Verkiau ir as tik pradejus kursus, cia temoj guodziaus del tos gyvateles, bet su mb viena vieninteli karta nuvaziavus, ismokau. Pamoke jis mane kaip kuoliukus gaudyt, o ne begt nuo ju
Viskas imanoma mergytes, tik nepasiduokit
QUOTE(jurratike @ 2013 07 22, 22:16)
Verkiau ir as tik pradejus kursus, cia temoj guodziaus del tos gyvateles, bet su mb viena vieninteli karta nuvaziavus, ismokau. Pamoke jis mane kaip kuoliukus gaudyt, o ne begt nuo ju
Viskas imanoma mergytes, tik nepasiduokit
Viskas imanoma mergytes, tik nepasiduokit
kaip juos reikia gaudyt,pasidalink mintim
QUOTE(jurratike @ 2013 07 22, 21:16)
Verkiau ir as tik pradejus kursus, cia temoj guodziaus del tos gyvateles, bet su mb viena vieninteli karta nuvaziavus, ismokau. Pamoke jis mane kaip kuoliukus gaudyt, o ne begt nuo ju
Viskas imanoma mergytes, tik nepasiduokit
Viskas imanoma mergytes, tik nepasiduokit
nepasiduodu liko 3 vairavimai D mano instruktorius neturi kantrybes ismokyt
QUOTE(vilmuciukas5 @ 2013 07 22, 22:18)
kaip juos reikia gaudyt,pasidalink mintim
Su aprasymu sunkiau
I prieki tai man atrodo gana aisku, o atgal reikia nebijot prisistabdyt, man labai padejo sustojimas vietoj, nes jei nugrybaudavau pirmaji, tai jau skaityk sakes visiems kuoliukams...
Tai va sustoji kai galinis tekinis mazdaug ties pirmuoju kuoliuku,vairo pilnai neatsukdavau, palikdavau kazkiek susukta, tada jungdavau atbuline pavara, vaira iki galo susukdavau ir stebi kairiji veidrodeli, kai jame pamatai kuoliuka, pristabdai ir vaziuoji gaudydamas ta kuoliuka, koreaguodamas vaziavima link jo,tai yra atsukinedamas vaira, kai galinis ratas atsiduria ties tuo kuoliuku, staigiai vaira i kita puse. Ir vel stebi kita veidrodeli....
Ten svarbiausia veidrodeliais gerai ismokt naudotis ir vaira sukinet. As ten ir galva kelnojau ir stiebtis bandydavau, kad tik greiciau ir geriau pamatyt tuos kuoliukus.
Gal atsiras mergaite, kuri geriau mokes aprasyt ta vaziavima gyvatele. Nes as - nemoku
Papildyta:
QUOTE(Opdum @ 2013 07 22, 22:29)
nepasiduodu liko 3 vairavimai D mano instruktorius neturi kantrybes ismokyt
maniskis neturejo isvis noro ir kantrybes i aikstele vaziuot... 5k ir tebuvom. Viska pati ismokau, gerai, kad turejau kas nuveza i aikstele ir leidzia man ten kankintis.
QUOTE(jurratike @ 2013 07 22, 21:42)
stebi kairiji veidrodeli, kai jame pamatai kuoliuka, pristabdai ir vaziuoji gaudydamas ta kuoliuka, koreaguodamas vaziavima link jo,tai yra atsukinedamas vaira, kai galinis ratas atsiduria ties tuo kuoliuku, staigiai vaira i kita puse. Ir vel stebi kita veidrodeli.
Mano pats nemėgstamiausias aikštelės pratimas, kuriame išdeginau krūvą nervų.
Bet tenka pripažinti ką ten išmoksti, gana praverčia parkuojantis.
Esmė to pratimo išmokti pamatyti kliūtį šoniniuose veidrodėliuose.
Didelis mano atradimas tame pratime buvo, kai paskutinėse pamokose pastebėjau, kad be žiūrėjimo į šoninius veidrodėlius, labai praverčia ir galinis veidrodėlis (kad pažiūrėti pro galinį langą). Tuomet labai patogiai gali stebėti kaip kuolelis, kurį turi apvažiuoti, iš dešiniojo veidrodėlio slenka į galinį, o paskui išnyra kairiajame. Esmė to metodo, kad kai kuolelio nebematyti dešiniajame veidrodėlyje, jis turi pasimatyti galiniame lange, o kai jau jo nesimato galiniame, reiškiasi jis tuojau pasirodys kairiajame. Tas metodas naudojantis galiniu veidrodėliu padeda, nes taip nepražiopsai to momento kai kuolelis išlenda šoniniame veidrodėlyje - kas būdavo mano nesėkmių priežastis Nr. 1 tame pratime. Nes pavėlavus pamatyti kuolelį per vėlai pasuksi ir tokiu atveju jau nebebus vietos išsitaisyti mašiną (neperjungus pavaros). O pavyzdžiui pasukus per anksti, išsitaisyti gana lengva.
Kažkaip tiksliai aprašyti ką po ko reikia daryti tame pratime nelabai įmanoma, nes jo esmė yra, kad turi pajusti kada jau reikia pasukti vairą. Tame pratime reikia mokėti suderinti intuiciją ir tikslumą. Kas pavyzdžiui man labai nesisekė.
Pratimas daug maž taip atliekamas.
1. Privažiuoji prie pirmojo kuolelio kaip kad jurratike rašė. Aš visada privažiuoju taip, kad tas pirmasis kuolelis man būtų iš kairės.
2. Naudodamasi savo intuicija pajauti kada jau reikia susukti vairą.
3. Tik pradėjus suktis aplink pirmajį kuolelį jau pradedi ieškoti antrojo, aplink kurį reikės paskui suktis. Jeigu jau jo nebėra kairiajame veidrodėlyje, reiškia jis jau bus galiniame veidrodėlyle.
4. Toliau darai 2 darbus vienu metu - ir sukiesi aplink pirmąjį kuolelį ir stebi ar antrasis vis dar neišlindo į dešinįjį veidrodėlį.
5. Tik antrajam kuoleliui pasirodžius dešiniajame veidrodėlyje, palieki savo pirmąjį ramybėje, ištiesini vairą ir sėlini link antrojo tuo pačiu būdu, kur jurratike aprašė.
6. Ir vėl naudodamasi savo nepriekaištinga niekuomet neapviliančia intuicija ir skvarbiu erelio žvilgsniu pamatai ir pajauti tą vietą, kai jau reikės vėl susukti vairą ir pradėti suktis aplink kuolelį. Kaip jau sakiau, geriau jau paskubėti jį susukti, negu pavėluoti. Labai lėtai važiuojant, tas momentas kai jau reikia susukti vairą yra kuomet kuolelio pradžia atsiduria vienoje linijoje su rato padangos pradžia. Nors realiai tą apskaičiuoti nelabai įmanoma, nes priklauso nuo veidrodėlio sureguliavimo, sėdynės aukščio, mašinos greičio, tavo vairo susukimo greičio ir t.t. Realiai tą vietą pajauti pagal savo intuiciją. Pagal savo mašinos pajautimo įgūdžius taip sakant.
7. Susukus vairą ir pradėjus suktis aplink antrąjį kuolelį, viena akimi žiūri koks atstumas nuo tavo padangos iki kuolelio, kad pamatyti ar nereikia taisyti mašinos. Kita akimi stebi kaip sekantis - trečiasis kuolelis keliauja iš dešiniojo veidrodėlio per galinį veidrodėlį kol galiausiai išnyra kairiajame.
8. Kai trečiasis kuolelis pasirodo kairiajame veidrodėlyje, ištiesini vairą ir važiuoji artyn jo. Taip sėkmingai apvažiuoji visus likusius kuolelius.
Taip kad sėkmingai atlikti šį aikštelės pratimą, tereikia dvejų dalykų:
1) Tikslaus aštraus aiškaus logiško mąstymo, kad tiksliai žinoti visą seką ką po ko daryti ir kur tiksliai kokiu momentu reikia pažiūrėti pro veidrodėlius ir ką juose pamatyti.
2) Intuicijos, kad puikiai jausti mašinos išmatavimus, aikštelės atstumus, laiko tarpus ir gebėtum daryti du ar daugiau darbų vienu metu.
Taip kad sėkmės moksluose. Kaip gerai, kad man daugiau gyvenime nebereikės atlikinėti to pratimo.
QUOTE(Ponybreakout @ 2013 07 23, 01:19)
Mano pats nemėgstamiausias aikštelės pratimas, kuriame išdeginau krūvą nervų.
Taip kad sėkmingai atlikti šį aikštelės pratimą, tereikia dvejų dalykų:
1) Tikslaus aštraus aiškaus logiško mąstymo, kad tiksliai žinoti visą seką ką po ko daryti ir kur tiksliai kokiu momentu reikia pažiūrėti pro veidrodėlius ir ką juose pamatyti.
2) Intuicijos, kad puikiai jausti mašinos išmatavimus, aikštelės atstumus, laiko tarpus ir gebėtum daryti du ar daugiau darbų vienu metu.
Taip kad sėkmės moksluose. Kaip gerai, kad man daugiau gyvenime nebereikės atlikinėti to pratimo.
Taip kad sėkmingai atlikti šį aikštelės pratimą, tereikia dvejų dalykų:
1) Tikslaus aštraus aiškaus logiško mąstymo, kad tiksliai žinoti visą seką ką po ko daryti ir kur tiksliai kokiu momentu reikia pažiūrėti pro veidrodėlius ir ką juose pamatyti.
2) Intuicijos, kad puikiai jausti mašinos išmatavimus, aikštelės atstumus, laiko tarpus ir gebėtum daryti du ar daugiau darbų vienu metu.
Taip kad sėkmės moksluose. Kaip gerai, kad man daugiau gyvenime nebereikės atlikinėti to pratimo.
Va kaip graziai jus apraset
Man pradzioj jis buvo kancia. O paskui net ruosiantis Regitra ji pravaziuodavau, adrenalino uzsikraudavau
Mergaites per kiek laiko gavot pazymejimus? Uzsisakiau antradieni, sake antradieni bus, nes pas mus tik atradieniais atveza naujus pazymejimus, bet raso atsiimt negalima, negi dabar dar savaite reikes laukt
QUOTE(Opdum @ 2013 07 22, 21:48)
mirtis man ta gyvatele... niekaip as nesuprantu kaip ja vaziuoti NIEKAIP .. nei karto nepavyko nei i prieki nei galu... o liko tik 3 vairavimai man..
ar instruktorius neisaiskino vaziavimo technikos?
siaip mane irgi erzino sis pratimas, bet ismokus, tapo vienu mylimiausiu, uztat prisiparkavimas lygiagreciai man mirtis, neismokstu niekaip..
aciu uz issamius paaiskinimus siandien su mb vaziuosiu i aikstele,ziuresiu kas gausis
laba dienele parkeliauju..
man ryt 15 pravaziavimas bet dar papildomu reiks ir reiks
as ta gyvatele dar nesimokiau kol kas...
zodziu ropiju vezlisku greiciu ...
man ryt 15 pravaziavimas bet dar papildomu reiks ir reiks
as ta gyvatele dar nesimokiau kol kas...
zodziu ropiju vezlisku greiciu ...
o man toks klausimas iskilo..ar daug kas is cia esanciu pirkotes papildomas pamokas kai isvazinejote privalomas 15..? jei taip kiek ju pirkotes, ar pirkotes pas kita instruktoriu, ar pas tapati?
Papildyta:
kaip manot kiek jums dar pamoku prireiks?..
Papildyta:
QUOTE(♥ Kristi ♥ @ 2013 07 23, 13:59)
laba dienele parkeliauju..
man ryt 15 pravaziavimas bet dar papildomu reiks ir reiks
as ta gyvatele dar nesimokiau kol kas...
zodziu ropiju vezlisku greiciu ...
man ryt 15 pravaziavimas bet dar papildomu reiks ir reiks
as ta gyvatele dar nesimokiau kol kas...
zodziu ropiju vezlisku greiciu ...
kaip manot kiek jums dar pamoku prireiks?..
QUOTE(Bubbleghost @ 2013 07 23, 14:33)
o man toks klausimas iskilo..ar daug kas is cia esanciu pirkotes papildomas pamokas kai isvazinejote privalomas 15..? jei taip kiek ju pirkotes, ar pirkotes pas kita instruktoriu, ar pas tapati?
as pirkausi 4 pamokas pas ta pati instruktoriu