QUOTE(Ms.Blonde @ 2016 12 28, 23:14)
Turiu klausima-kas susiduret su grazinimais ir kaip tai vyksta kai pirkejas padaro request a return? Yra duotas terminas man per kiek atsakyt i ji, tai as zinute parasiau per ta request'a, bet nenoriu priimt grazinimo. Tai tipo po to termino ebay spes automatiskai ar pirkejas gales kreiptis i ebay?
Man spalio 28 pirkeja atidare return request, as parasiau jai zinute, atsakymo nesulaukiau.
Lapkricio 3 gavau zinute is ebay "Escalating claim to CS, Weve placed the return on hold for 5 days to allow you to arrange the return shipping with your buyer. If you dont provide a resolution to the buyer by the time the hold expires, well close the return in the buyers favor and issue them with a refund, even if they havent returned the item."
Lapkricio 8 "Case # has been closed with a refund to the buyer".
Tada galu gale gavau atsakyma is pirkejos, ji parase, kad issiunte preke man atgal per KazPost lapkricio 10. Ja gavau pries pora dienu, kai jau nebelabai betikejau, kad jis issiustas ir apskritai mane pasieks.
Lygiagreciai susirasinejau su ebay, konsultantai suprato mano padeti, ragino spausti pirkeja del grazinimo, kadangi negalejau jai nusiusti shipping label, patare susitarti del konkrecios siuntimo i LT kainos. Mano atveju preke-megztinis buvo su demele, kurios nemaciau ir apie ja nebuvo parasyta aprasyme, tai turejau mazai vilciu ji atgauti, o kad byla isspres pirkejos naudai, tai buvo 100% faktas.