, tai naujai neatidarysi. Pabandyk palaukt iki deadline, o tada atidaryk byla. Nepamenu jau kiek laiko duoda, bet gali su atidaryta dar laukt ir jei pardavejas nieko nesiulo, perkeli paypal sprendimui
Atsakyti
QUOTE(Rožės vardas @ 2016 12 16, 08:53)
Jeigu atidarau pay pal bylą dėl negautos prekės ar galima ją uždaryti, o paskui jeigu reiks, atidaryti vėl? Pardavėjas liepia tikrinti local post office, o pristatymo deadline 'as baigiasi po 12 dienų. Bus praėję 2 mėnesiai tada...

Nebeatidarysite is naujo.
Atsakyti
QUOTE(Ms.Blonde @ 2016 12 16, 10:27)
Negalima, jei uzdarysi, tai naujai neatidarysi. Pabandyk palaukt iki deadline, o tada atidaryk byla. Nepamenu jau kiek laiko duoda, bet gali su atidaryta dar laukt ir jei pardavejas nieko nesiulo, perkeli paypal sprendimui

4u.gif Ačiū. Aš iškėliau bylą ir paypal rašo, kad taip kabės iki sausio 3 dienos, o paskui kaip suprantu galima bus pakeisti jos statusą į claim'ą, ar kaip ten vadinasi. Prekės siuntimo deadline'as yra gruodžio 28 d. Tada lauksiu, nieko nekeisiu, kol kas. Prekė išsiųsta, pardavėjas patikimas, esu jau ne vieną prekę iš jo gavusi. Bet vistiek nervas jama smile.gif Nes pirkta labai seniai, spalio gale.
Atsakyti
Nu ka, nukeliavo mano greitoji siunta is JAV i Ispanija. Tik 24 dienas keliavo 😁 Issiunciau 11/30, turejo gruozio 7 but pristatymas. Ispanijoj muitinej nuo gruodzio 3 iki 8 pragulejo ir rode iskeliavima is ten. Jau ir paieska JAV paste atidariau ir case'a jie uzdare (nera update, rase kad laiska gausiu su paaiskinimu, tai tebelaukiu). Na o trackingas atgijo ir vakar parode, kad vel is Ispanijos muitines pajudejo, siandien ten vietiniam paste gauta ir pristatyta. Ateme bet koki nora siust i uzsieni, ypac kai kurias salis, nes akivaizdu, kad jiem dzin pristatymo terminai.
Atsakyti
Turiu klausima-kas susiduret su grazinimais ir kaip tai vyksta kai pirkejas padaro request a return? Yra duotas terminas man per kiek atsakyt i ji, tai as zinute parasiau per ta request'a, bet nenoriu priimt grazinimo. Tai tipo po to termino ebay spes automatiskai ar pirkejas gales kreiptis i ebay?

Nes situacija tokia, kad pardaviau ilenkta rata (metaline dali) ir dar buvo iskile del to ilenkimo. Ta iskilima 2 kampais nufotografavus, kaip ir visa kita, ir yra ideta. Aprasyme paminejau, kad gal galima sutvarkyt arba kaip dekoracija naudot. Nu ir siandien pirkejas atidare ta grazinima, nes tipo "arrived damaged", sutaisyt neina ir pridejo foto, kurios ta iskilima rodo (matosi tas pats kaip ir mano nuotraukose). Siaip pirkejas jau iskart itartinas buvo, nes atsiunte best offer, kuri counteroffer'inau, bet jis vel ta pati pasiule sakydamas, kad del rato bukles daugiau negali siulyt. Na sutikau su ta kaina, o tada prasidejo... Pradejo sakyt, kad pakeisciau invoice, nes jis atsius shipping label (bet neklause nei svorio, nieko). Pasakiau, kad ebay pardavejo apsauga prasasiu tokiu atveju ir tik pati siunciu. Tada pradejo aiskint kaip daugiau $20 siuntikas nekainuos, o as prasau $75 (realiai $63 sumokejau, plius dar ebay nueme fees nuo tos sumos). As aisku savo pozicija gyniau tuo, kad jis neklause nieko pries pirkdamas ir kaip ir tiko viskas iki tol ir kad siuntikas tikrai ne $20. Galiausiai sumokejo, bet paliko zinute: "flat rate tu imi del to, kad pasidengtu blogiausias variantas. Man siust tiek nekainuos, todel refund'ink skirtuma". As jam parasiau kiek realus siuntimas buvo ir tt. Na ir tyla iki siandien.

Zodziu, itariu pirkeja nesaziningumu del to siuntimo siulymo, dabar return praso-atrodo tik ir iesko kaip nemokamai pasilikt daikta ir pinigus atgaut. Gaila, kad pardavejai neigiamu negali rasyt, nes dabar neaisku kas per vienas jis, nes tik teigiami . Tiesa, turi virs 800 feedback viso nuo 2001 metu, siemet virs 100 feedback. Na tikrai ne naujokas ir turetu suprast kaip ebay ir siuntimas veikia.
Atsakyti
Kas man klausimu dar kelia, tai eBay raso, kad pirkejas per 5 dienas turi issiust atgal ir su trackingu. Bet man atidare byla taip, kad jei duodu refund, tai as atsakinga uz siuntima atgal. Tai kaip tas realybej veikia?
Atsakyti
QUOTE(Ms.Blonde @ 2016 12 28, 23:14)
Turiu klausima-kas susiduret su grazinimais ir kaip tai vyksta kai pirkejas padaro request a return? Yra duotas terminas man per kiek atsakyt i ji, tai as zinute parasiau per ta request'a, bet nenoriu priimt grazinimo. Tai tipo po to termino ebay spes automatiskai ar pirkejas gales kreiptis i ebay?

Man spalio 28 pirkeja atidare return request, as parasiau jai zinute, atsakymo nesulaukiau.
Lapkricio 3 gavau zinute is ebay "Escalating claim to CS, We’ve placed the return on hold for 5 days to allow you to arrange the return shipping with your buyer. If you don’t provide a resolution to the buyer by the time the hold expires, we’ll close the return in the buyer’s favor and issue them with a refund, even if they haven’t returned the item."
Lapkricio 8 "Case # has been closed with a refund to the buyer".
Tada galu gale gavau atsakyma is pirkejos, ji parase, kad issiunte preke man atgal per KazPost lapkricio 10. Ja gavau pries pora dienu, kai jau nebelabai betikejau, kad jis issiustas ir apskritai mane pasieks. biggrin.gif

Lygiagreciai susirasinejau su ebay, konsultantai suprato mano padeti, ragino spausti pirkeja del grazinimo, kadangi negalejau jai nusiusti shipping label, patare susitarti del konkrecios siuntimo i LT kainos. Mano atveju preke-megztinis buvo su demele, kurios nemaciau ir apie ja nebuvo parasyta aprasyme, tai turejau mazai vilciu ji atgauti, o kad byla isspres pirkejos naudai, tai buvo 100% faktas.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo linamog: 28 gruodžio 2016 - 23:46
QUOTE(linamog @ 2016 12 29, 00:44)
Lygiagreciai susirasinejau su ebay, konsultantai suprato mano padeti, ragino spausti pirkeja del grazinimo, kadangi negalejau jai nusiusti shipping label, patare susitarti del konkrecios siuntimo i LT kainos. Mano atveju preke-megztinis buvo su demele, kurios nemaciau ir apie ja nebuvo parasyta aprasyme, tai turejau mazai vilciu ji atgauti, o kad byla isspres pirkejos naudai, tai buvo 100% faktas.


Nu jo, vilciu mazai tada, jei taip. Ebay itariu pirkejo naudai spres, nes pasiskambinau jiems idomumo delei, tai tipo mato pirkejo foto, mato mano foto ir taip, teisi as, kad yra foto, bet neparasiau, kad iskile. Pirkejas nemanau, kad paliks viska kaip yra, o pats tikrai negrazins. Na bet dar pasiruosus appealint esu ebay sprendima, jei reikes, nes siuo atveju neparasiau apie iskilima, nes tai dalis ilenkimo, o ilenkimas paminetas ir foto visa zala matosi vienoj vietoj.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Ms.Blonde: 29 gruodžio 2016 - 00:01

Jeigu pirkejas atidaro request to return item del to, kad ji buvo not as described nera jokios iseities, kaip priimti preke atgal. Ir, deja privaloma apmoketi siuntimo islaidas. Jeigu to nepadarysite, ebay grazins is savo lesu, o is jusu tiesiog nuskaiciuos ir dar leis pirkejui prekes negrazinti. 

Cia yra tokia nesazininga terpe pirkejams, ir deja, kol kas ji veikia :(

Atsakyti
QUOTE(Limcamca @ 2016 12 29, 01:04)
<p>Jeigu pirkejas atidaro request to return item del to, kad ji buvo not as described nera jokios iseities, kaip priimti preke atgal. Ir, deja privaloma apmoketi siuntimo islaidas. Jeigu to nepadarysite, ebay grazins is savo lesu, o is jusu tiesiog nuskaiciuos ir dar leis pirkejui prekes negrazinti. </p><p>Cia yra tokia nesazininga terpe pirkejams, ir deja, kol kas ji veikia verysad.gif</p>


Dar turiu vilties, kad esant reikalui galeciau appealint sakydama, kad iskilimas dalis ilenkimo, foto yra ir aprasymas teisingas, todel neteisinga varianta pasirinko pirkejas case'ui ir jei nori grazint tegul pats apmoka. Bet jauciu cia teoriskai graziai issivartau, o praktika kita.

Nes nu tikrai dabar viskas pirkejo pusej - neteisingai atidaro return ir dzin kad kategorija kita, bet apmoket pardavejas grazinima turi, neigiamo pirkejui neina rasyt, o mano atveju ebay sako, kad jo, matom foto, bet tai neparasyta ir pirkejo teise atidaryt. Grynai iki smulkmenos reikia rasyt aprasyma verysad.gif
Atsakyti
Sveikos, norėjau paklaust, ką tokiu atveju daryt. Pirkau žaislą, pinigus nuskaičiavo iškart ir tik po to, kai nupirkau, sugalvojau perskaityt atsiliepimus apie tą žaislą, tai ten š paskutinis, todėl apsigalvojau, parašiau pardavėjui, kad norėčiau atšaukti užsakymą, nes žaislą nusipirkau per klaidą, atseit vaikas notėjo ne to žaislo. Atrašė, kad no problem ir t.t. ir gavau email iš ebay, pardavėjas "recently opened a case to cancel a transaction for an item you recently purchased" tai aš nesupratu, kam tą case atidarinėt, kodėl negalima paprasčiausiai grąžint pinigų į kortelę? Tai aš dabar turiu arba accept arba decline cancel order, jau ruošiausi accept, bet radau prierašą, kad spausti accept tik tada, jeigu už prekę dar nesumokėta, arba gautas refund. Nei to, nei to, parašiau pardavėjui, laukiu atsakymo dabar. Praėjo kelios dienos, o refund'o vis dar nėra
Atsakyti
QUOTE(žiauriai krūta boba @ 2016 12 31, 17:17)
Sveikos, norėjau paklaust, ką tokiu atveju daryt. Pirkau žaislą, pinigus nuskaičiavo iškart ir tik po to, kai nupirkau, sugalvojau perskaityt atsiliepimus apie tą žaislą, tai ten š paskutinis, todėl apsigalvojau, parašiau pardavėjui, kad norėčiau atšaukti užsakymą, nes žaislą nusipirkau per klaidą, atseit vaikas notėjo ne to žaislo. Atrašė, kad no problem ir t.t. ir gavau email iš ebay, pardavėjas "recently opened a case to cancel a transaction for an item you recently purchased" tai aš nesupratu, kam tą case atidarinėt, kodėl negalima paprasčiausiai grąžint pinigų į kortelę? Tai aš dabar turiu arba accept arba decline cancel order, jau ruošiausi accept, bet radau prierašą, kad spausti accept tik tada, jeigu už prekę dar nesumokėta, arba gautas refund. Nei to, nei to, parašiau pardavėjui, laukiu atsakymo dabar. Praėjo kelios dienos, o refund'o vis dar nėra
[right][snapback]71325775[/snapback][/right]


Case atidaro tam, kad atgautu ebay mokescius. Cia dar pardavejui viena neteisybe truputi, nes vos parduodi ir iskart ebay fees nuskaiciuoja - net kol neapmoketa uz daikta. Tai pardavejas tiesiog nori juos atgaut. O tavo atveju palauk atsakymo/ refund is pardavejo.
Atsakyti