Įkraunama...
Įkraunama...

Prekių grąžinimas - 3

Dažniausiai pirkėjai nesupranta kaip viskas sudėliota: gamintojas - gamina, jo atstovas - gaminius platina, pardavėjas - jais prekiauja, autorizuotas serviso centras - remontuoja ir nustato defektus. Analogiškai viskas turi grįžti atgal.
Kiekvienas dirba savo srities ribose. Jei servisas nemoka sutaisyti, ar čia pardavėjo kaltė? Kad prekė būtų gražinta ta grandinėle atgal, reikia pirmo dalyko - serviso centro akto. Ne pardavėjo kompetencija nustatinėti gedimą ir jo kilmę. Ir ne pardavėjas kaltas, jei gamintojas padarė broką. Kiekvienas turi atsakyti savo pelno dalimi.
Jei kažkuri vieta nesudirba, prasideda pykčiai, ambicijos ir rašinėjimai. Tiesiog trūksta supratimo ir susikalbėjimo.
aciuks.gif
Atsakyti
QUOTE(speedy @ 2014 09 05, 08:52)
Dažniausiai pirkėjai nesupranta kaip viskas sudėliota: gamintojas - gamina, jo atstovas - gaminius platina, pardavėjas - jais prekiauja, autorizuotas serviso centras - remontuoja ir nustato defektus. Analogiškai viskas turi grįžti atgal.
Kiekvienas dirba savo srities ribose. Jei servisas nemoka sutaisyti, ar čia pardavėjo kaltė? Kad prekė būtų gražinta ta grandinėle atgal, reikia pirmo dalyko - serviso centro akto. Ne pardavėjo kompetencija nustatinėti gedimą ir jo kilmę. Ir ne pardavėjas kaltas, jei gamintojas padarė broką. Kiekvienas turi atsakyti savo pelno dalimi.
Jei kažkuri vieta nesudirba, prasideda pykčiai, ambicijos ir rašinėjimai. Tiesiog trūksta supratimo ir susikalbėjimo.
aciuks.gif

O kuo kaltas pirkėjas, jei gamintojas - atstovas - pardavėjas nesusikalba? Pirkėjas gauna brokuotą prekę, po remonto - vėl brokuota. Pinigai sumokėti, daikto nėra. Ir taip kelis mėnesiu g.gif Manyčiau, jei du kartus garantinis daikto nesutvarko - trečią kartą turi ne remontuoti, o grąžinti pinigus. Arba keisti į naują cool.gif
Atsakyti
QUOTE(Upokšnis @ 2014 09 05, 09:59)
O kuo kaltas pirkėjas, jei gamintojas - atstovas - pardavėjas nesusikalba? Pirkėjas gauna brokuotą prekę, po remonto - vėl brokuota. Pinigai sumokėti, daikto nėra. Ir taip kelis mėnesiu  g.gif Manyčiau, jei du kartus garantinis daikto nesutvarko - trečią kartą turi ne remontuoti, o grąžinti pinigus. Arba keisti į naują  cool.gif

O kuo kaltas pardavėjas? O kuo kaltas atstovas? Jei prekė sugedusi (ar brokuota) ...
Jie taip pat mokėjo pinigus už ją, dykai niekas negauna. Kalbėtis turi visi, jei kažkas iš jų atsistoja "į trečią poziciją" (kaip sakė klasikas O.Benderis), prasideda nesąmonės. Nesinori veltis į diskusijas, bet būna visaip. Gali būti ir taip, kad teismo sprendimas yra tas dokumentas, kuris leidžia pardavėjui (ne tik pirkėjui) grąžinti nekokybišką prekę atgal.
Atsakyti
Atduodat vėl į MTTC ir prieš paduodant reikalaujat DAP akto. PRIEŠ o ne gavus telefoną atgal . Ir pabrėžiant, kad priešingu atvėjų kreipsitės teisman . Ne visi teismų nori, o jei vis dėl to nori - teks kreiptis ir prisiteisti moralinę žalą
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Rodnega: 05 rugsėjo 2014 - 08:36
QUOTE(Jolancike @ 2014 09 04, 22:35)

O pardavėjas gal kartais vienas iš trijų mobiliojo tinklo operatorių ?



ne, internetinė parduotuvė

QUOTE(Rodnega @ 2014 09 05, 08:26)
Atduodat vėl į MTTC ir prieš paduodant reikalaujat DAP akto. PRIEŠ o ne gavus telefoną atgal . Ir pabrėžiant, kad  priešingu atvėjų kreipsitės teisman . Ne visi teismų nori, o jei vis dėl to nori - teks kreiptis ir prisiteisti moralinę žalą


o DAP aktas visada galimas? nes man aiškino, kad Samsungui iš kažkokio ten regiono DAP aktas netaikomas ir išrašomas tik paprastas patikros aktas
Atsakyti
Kuom Samsung gali skirtis nuo kitų modelių? Manau, kad čia melas ir tiek
Atsakyti
QUOTE(Rodnega @ 2014 09 05, 12:20)
Kuom Samsung gali skirtis nuo kitų modelių? Manau, kad čia melas ir tiek


na begooglindama radau tokią info:


DOA - defective on arrival. Tai reiškia, kad toks aktas rašomas tik pardavėjams, nes jie prieš parduodant aptinka, kad telefonas yra sugedęs. Klientas tokie aktai iš viso nerašomi.
DAP - defective after purchase. Tai reiškia, kad gedimas aptinkamas po pardavimo ir šis aktas įpareigoja pardavėją pakeisti prękę kita arba gražinti pinigus klientui. Tačiau yra tam tikros sąlygos šiam aktui.
Sąlygos:
1. Nokia - 3 kalendorinės dienos nuo pirkimo
2. SE - 7 kalendorinės dienos nuo pirkimo
3. Motorola - naudotas ne daugiau kaip 30 min.
Kitų brandų gamintojai (Samsung, LG, HTC) tokio dalyko kaip DAP netaiko. Todėl MTTC išrašo tik paprastą pirminės patikros aktą. Taip pat aukščiau išvardintiems brandams, jei jie neatitinka DAP sąlygų, gali būti išrašomas tik paprastas patikros aktas.
Tačiau reikia turėti omeny, kad toks paprastas pirminės patikros aktas neįpareigoja pardavėjo pirkėjui grąžinti pinigus už sumokėtą prekę ar ją pakeisti nauja.
Tad būkite atidūs, ir, jei telefonas neatitinka DAP sąlygų ar jam toks dalykas išvis netaikomas, pirma iš pardavėjo išgaukite raštišką pažadą pakeisti prekę nauja/ grąžinti pinigus, o tada jau su juo žygiuokite į MTTC.

Atsakyti
Mano Nokijai DAP buvo išrašytas po 1.5 metų. Tiesa, ir gedimas buvo pasikartojęs tas pats ir 3 kartus
Atsakyti
QUOTE(Laimė @ 2014 09 05, 13:56)
na begooglindama radau tokią info:
[i]DOA - defective on arrival. Tai reiškia, kad toks aktas rašomas tik pardavėjams, nes jie prieš parduodant aptinka, kad telefonas yra sugedęs. Klientas tokie aktai iš viso nerašomi.

cia priklauso nuo gamintojo. HP DOA gali buti forminamas per 30 kalendoriniu dienu po prekes isigijimo, tik ne visi autorizuoti servisai turi teise ji forminti.
Atsakyti
QUOTE(Laimė @ 2014 09 05, 13:56)
Tad būkite atidūs, ir, jei telefonas neatitinka DAP sąlygų ar jam toks dalykas išvis netaikomas, pirma iš pardavėjo išgaukite raštišką pažadą pakeisti prekę nauja/ grąžinti pinigus, o tada jau su juo žygiuokite į MTTC.
[/i]


Mano atveju aš Klaipėdoje, o MTTC - Kaune. Sugedus telefonui, neši į saloną, o jie patys veža į Kauną. Salone jokių aktų niekas neišrašinėja deja...
Papildyta:
QUOTE(speedy @ 2014 09 05, 09:23)
O kuo kaltas pardavėjas? O kuo kaltas atstovas? Jei prekė sugedusi (ar brokuota) ...


Man yra tekę grąžinti elektrinį virdulį, kuris po kelių mėnesių naudojimo pradėjo leisti vandenį. Tada išvis neturėjau problemų, buvo garantinis ir grąžino pinigus. Tai kam tada ta garantija, jei niekas už tai neatsakingas. Kiek esu skaičiusi vos 1-2 proc. mobiliųjų būna brokuoti, verslininkai daro verslą ir turi prisiimt atsakomybę už tai, ką parduoda. Prekių antkainiai ir jų pelnai nemaži, savęs nenusiskriaudžia, kodėl vartotojas sumokėjęs pinigus turi likti vienas su savo problema. Ir daikto naudot pagal paskirtį negali, ir pinigų nebeturi. Mes, vartotojai, duodam verslininkams uždirbt ir dar paremt juos reikia, nu atsiprašau....
Atsakyti
QUOTE(Rodnega @ 2014 09 05, 14:37)
Mano Nokijai DAP buvo išrašytas po 1.5 metų. Tiesa, ir gedimas buvo pasikartojęs tas pats ir 3 kartus


QUOTE(Bekasė @ 2014 09 05, 19:42)
cia priklauso nuo gamintojo. HP DOA gali buti forminamas per 30 kalendoriniu dienu po prekes isigijimo, tik ne visi autorizuoti servisai turi teise ji forminti.


o tai iš kur sužinoti kas ką gali padaryti/išrašyti?
Atsakyti
Uzsisakiau Optikos pasaulyje akinius. Remeliai kiekviena karta kimba ir ispesa plaukus... ar imanoma grazinti?
Atsakyti