![4u.gif](https://www.supermama.lt/forumas/public/style_emoticons/default/4u.gif)
Ka darot,jei pirkejas laimi preke ir jos neapmoka?
![ax.gif](https://www.supermama.lt/forumas/public/style_emoticons/default/ax.gif)
Neigiamo palikt negalima?
esme ta, kad tracking'as rodo, kad siunta paste. eisiu siandien gal i savo pasta paklausti, gal gales jie ka patartiatgal siaip taip greit nesiuncia, be to man rodos as neuzrasiau atgalinio adreso sikart
paklausiau pirkejos, ka jai paste sake, tai kolkas tyla... gal ir ne paste cia problema gali buti, nors fedback'as 100%
parasysiu temoje veliau kaip viskas baigsis
Jeigu paste tai padaryk redelivery online. Pati.
Jei tavo namuose nėra katės. TAI KĄ TU MYLI?
Tai va, situacija tokia, kad pasto irasai nepasikeite, neaisku niekas.
Gal kas zinote, kokie zingsniai tolimesni?
As isivaizduoju, kad pirkeja turi kelti byla... keista, kad dar neiskele...
Labiausiai zinoma domina, ar tik ji atgaus pinigus, ar yra ir man kokia tikimybe atgauti uz prarasta preke?
Tokiu atveju jus grazinate pinigus klientui, o pati aiskinates su pastu.
Paste duos spec forma uzpildyti.
Blogos zinios tai, kad jums nuostolius atlygins tik uz siuntima ir pasto zenklais. Nebent turejote papildoma draudima.
AS jusu vietoj skambinciau i Royal mail ir kalbeciau, kad skambintu i vietini sorting offica ir ieskotu siuntos.
Jeigu nera paraso patvirtinancio, kad gavo siuntini - tiesa visada pirkejo puseje. Gal del to ji bangu nekelia, as galvoju, pvz as irgi nekelciau. Kam kelt, gi aisku, kad jei ne pardavejas, tai ebay grazins pinigus.
Kita vertus, gali buti, kad ji gavo siunta, bet RM nepakeite statuso. Tai cia jau jo, apgavyste. Bet ir sansu tai irodyti nera, nebent idetu i pardavima i ebay.