QUOTE(SquezeeHRD @ 2014 09 03, 20:19)
jeigu pirkejas vistiek nores refund ar iskels byla ir neis graziuoju susitart tuomet reikes jam kazkiek grazint pinugu. Nes ebay visad stoja pirkejo pusen
aš tai galvoju, kad pirkėjas tiesiog 'pagrasino' pardavėjui, kad paliks nekokį feedback'ą. Komentuoti dėl siuntimo kainos nieko negaliu, nes neparašyta, ar buvo vietinis, ar tarptautinis siuntimas. Jeigu buvo siuntimas iš LT, tai atsiprašant, joks Hermes nėra pavyzdys. Kiekviena siuntimo kompanija turi SAVO kainas.
Jeigu ir mėgintų pirkėjas savo naudai pajungt ebay, manau, kad šiuo atveju nieko nepeštų. ir ebay jam nepadėtų išmušti siuntimo kainos sumažinimo. Siuntimo kaina - tai ne tik pašto ženklai su kaina, bet ir pakuotė. Pirkėjas pirko - pirkėjas matė kiek kur kokia kaina. Be to, ko gero įskaičiuoti ir ebay mokesčiai, kas sudaro 10 proc nuo visos kainos. Tai jeigu pirkėjas žioplas, ir skuba kažkur, tai vien nuo jo sumokėtų pašto išlaidų ebay sau pasiima 1,60 svaro. Tai pardavėjui realiai liko 14,40 svaro.
Žodžiu, viskas priklauso nuo to, koks shipping service buvo suteiktas.
bet jaučiu tik vieną dalyką - jeigu negrąžins kažkiek, tai paliks raudoną neigiamą feedbacką, kad tipo plėšia daug už siuntimą. Nors nieks negarantuoja, kad po kokio tai dalinio refund, nepaliks neutralaus..