QUOTE(LOCKETS @ 2015 12 19, 13:03)
sveikos
o ar kuri esate susidurusi su situacija, kai siunciant pvz i USA gavejas nepasieme siuntinio per nurodyta laika ir jis grazinamas atgal siuntejui? ar nereikia dar kokiu mokesciu moketi uz grazinta siunta gavejui?
kaip apie tokia situacija pranesti ebay'ui? per report buyer?
pirma karta susiduriau su tokia situacija, rasiau ir pirkejai, kad siuntinys jos laukia paste, bet ni priveta, ni otveta
siandien jei neatsiims - sius man atgal... nes jau 2 sav guli paste.
uzknisa tikrai tokios nesamones
jeigu skųsit tą pirkėją, tai tik savo laiką veltui sugaišit. Ebay nesikiša į tokius mažmožius. Tiesiog elkitės taip kaip Jums atrodo geriau tokiu atveju - visai nereaguokit, ir turėkit visus pinigus, arba jeigu atrodo, kad taip sąžininga, atskaičiuokit visus ebay, paypal mokesčius, siuntos pakavimo, siuntimo mokesčius ir grąžinkit 'pliką' sumą su paaiškinimu pirkėjui. Ir viskas.
O jeigu norės pirkėjas, kad dar kartą siųstumėt, jis PRIVALO sumokėti už pašto išlaidas.
Vienok, jeigu pirkėjas spės per 'garantinį' laiką atidaryt disputą ir labai triukšmaus, tai duodu 99,9 proc tikimybę, kad ebay grąžintų jam pinigus iš Jūsų sąskaitos už nepristatytą prekę. Nesąmonė, bet taip yra. Pirkėjas VISADA teisus, ir ypač ebay.