QUOTE(Bubbleghost @ 2013 08 25, 16:40)
tie instruktoriai ziuriu kiekvienas savo taisykles susigalvojas buna, ir daznai, ziurek jos buna is pirsto lauztos..
Ne, tai aš gi jau pasakojau, kad likus 5 dienom iki egzamino sėdau prie Golfo vairo (per miestą pralėkt) ir jei aikštelėj jau jis man nebent milimetriukais kabindavosi, tai mieste -- nū vysiškas zavalas su manim, toks jausmas... Tada iš jo ir išgirdau, kad būtent Golfą stabdyt galima TIK nuo 4 pavaros (jei tik stabdžiu), o žemesnes -- TIK sankaba + stabdis Mano instruktorius akis tik išpūtė, kai aš jam tą perlą pasakiau... Kaip kaip, sako???? Ne, nu tai, sako, aš suprantu, kad jei TIK stabdį įminsi ir laikysi, užgesi su bet kokia gan mikliai... Bet jei kalba eina apie PRIstabdymą čiut čiut stabdžiu -- tai net ir 3 galima... Sankaba + stabdis iki kliūties likus nebepamenu kiek ten tiksliai, bet kad neišliptume iš 3 sekundžių ribos...
Dar nepradėjus pamokos, papasakojau čiut čiut, kaip mokiausi, kuo, tai pasak jo, aš įgijau LABAI BLOGUS įgūdžius, nes pradėjau mokytis su SEAT IBIZA... Irgi mano instruktorius -- a čia kodėl, neargumentavo? Dar nepažiūrėjęs, KAIP važiuoju, jau jis konstatuoja -- BLOGAI Tik kad pamokos gale teko, deja, konstatuot žmogui, kad vis tik neblogi tie įgūdžiai
Tai va... Kai kada vis tik panelės, vadovaukitės kažkiek ir savo protu... Tiek kad, aišku, kai dalykas visiškai naujas, tai, atrodo, kaip nepasitikėsi savo instruktorium... Sudėtinga, oj, kaip sudėtinga...
Aš užtai ir prašau, kad man paaiškintų tą teoriją, kaip ten su tuo stabdymu nuo 3 pavaros -- susidomėjau